Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΓΚΑΡΗ Η ΜΟΝΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ?


Αν είσαι παπάς, με την αράδα δεν θα πας!



Είδες βρε αναγνώστη μου!
Είδες τώρα που ψηφίστηκε το μεσοπρόθεσμο, πόσο κουβαρντάς έγινε ο Μπένυ;
Μειώνονται οι συντάξεις , νέες εισφορές μειώνουν τους ήδη πετσοκομμένους μισθούς , αλλά…
α! κάτσε καλά αναγνώστη μου! όλα κι όλα....
Η πάμφτωχη εκκλησία θα παραμείνει στο απυρόβλητο. Θα παραμείνουν ως έχουν οι αμοιβές των κληρικών.
Λίγο το χεις αυτό! ξέρεις τι είναι να σου κάνει μια απεργία ο παπάς;

Θα ξεπουληθούν οι ΔΕΚΟ, αλλά η εκκλησιαστική περιουσία δεν πρόκειται να ενταχθεί στο Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας και η μισθοδοσία των κληρικών θα εξακολουθήσει να καταβάλλεται από την Πολιτεία.
Το να παραμείνει στα χέρια της η περιουσία της , με βρίσκει σύμφωνη.
Να παραμείνει και κάτι Ελληνικό στον τόπο…
Το να πληρώνει όμως το κράτος τους ιερείς εν καιρώ <πολέμου> το θεωρώ
εξωφρενικό.
Εντάξει ! να μη δώσεις φράγκο παπά μου! Να μη δώσεις ούτε κλαδί απ τις Ελιές σου , αλλά βόηθα κι εσύ! Πλήρωνε τους χαραμοφάηδές σου, μόνος σου.
Και μη μου πει τώρα κανείς, πως δεν είναι χαραμοφάης και μοναχοφάης ο παπάς..
Αν ήθελες να γίνεις υπηρέτης του θεού παπά μου, επιλογή σου.
Εγώ γιατί να σε πληρώνω; Ας σε πληρώσει ο θεός!
Ζήτα του στην άλλη ζωή, να σου χει ..ουρί ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου