Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ....

Κωμικοτραγικές καταστάσεις στον ΟΕΚ


Σύμφωνα με πληροφορίες πληθαίνουν οι περιπτώσειςπεριφερειακών υπηρεσιών του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας (ΟΕΚ) που αδυνατούν πλέον να αντιμετωπίσουν τα λειτουργικά τους έξοδα. Οι υπάλληλοι του OEK όλη την Ελλάδα καλούνται πλέον να πληρώσουν από την τσέπη τους για την αγορά....




γραμματοσήμων αλληλογραφίας και για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των κτιρίων. Θα μπορούσε κάποιος να επικαλεστεί οικονομική χρεοκοπία του ΟΕΚ όμως κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει. Τα διαθέσιμα του ΟΕΚ ξεπερνούν τα 400 εκατομμύρια ευρώ και επαρκούν όχι μόνο για την έγκριση μικροεξόδων των υπηρεσιών αλλά και για άμεση έναρξη προγραμμάτων στεγαστικής πολιτικής.

Στην πραγματικότητα η διοίκηση για άλλη μια φορά έσπασε κάθε ρεκόρ αναβλητικότητας και καθυστέρησης και δεν έχει αποστείλει πρακτικό απόφασης έγκρισης μικροεξόδων στην αρμόδια διεύθυνση έτσι ώστε να προχωρήσει τις σχετικές διαδικασίες. Τους τελευταίους μήνες και χωρίς καμιά λογική εξήγηση, η διοίκηση έπαιξε κυριολεκτικά με το θέμα των μικροεξόδων αφού μετά από έγκριση, ακολούθησε ακύρωση, επανεισαγωγή, τροποποίηση, αναστολή, μεταβολή … Στην 15η Συνεδρίαση (17 Ιουνίου 2011), το Δ.Σ. ΟΕΚ ενέκρινε την έκδοση περισσότερων από είκοσι χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής (ΧΕΠ) για την κάλυψη μικροεξόδων του β’ εξαμήνου 2011. Για ένα μήνα και πλέον η απόφαση δεν μεταβιβάζεται στην Οικονομική Διεύθυνση και στις 16η Συνεδρίαση (22 Ιουλίου 2011), αποφασίζεται η επανεξέταση του θέματος!!!. Στην 17η Συνεδρίαση (28 Ιουλίου 2011) εγκρίνονται πενήντα τέσσερα (54) χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής (ΧΕΠ) για την κάλυψη μικροεξόδων ενός τριμήνου. Για ένα μήνα δηλ. έως τις 29 Αυγούστου η απόφαση δεν είχε διαβιβαστεί στην Οικονομική Διεύθυνση για διεκπεραίωση!!!

Επισημαίνεται ότι στο παρελθόν οι εργαζόμενοι, με αφορμή την αδυναμία εκκίνησης προγραμμάτων, το «μπλοκάρισμα» στον έλεγχο επιδότησης ενοικίου και μια σειρά άλλων θεμάτων, επισημαίνουν ότι «ο ΟΕΚ παρουσιάζει την χειρότερη εικόνα αφού έχει εισέλθει σε ένα φαύλο κύκλο συγκεντρωτισμού, καθυστερήσεων και αναποτελεσματικότητας. Σημαντικά θέματα και διαδικασίες είτε «λιμνάζουν» στα συρτάρια της Διοίκησης είτε έχουν απορριφθεί χωρίς αιτιολόγηση.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου