Η φωτογραφία είναι του  Άγγελου Τζωρτζίνη από το σοκαριστικό αφιέρωμα του TIME στην Ελλάδα της κρίσης>


Η ΔΕΗ με τον απόλυτο συνδυασμό "λεφτά υπάρχουν" και με πλούσια φαντασία στον τρόπο που η εταιρία ταίζει τα ΜΜΕ, μάς εντυπωσιάζει για την "δημιουργική" φαντασία της.
Σαν να μην έφταναν στα 5 εκατομμύρια ευρώ που ο Ζερβός και ο Στεριώτης μοίρασαν μέσω της BOLD, xρησιμοποίησαν και άλλη εταιρία για να πληρώνουν ρεπορτάζ.
Δηλαδή εκτός από τις διαφημίσεις με καταχωρήσεις και banners η ΔΕΗ αγόραζε και ρεπορτάζ πληρώνοντας επιπλέον χρήματα-πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ.
Σ΄ αυτά προσθέστε και τα 5 εκατομμύρια ευρώ που δόθηκαν μέσω της κύριας διαφημιστικής. Εχουμε έτσι κοντά στα 8 εκατομμύρια ευρώ που σκόρπισε η ΔΕΗ στα ΜΜΕ από το 2012 ως το 2014.
Στην καρδιά των πιο σκληρών μνημονίων η ΔΕΗ πέταξε 8 εκατομμύρια ευρώ-αναλογοσθείτε πόσα φτωχόσπιτα με κομμένο ρεύμα θα μπορούσαν να γλιτώσουν το μαρτύριο.