Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ,

Μερικοί marketίστες, ένας παραγωγός, ένα μυαλό και αρκετοί Ισλανδοί αποδεικνύουν ότι για να προσελκύσεις κι άλλους τουρίστες, πρέπει να έχεις και φρέσκες ιδέες.



Φανταστικές οι διαφημίσεις για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Live your myth και τα λοιπά. Ειδυλλιακά τοπία με γυναίκες να τυλίγονται σε σεντόνια και τα μνημεία της χώρας να προβάλλονται μεγαλειωδώς.

Πομπώδης μουσική, ευτυχισμένοι άνθρωποι και μια glamourιά που την συναντά κανείς στην χώρα μας μόνο στις διαφημίσεις. Γιατί λοιπόν να δείχνουμε αυτήν την ψεύτικη και στυλιζαρισμένη εικόνα προς τα έξω τη στιγμή που υπάρχουν τόσοι άλλοι τρόποι να προβάλλουμε τον πολιτισμό και τα νησιά μας χωρίς να εμφανιζόμαστε ψώνια;

Αλλά δεν φταίνε οι διαφημιστές μας. Φταίει ο πελάτης που πληρώνει. Φταίει εκείνος ο Έλληνας που έχει συνηθίσει να τα σκάει αδρά για κάθε τι που θα κάνει το Lada του να μοιάζει με Ferrari και την αυλή του σπιτιού του να παρομοιάζεται με τους κρεμαστούς κήπους.

Στη χώρα αυτή έχουμε μάθει να θεοποιούμε την επίφαση του κυριλέ. Να επιχρυσώνουμε τα πάντα για να φαίνονται πολυτελή και υπέροχα. Έτσι ακριβώς και στις διαφημίσεις της προώθησης του ελληνικού τουρισμού κάνουμε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Πουλάμε μούρη.

Το ίδιο βέβαια κάνουν Ισπανοί, Τούρκοι, Κύπριοι και Πορτογάλοι λες και πληρώνουν όλοι την ίδια εταιρεία να τους φτιάξει τα διαφημιστικά σποτάκια.

Την ίδια στιγμή που αρκετά βορειότερα από τη Μεσόγειο, στην Ισλανδία, δημιουργούσαν ένα ιδανικό διαφημιστικό σποτ, το οποίο τραβάει την προσοχή και υπόσχεται στον τουρίστα αυτό που έχει ανάγκη τον τελευταίο καιρό... Να περάσει καλά.

Δωρεάν μαθήματα τουριστικού marketing από τους φίλους Ισλανδούς..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου