Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΩΡΑ Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ: COSMOTE

Στις 29/08/11 ειδοποιήθηκα τηλεφωνικώς να πάω να πληρώσω 75ευρώ 2 συνδέσεις που διατηρώ στην εταιρία μου, έως την 31.08/11. Πράγματι στις 31/08/11 ώρα 10πμ πλήρωσα στο κατάστημα cosmote πλατείας καλογήρων τα 75 ευρώ και πήρα απόδειξη για ΟΛΙΚΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ όπως αναγράφει η απόδειξη. Στις 9/09/11 μετά δηλαδή εννέα ημέρες τα τηλέφωνα κόπηκαν, και στην απορία μου γιατί συνέβη αυτό ,πήρα την απάντηση ότι χρωστάω 150 ευρώ. Όταν τους είπα ότι έχω πληρώσει από 31/08/11 ,προσπάθησαν με ΗΛΙΘΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ του τύπου, ξέρετε δεν μας ειδοποίησαν και λοιπές μακακίες, και ότι την 1/09/11 μπήκε και ο λογαριασμός Αυγούστου και χρωστάτε 150 ευρώ, άρα τώρα χρωστάτε 75 ευρώ και πρέπει να πληρώσετε [ τον λογαριασμό των 75 ευρώ του Αυγούστου τον έλαβα στις 9/09/11] .Στο ερώτημα 8-9 ημέρες που είχατε πάρει τα λεφτά γιατί δεν ενημερώσατε τον λογαριασμό ,αλλά τώρα με εκβιάζεται ότι θα πρέπει να δώσω ΤΩΡΑ 75 ευρώ για να έχω πάλι τηλέφωνα , η απάντηση ήταν μία από τα ίδια. ΔΗΛΑΔΉ ΕΜΕΙΣ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΎ ΑΡΈΣΕΙ, αυτό το συμπέρασμα έβγαλα μετά την <κατατοπιστική> κουβέντα που είχα. ΕΠΕΙΔΉ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΏΝΕΤΑΙ ΟΙ Συνομιλίες ΚΑΤΑΓΡΆΦΟΝΤΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣ-ΚΑΛΩ να ακούσετε τις συζητήσεις και να ζητήσετε συγγνώμη, εφ΄ όσον διαπιστωθεί το βάσιμο των ισχυρισμών μου, διότι από την μία δαπανάτε χιλιάδες για προσέλκυση πελατών και από την άλλη με περισσή ηλιθιότητα διώχνεται τους πελάτες.

Υ.Γ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΘΩ.

ΠΑΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου