Είδες η "Αυγή"; ...και κανένας δεν ντρέπεται!
Η είδηση κυκλοφορεί σε όλο το διαδίκτυο και μας δείχνει την «προνομιακή» αντιμετώπιση που είχε εφημερίδα «Αυγή» όσο αφορά την διαφημιστική δαπάνη που διέθεσαν οι τράπεζες στα έντυπα ΜΜΕ.
Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι στα ταμεία της προσκείμενης στην κυβέρνηση εφημερίδας κατέληξαν το 2015 για την διαφημιστική προβολή τραπεζών πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ (550. 000 για την ακρίβεια). Και αυτή η προκλητικά σκανδαλώδη εύνοια των τραπεζιτών, προς το έντυπο Συριζαίικο φερέφωνο γίνεται ακόμα ποιο κραυγαλέα αν αναλογιστεί κανείς ότι ο...
«Ριζοσπάστης» που έχει τριπλάσια καθημερινή κυκλοφορία πήρε μόλις 60.000 ευρώ.
Βάση του άρθρου 6 του Ν4374/2016 -είναι ο λεγόμενος νόμος Δραγασάκη- οι τέσσερις συστημικές τράπεζες Eurobank Alpha Bank Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς, ήταν υποχρεωμένες μέχρι χτες να δώσουν στην δημοσιότητα αναλυτική λίστα των διαφημίσεων, χορηγιών και δωρεών τους, προς τα Μέσα Ενημέρωσης κάθε μορφής, καθώς και στα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που επέλεξαν στο πλαίσιο της προβολής τους.
Μια ματιά στις ιστοσελίδες τους δεν βρήκαμε κάτι σχετικό. Το μόνο σχετικό που συναντήσαμε σε δημοσίευμα είναι ότι «η Εurobank έχει υλοποιήσει ένα συνολικό διαφημιστικό budget της τάξεως των 7,929 εκατ ευρώ προς εφημερίδες, ιστοσελίδες, ραδιόφωνα, τηλεοπτικούς σταθμούς, περιοδικά κ.α».
Είναι ένα θέμα με μεγάλο ενδιαφέρον και θα επανέλθουμε.
Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι στα ταμεία της προσκείμενης στην κυβέρνηση εφημερίδας κατέληξαν το 2015 για την διαφημιστική προβολή τραπεζών πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ (550. 000 για την ακρίβεια). Και αυτή η προκλητικά σκανδαλώδη εύνοια των τραπεζιτών, προς το έντυπο Συριζαίικο φερέφωνο γίνεται ακόμα ποιο κραυγαλέα αν αναλογιστεί κανείς ότι ο...
«Ριζοσπάστης» που έχει τριπλάσια καθημερινή κυκλοφορία πήρε μόλις 60.000 ευρώ.
Βάση του άρθρου 6 του Ν4374/2016 -είναι ο λεγόμενος νόμος Δραγασάκη- οι τέσσερις συστημικές τράπεζες Eurobank Alpha Bank Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς, ήταν υποχρεωμένες μέχρι χτες να δώσουν στην δημοσιότητα αναλυτική λίστα των διαφημίσεων, χορηγιών και δωρεών τους, προς τα Μέσα Ενημέρωσης κάθε μορφής, καθώς και στα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που επέλεξαν στο πλαίσιο της προβολής τους.
Μια ματιά στις ιστοσελίδες τους δεν βρήκαμε κάτι σχετικό. Το μόνο σχετικό που συναντήσαμε σε δημοσίευμα είναι ότι «η Εurobank έχει υλοποιήσει ένα συνολικό διαφημιστικό budget της τάξεως των 7,929 εκατ ευρώ προς εφημερίδες, ιστοσελίδες, ραδιόφωνα, τηλεοπτικούς σταθμούς, περιοδικά κ.α».
Είναι ένα θέμα με μεγάλο ενδιαφέρον και θα επανέλθουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου