Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013


ΟΣΟ  ΥΠΑΡΧΟΥΝ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ    [ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ]

ΓΙΩΡΓΟΣ   ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ,  ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ-ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ ΝΟΣΟΚ.

Εδώ και 3 χρόνια η χώρα  αντιμετωπίζει την μεγαλύτερη οικονομική κρίση, η οποία έχει μεταλλαχθεί σε ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.

Μέσα σε αυτό το ανάλγητο σκηνικό τρόμου πολαπλασιάζονται τα προβλήματα ΥΓΕΙΑΣ  που εχει να αντιμετωπίσει ο πολίτης  και ενώ πλήρωνε μια ζωή για να  τύχει περίθαλψης , ξαφνικά καλείτε να δίνει μάχες καθημερινά για την εύρεση φαρμάκων.

Σε αυτό λοιπόν το σκηνικό , που ο ασθενής-πολίτης  χρειάζεται ,τουλάχιστον μία καλή κουβέντα, διαπίστωσα [ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ] ότι , υπάρχουν  Άνθρωποι με το Α κεφαλαίο   ΙΑΤΡΟΙ ,  σε Δημόσια  Νοσοκομεία , δεν ξέχασαν το όρκο τους και χωρίς  ΑΜΟΙΒΕΣ  προσφέρουν και την τελευταία ικμάδα των δυνατοτήτων τους για να απαλύνουν τον πόνο.

Ένας απόν αυτούς , ονομάζεται ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ και είναι Καρδιοχειρουργός στο  Ιπποκράτειο  Νοσοκομείο Αθηνών  και το παράδοξο είναι ,ότι αισθάνομαι ευτυχής που δια μέσου της ατυχίας μου, γνώρισα αυτόν τον ΑΝΘΡΩΠΟ.

Η λέξη ευχαριστώ δεν μπορεί να περιέχει τα συναισθήματα  εμού και της οικογένειας μου για αυτόν τον  ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  ΓΙΩΡΓΟ

                                                                              ΠΑΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

2 σχόλια:

  1. ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΕΓΩ ΤΟΝ ΛΕΩ ΑΓΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι και εγώ ένας από τους τυχερούς που γνώρισα και χειρουργήθηκα Από τον Γιώργο !!! Τον ΑΝΘΡΩΠΟ Και φίλο !!!!13 χρόνια από τότε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή