Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

ΔΕΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΕ ΤΟΝ ΚΟΥΡΗ? ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ

Ο Χατζηνικολάου ενδέχεται να αλλάξει τηλεοπτική στέγη

ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΕ Ο ΚΟΥΡΗΣ
Απλήρωτος εδώ και 8 μήνες είναι ο Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος αποκάλυψε μέσα από τη ραδιοφωνική του εκπομπή ότι μπορεί να μην επιστρέψει στο Alter και να αναζητήσει νέα τηλεοπτική στέγη.. Εμφανώς νευριασμένος ο Χατζηνικολάου με τα όσα συμβαίνουν στο ALTER ξεκαθάρισε πως "Προτιμώ να κάθομαι....





με την οικογένειά μου, παρά να κάνω τον χομπίστα. Έχω να πληρωθώ 8 μήνες! Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται. Μόνο τότε θα επιστρέψω, γιατί είμαι επαγγελματίας" και πρόσθεσε: "Δεν αποκλείω να αναζητήσω καινούργια τηλεοπτική στέγη. Ανάλογα με την στάση του καναλιού θα πάρω τις τελικές μου αποφάσεις"..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου