''Τουριστικό εβδομαδιαίο προσωπικό ταξίδι'' της 'Ολγας Κεφαλογιάννη στην Βόρεια Αμερική, γιά...
... ''προώθηση του τουρισμού''!...
Δεν ''καλείς'' τους Αμερικανούς-Καναδούς να επισκεφτούν την Ελλάδα (με φόρο στην εστίαση το παράλογο 23%) όταν έχει αρχίσει η τουριστική περίοδος και αυτοί έχουν ήδη τακτοποιήσει τα των διακοπών τους, το αργότερο, το πρώτο δίμηνο του χρόνου.
Με ανόητα ''επικοινωνιακά κόλπα'', δηλ. ''προσωπικά- τουριστικά ταξιδάκια'' γιά δημιουργία λανθασμένων εντυπώσεων στην Ελλάδα, μέσω ''ημέτερων'' ΜΜΕ, δεν προωθείται ο τουρισμός. 'Οπως δεν προωθείται, μιλώντας σε...
'Ελληνες Ομογενείς που επισκέπτονται την πατρίδα τους, ούτε με συναντήσεις με τον... αρχιεπίσκοπο Δημήτριο (που εκπροσωπεί ένα ποσοστό 15% της Ομογένειας μόνο), ούτε με συναντήσεις με Ομογενείς... προεδροπαράγοντες στο... προξενείο και με χαζο-''δηλώσεις'' σε ελληνόφωνα ΜΜΕ, του τύπου «η εικόνα της Ελλάδας βελτιώθηκε σημαντικά, ο ελληνικός τουρισμός παρουσιάζει μεγάλη ανάκαμψη και το μήνυμα ότι η χώρα μας είναι ασφαλής και φιλόξενος προορισμός, βρίσκει όλο και πιο ευρεία απήχηση». 'Αλλο πράγμα η προώθηση του τουρισμού με σχέδιο και προγραμματισμό και άλλο οι σπασμωδικές χαζο-επικοινωνιακές κινήσεις γιά εσωτερική κατανάλωση, με ''ταξιδάκια'' (με κρατικό χρήμα). Οι Αμερικανοί τουρίστες, τα τελευταία χρόνια, έχουν άλλους φτηνότερους προορισμούς και - το πιο σημαντικό- με πολύ καλύτερες παρεχόμενες υπηρεσίες, χωρίς κλεψιές και αγένεια αλα Ελλάδα. Οι δε παρουσιαζόμενοι -στατιστικά- ως Αμερικανοί τουρίστες στην Ελλάδα, κατά μεγάλη πλειοψηφία, είναι... 'Ελληνες της Αμερικής, που ταξιδεύουν με αμερικάνικο διαβατήριο...
'Ελληνες Ομογενείς που επισκέπτονται την πατρίδα τους, ούτε με συναντήσεις με τον... αρχιεπίσκοπο Δημήτριο (που εκπροσωπεί ένα ποσοστό 15% της Ομογένειας μόνο), ούτε με συναντήσεις με Ομογενείς... προεδροπαράγοντες στο... προξενείο και με χαζο-''δηλώσεις'' σε ελληνόφωνα ΜΜΕ, του τύπου «η εικόνα της Ελλάδας βελτιώθηκε σημαντικά, ο ελληνικός τουρισμός παρουσιάζει μεγάλη ανάκαμψη και το μήνυμα ότι η χώρα μας είναι ασφαλής και φιλόξενος προορισμός, βρίσκει όλο και πιο ευρεία απήχηση». 'Αλλο πράγμα η προώθηση του τουρισμού με σχέδιο και προγραμματισμό και άλλο οι σπασμωδικές χαζο-επικοινωνιακές κινήσεις γιά εσωτερική κατανάλωση, με ''ταξιδάκια'' (με κρατικό χρήμα). Οι Αμερικανοί τουρίστες, τα τελευταία χρόνια, έχουν άλλους φτηνότερους προορισμούς και - το πιο σημαντικό- με πολύ καλύτερες παρεχόμενες υπηρεσίες, χωρίς κλεψιές και αγένεια αλα Ελλάδα. Οι δε παρουσιαζόμενοι -στατιστικά- ως Αμερικανοί τουρίστες στην Ελλάδα, κατά μεγάλη πλειοψηφία, είναι... 'Ελληνες της Αμερικής, που ταξιδεύουν με αμερικάνικο διαβατήριο...
Σημ.: Οι απευθείας πτήσεις των αμερικάνικων εταιριών γιά Αθήνα, που γίνονται μόνο καλοκαιρινούς μήνες, στοιχίζουν πανάκριβα: Από 2.200 δολ. το άτομο και πάνω. Με ένα τέτοιο ποσό περνάς μιά υπέροχη εβδομάδα σε νησί της Καριβαϊκής ή στο Μεξικό, με όλα πληρωμένα (εισιτήριο, διαμονή, διατροφή).
Σημ.: Οι ''μπούρδες'' περί 17 εκατομ. τουριστών στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι, απευθύνονται σε... κάφρους;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου