Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ


Άμα με διάβαζαν βέβαια, δεν θα τολμούσαν να μου στείλουνε χτες πρόσκληση από το πολιτιστικό (ο Θεός να το κάνει) του Σύριζα. Θα ξέρανε πως έχω ξεκόψει προ πολλού από κοίτης και κλίνης...

Kostas Vostantzoglou

Έχω πέ σει σε βαριά κατάθλιψη. Αυτό που συμβαίνει είναι ντροπή. Πληγώθηκα και η λαβωματιά μου είναι αγιάτρευτη. Δεν με διαβάζουν καθόλου οι πρώην σύντροφοί μουκι αυτό το βρίσκω από απαράδεκτο ως προσβλητικό. Τόσο κόπο κάνω ρε γαϊδούρια, διαβάστε με! Άμα με διάβαζαν βέβαια, δεν θα τολμούσαν να μου στείλουνε χτες πρόσκληση από το πολιτιστικό (ο Θεός να το κάνει) του Σύριζα. Θα ξέρανε πως έχω ξεκόψει προ πολλού από κοίτης και κλίνης.
Αγαπητοί φίλοι: oυδέποτε μπήκα στον πειρασμό να γίνω μέλος ή στέλεχος ή να ανήκω κάπου συμβιβαζόμενος και όχι πιστεύοντας και με απόλυτη ελευθερία γνώμης και κρίσης. Δεν μου ήταν απαραίτητη κανενός είδους επιβεβαίωση η αναγνώριση μέσω κομμάτων. Ανάγκη διορισμού με ΦΕΚ δεν είχα, δεν έχω και δεν θα έχω, ακόμα κι αν πεθαίνω της πείνας. Δεν πέρασε βέβαια καν από το...
μυαλό μου τέτοια σκέψη μιας και την θεωρώ κακόγουστιά εσχάτης υποστάθμης. Όταν κάποιος θεωρεί τον εαυτό του αριστερό, προσφέρει και προσφέρεται ανιδιοτελώς. Λέω εγώ τώρα...
Τέλος πάντων. Ως γνωστόν, εκτός των αμφιλεγόμενων καλλιτεχνικών και πολιτιστικών προσόντων και γνώσεών μου, είμαι αριστεριστής, παραπλανημένος βολονταριστής, κούλης που κουβαλάει νερό στον μύλο της δεξιάς αντίδρασης του Κούλη, συκοφάντης, αθεράπευτος βωμολόχος και κρυπτοσταλινικός. Τι διάολο με θέλετε;
΄Hδη από τον δεύτερο μήνα που γίνατε κυβέρνηση και είδα που το πάτε, το έκοψα αριστερά. Εκεί που είναι η καρδιά μου. Ως γνωστόν, είναι ακόμα αριστερά. Τα δεξιότερα Κουροπάτκιν, οι τακτικισμοί, οι θεωρίες των σταδίων σε βάθος χρόνου (πόσου χρόνου; 99 χρόνια είναι καλά;) η αταλάντευτη πίστη σας και η υπακοή σας στο ευρώ, την Ευρώπη και τις τρόϊκες που μας έφεραν σ' αυτό το χάλι καθώς και ο πολύς ρεαλισμός των Πινοσετικών μνημονίων δεν μου ταιριάζουνε. Βαφτίστε όπως θέλετε τις υποχωρήσεις και τις κυβιστήσεις σας. Υποχωρήσεις και κυβιστήσεις θα είναι. Πως λέμε αριστερά; Kαμμία σχέση!
Έκτοτε που λέτε λοιπόν, σας τα σούρνω σε όλες τις αναρτήσεις μου και δη γλαφυρότατα. Όταν υπάρχουν τόσοι πρόθυμοι, θεωρώ πως ο Μποσταντζόγλου σας είναι περιττός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου