Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΜΑΘΑΜΕ

“Δεν παραδίδω το γραφείο στη Βουλή”
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης Vs Ζωής Κωνσταντοπούλου

Ελάτε να το πάρετεεε!...

“Μπαντ νιουζ ντάντη. Η Ζωή σε διώχνει”.
“Τρολάρετε ρε; Εγώ δεν αποθαίνω πείτε της... έχω διαρκείας”.
Η Κωνσταντοπούλου ρε πατέρα... Θέλει να της δώσεις πίσω το παιδικό σου δωμάτιο”.
Μπουχαχαχα.... καλό! Τραβάτε πείτε της πως δεν το κουνάω απ’ επαέ, αν δεν μου πέμψουνε τ’ απολυτήριο απ’ το τάγμα!”
“Μήπως να την κάνουμε σιγά-σιγά ρε πατέρα; Καλά φάγαμε μέχρι τώρα. Μην είμαστε και πλεονέκτες”...
“Ντόρα, αυτός δεν είναι δικό μου παιδί”...
“Δεν είναι της παρούσης αυτό. Πληζ ντάντη, ας μην ανοίγουμε θεσμικά προβλήματα”.
“Μα είμαι συναισθηματικά δεμένος με το δωμάτιο αυτό. Δεν το καταλαβαίνει αυτή η δαμάλα;”
“Είναι λέει κανονισμός της βουλής”.
“Μπα; Κι ο Αντρέας γιατί έχει δωμάτιο; Γι αυτόν δεν ισχύει ο κανονισμός;”
“Αχ ντάντη, μας άφησε χρόνους ο Αντρέας!”
“Πέθανε ο Ζαϊμης; Μα τι μου λέτε; Πότε, πώς;”
E, του' ρθε το απολυτήριο απ’ το τάγμα! Χοχοχο!...”.


"Σατ-απ μπράδερ Κυριάκος! Αυτά που κάνεις είναι μονομερείς ενέργειες και δεν υπηρετούν το συμφέρον του ντάντη!"
Είναι ανφέρ! … ούτε ογδόντα χρόνια δεν το έχω…“
“Ντάντη-κουλ! Όταν θα έρθουμε πάλι στα πράγματα, η πρώτη προτεραιότητα θα είναι να αποκαταστήσω τις κοινωνικές αδικίες που έγιναν εις βάρος σου. Δεν πάει άλλο! Έχουμε διαβεί τον Ρουβίκωνα προς το γκρεμό!..."


“Βρε δε πα να λέει αυτό το νιάνιαρο! Εγώ Ντόρα μου θα σε κάμω βασίλισσα κι ύστερα θ’ αποχωρήσω. Ξέρετε τι τράβηξα εγώ στα νιάτα μου; Με ανάλατες φασολάδες μεγάλωσα. Από τρεις μεριές έτρωγα. Στα συσσίτια των φοιτητών, των φαντάρων  και των δικηγόρων! Αμέ!... Με το κουτάλι στη τσέπη πέρναγα τις γερμανικές φάλαγγες. Και δόξα τω Θεώ, και βουλευτιλίκια έζησα, και πρωθυπουργιλίκια και φτιάξαμε κι ολάκερη  περιουσία. Άντε γιατί άμα τα πάρω, θα της αρχίσω τις … ευχές και θα την δείτε την Ζωούλα να σερβίρει νερό στη βουλή!

Κι έπειτα τι νομίζετε;  Σε δέκα χρόνια θα το έχει ξεχάσει…”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου