Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΑΛΟΥΚΑΣ ΓΙΑ ΜΠΕΟ....ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.....

"θα σφάξουμε εσένα και τα παιδιά σου"

Η κατάθεση του Γιώργου Δαλούκα στον αθλητικό δικαστή Κωνσταντίνο Σιμιτζόγλου για τα στημένα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα του "Βήματος" ο νεαρός διαιτητής έκανε λόγω για απειλές τόσο κατά του ιδίου όσο και της οικογένειας του.
"Μου τηλεφώνησε ο κ. Μπέος και μου είπε αν δεν παίξεις, όπως πρέπει στοναγώνα Αρη - Παναθηναϊκού θα έλθουν Ρώσοι κι Αλβανοί. Και θα έλθω κι εγώ μαζί τους και θα γελάμε. Δεν θα ζείτε για πολύ ακόμα, θα σφάξουμε εσένα και τα παιδιά σου", αναφέρει αρχικά ο πρώην διαιτητής για τα όσα του είπε ο Αχιλλεας Μπέος πριν τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό.

Στη συνέχεια ξεκαθάρισε πως ποτέ δεν τον ενόχλησαν για το παιχνίδι μεταξύ του Ολυμπιακού και της Μακάμπι, όμως συνέχισε για την αναμέτρηση των κίτρινων με τον Παναθηναϊκό κι έγινε ακόμα πιο αποκαλυπτικός.

Αναλυτικά:

"Ορίστηκα αν θυμάμαι καλά Τετάρτη ή Πέμπτη στον συγκεκριμένο αγώνα. Ο κ. Μπέος μου τηλεφώνησε την Παρασκευή το μεσημέρι και μου είπε: μπήκες σ' αυτό το παιγνίδι και κοίταξε να παίξεις υπέρ του Αρη για να μην έχει προβλήματα. - Εγώ του απαντάω: παίζω 50-50 κι αν σου αρέσει.

- Μου απαντάει αγριεμένος: δεν μ' αρέσει κι αν δεν παίξεις όπως πρέπει θα έρθουν Ρώσοι, Αλβανοί κλπ. και θα έλθω κι εγώ μαζί τους και θα γελάμε.

- Του απαντάω: κλείσε το τηλέφωνο γιατί είμαι με την γυναίκα μου και κόψε τις απειλές.
Στο ημίχρονο κι ενώ έχω δώσει το πέναλτι υπέρ του Παναθηναϊκού με έπαιρνε τηλέφωνο και δεν το σήκωνα. Στο τέλος του αγώνα, το ίδιο βράδυ αλλά και την άλλη μέρα με έπαιρνε και μου έλεγε: ρεζιλεύτηκα, με έκανες ρεζίλι, είσαι αρ... που δεν μ' άκουσες, θα δεις τι θα πάθεις. Τελείωσες".


Στη συνέχεια μίλησε για τον εφιάλτη που έζησε και τις απειλές αγνώστων κατά της οικογένειας του:

"Συγκεκριμένα τα πρωινά, όταν εγώ έλειπα από το σπίτι μου για προπόνηση, ερχόταν διάφοροι "σωματώδεις τύποι", χτυπούσαν το κουδούνι του σπιτιού και επιτακτικά με ζητούσαν από την γυναίκα μου. Έπαιρναν τηλέφωνο συνέχεια με απόκρυψη εμένα και τη γυναίκα μου με την ίδια πάντα βραχνή φωνή και με απειλούσαν λέγοντας: δεν θα ζείτε για πολύ ακόμα, θα σφάξουμε εσένα και τα παιδιά σου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου