Δημ. Αντωνίου: Έρχεται η ώρα που θα γίνει σεισμός. Και οι άσχετοι δικαστές που την απορρίπτουν το κάνουν χωρίς επιχειρήματα, σαν την Χρ. Αντωνοπούλου...
ΕΝΣΤΑΣΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΣ και ΝΟΜΙΜΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΗΣ EUROBANK ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΤΗΣ
Νομικό Πλαίσιο: Σύμφωνα με τo αρ. 24 παρ. 1α και 11α,β του ν.3601/2007, αρ. 5 παρ.10 περ.βi του ν.3601/2007, ΠΔ/ΤΕ 2526/2003, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της ΤτΕ 22/2013 (τμήμα Β), η συμμετοχή του ΤΣΧ στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank («εξαγορά» της τράπεζας χωρίς η αυτή να λυθεί) σε ποσοστό πάνω από 5% (πραγματικό 98%), ολοκληρώνεται και νομιμοποιείται μόνο μετά την τελική έγγραφη αποδοχή ή απόρριψη της συμμετοχής αυής του ΤΧΣ αυτής), εντός τριμήνου από την γνωστοποίηση της συμμετοχής («εξαγοράς») στην ΤτΕ.
Έλλειψη γνωστοποίησης της συμμετοχής (του ΤΧΣ) ή έλλειψη έγγραφής έγκρισής της από την Τράπεζα της Ελλάδος, ισοδυναμεί με απόρριψη της εξαγοράς κατ' αναλογική εφαρμογή του άρθρου 7 παρ.2 του Ν.3601/2007 και έχει ως συνέπεια την αυτοδίκαιη άρση των δικαιωμάτων ψήφου (του ΤΧΣ) που απορρέουν από την συμμετοχή του αυτή (σύμφωνα με το άρθρο 24 παρ.11α,β του ν.3601/2007) (όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το αρ.85 ν.3862/2010, παρ.3,4, και 9, ΦΕΚ 113/13-07-2010), ενώ η ΤτΕ μπορεί να επιβάλλει σωρρευτικά και τις ποινές του αρ. 64 παρ.2 εδ.α, και παρ.6β` του ν.3601/2007. Μέχρι τώρα έγγραφη έγκριση της ΤτΕ δεν έχει δοθεί, για τη συμμετοχή του ΤΧΣ. Συνεπώς πρέπει να ανακληθεί η άδεια (είναι ακυρώσιμη) λειτουργία της Eurobank κατ` άρ. 8 παρ.1 εδ. α iv, γ και δ.του ν. 3601/2007 (λόγω ανεπάρκειας ιδίων κεφαλαίων)
(σχετ. και το άρ.5 παρ.14 του ν.3601/2007 και το άρ.10 του ν.3556/2007)(επίσης και τα: αρ.1, αρ. 6 παρ.3β και αρ.16 παρ.5 του ν.3864/2010).
Από την συνέχιση της λειτουργίας της τράπεζας-με τις παραπάνω συνθήκες- προκύπτουν σοβαρές ποινικές ευθύνες για τον Δ/τη της ΤτΕ Γ. Προβόπουλο, για τις οποίες έχω ήδη απευθυνθεί στον εισαγγελέα Αθηνών.
Ιστορικό:
Την 26-7-2012 δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 7697/26-7-2012 η Σύμβαση προεγραφή της Εurobank με το ΤΧΣ και τον ESM (για την συμμετοχή των τελευταίων στο μετοχικό τηςν κεφάλαιο κατά τον ν.3864/2010) η οποία έγινε την 28-05-2012.
Με τον ν.3864/2010, την υπουργική απόφαση αρ.38/9.11.20.12, την από 30.04.2012 απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της τράπεζας Eurobank (εφεξής «τράπεζα»), με έδρα την Αθήνα, οδός Όθωνος 8, Πλ. Συντάγματος, ΜΑΕ 6068/6/Β/86/7 και ΓΕΜΗ: 223001000, ΑΦΜ: 094014250 (εφεξής «τράπεζα»), το από 30-07-2013 Δελτίο Τύπου του ΤΧΣ, η «τράπεζα» αποδέχτηκε την συμμετοχή στο μετοχικό της κεφάλαιο του ΤΧΣ κατά 94% (την «εξαγορά» της από το ΤΧΣ, χωρίς αυτή να λυθεί) και περιήλθε στην πλήρη, κατά 100%, διαχείριση του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) (*)(ν.3864/21-07-2010, ΦΕΚ Α` 119/21-07-2010). Η συμμετοχή του ΤΧΣ αυτή κατά 98% στο μετοχικό κεφάλαιο της «τράπεζας» εγκρίθηκε από την Γενική Συνέλευση της τράπεζας την 30-04-2013 (ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 3150/3-6-2013 και ΦΕΚ 3147/3-6-2013, ΦΕΚ 3430/12-6-2013) και το ΤΧΣ απέκτησε πλήρη δικαιώματα ψήφου.
Tην 27-06-2013 οι κοινές Γενικές Συνελεύσεις της «τράπεζας» και του ΤΧΣ ομού, εξέλεξαν το νέο ΔΣ της τράπεζας Eurobank με την συμμετοχή μέλους του ΤΣΧ και του Δημοσίου, το οποίο συγκροτήθηκε σε σώμα την 18-07-2013, όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 4436/18-07-2013, σε εφαρμογή των αρ.6 παρ.3β του ν.3864/2010 και αρ.5 παρ.10γ του ν.3601/2010 (αν κι εδώ υπάρχει επίσης έλλειμμα νομιμότητας του ΔΣ(βλ.παρακάτω) (*).
Συνεπώς, σύμφωνα με το προαναφερθέν σκεπτικό και τους παραπάνω νόμους του «Νομικού Πλαισίου» (κι εφόσον η συμμετοχή του ΤΣΧ στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank δεν έγινε) η ΤτΕ μπορούσε (κι έπρεπε) να αναστείλει άμεσα την άδεια λειτουργίας της Eurobank (κατ` αρ. 8 παρ.1 εδ. α iv, γ και δ του ν.3601/2007).
Επιλέον και για τους παραπάνω ίδιους λόγους το «εκλεγμένο ΔΣ» την 27-06-2013 είναι άκυρο και ανυπόστατο, διότι δεν εφαρμόζονται πλέον οι διατάξεις των ν. αρ.6 παρ.3β του ν.3864/2010 και αρ.5 παρ.10γ του ν.3601/2010 στην εκλογή του (ήτοι ελλείψει συμμετοχής του ΤΧΣ στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank και ναυαγίου της εξαγοράς της δεύτερης από το πρώτο).
Αυτό συνεπιφέρει αναγκαστικά κι έλλειψη νόμιμης εκπροσώπησης (από το ΔΣ αυτής) της «υφισταμένης» τράπεζας στα δικαστήρια και έλλειψη νόμιμης πληρεξουσιότητας των «δικηγόρων» της, οι οποίοι δε μπορούν να κατέχουν νόμιμη πληρεξουσιότητα από άκυρο κι ανυπόστατο ΔΣ (ΚΠολΔ 96 επ.).
Το ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής: Εφόσον η εξαγορά της Eurobnak από το ΤΧΣ δεν έγινε τελικά, τι έγιναν τα 5.8 δις. της εξαγοράς που το ΤΧΣ κατέβαλε ήδη στην Eurobank, σε δύο δόσεις, Απρίλιο του 2012 και Μάιο του 2013 ? Συντρέχει εδώ η παράβαση του ν.1608/1950?. Η απάντηση από τον εισαγγελέα.
(*) Σημ. Η έλλειψη νομιμότητας του ΔΣ και των πληρεξουσιοτήτων των δικηγόρων της Eurobank, σύμφωνα με τα παραπάνω, ισχύει κι αυτοτελώς (κι ανεξάρτητα της ύπαρξης νόμιμης συμμετοχής ή όχι το ΤΣΧ στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank), διότι η εκλογή του ΔΣ δεν έγινε σύμφωνα αρ.6 παρ.3β του ν.3864/2010 και αρ.5 παρ.10γ του ν.3601/2010, δηλ. δεν είχε κι αυτή (η εκλογή του ΔΣ) την αναγκαία –με ποινή ακυρότητας-τελική έγκριση της ΤτΕ!
Χαλκίδα ….. Ο αιτών
ΚΙ ΕΔΩ ΤΟ LINK ΜΕ την μεγάλη μήνυσή μου κατά των τραπεζών για την ανακεφαλοποίηση:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου