Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Ο λύκος και τα κατσικάκια

Η μαμά κατσίκα μένει με τα κατσικάκια κάπου σε ένα μικρό σπιτάκι στην εξοχή.


Πλησιάζει όμως χειμώνας και η μαμά κατσίκα πρέπει να κατέβει στην πόλη για προμήθειες, πριν φύγει λοιπόν λέει στα μικρά της:
- "παιδιά μου τώρα που θα λείψω πρέπει να προσέχετε πολύ και να μην ανοίξετε σε κανέναν!
Εγώ οταν έρθω θα σας πω το σύνθημα :
"είμαι η μαμά κατσίκα, τραβάω τα βυζιά μου"και μόνο τότε θα ανοίξετε την πόρτα.

Ο λύκος που παρακολουθεί από έξω, μόλις την βλέπει να φεύγει πάει και χτυπάει την πόρτα, προσποιούμενος πως είναι η μαμά κατσίκα.
Τα μικρά του ζητάνε να τους δείξει το πόδι του, την πατάει ο λύκος και νευριασμένος φεύγει.

Μετά απο μερικές μέρες η μαμά κατσίκα πρέπει και πάλι να κατέβει στην πόλη.

Λέει και πάλι στα μικρά της "δεν θα ανοίξετε σε κανέναν! Έγω όταν έρθω θα σας πω:
-"είμαι η μαμά κατσίκα τραβάω τα βυζιά μου!"

Ο λύκος που περίμενε την ευκαιρία ξαναπάει, αλλά και πάλι τα κατσικάκια τον κατάλαβαν και δεν άνοιξαν!

"Κάτι άλλο συμβαίνει εδώ", σκέφτεται και αποφασίζει να περιμένει τη μαμά κατσίκα να γυρίσει.
Ακούει λοιπόν το σύνθημα και αναμένει την επόμενη ευκαιρία..

Πράγματι σε μια βδομάδα η μαμά κατσίκα πρέπει να ξαναπάει στην πόλη και επαναλαμβάνει στα μικρά τι πρέπει να θυμούνται..

Ο λύκος μόλις την βλέπει να φεύγει, πάει, χτυπάει την πόρτα και λέει:
-"ανοίξτε μου, είμαι η μαμά κατσίκα και τραβάω τα βυζιά μου"

και τα κατσικάκια απο μέσα :

..."δεν πα΄ να τραβάς και τα @ρχίδια σου, τώρα βάλαμε ματάκι στην πόρτα"!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου