Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ??


Ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο της Ειδομένης ;



Σε δυσμενή κατάσταση βρίσκονται οι εμπορευματικές μεταφορές με δεδομένη την παράλυση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μετά την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από τους Λάθρο και της ανίκανης Κυβέρνησης να διαχειριστεί τους μόγγολους καταληψίες. Είναι πρωτοφανές και εξοργιστικό μια χούφτα απρόσκλητοι ξυπόλητοι να κόβουν συγκοινωνίες , και οι κυβερνώντες αλλά και η δικαιοσύνη που κυνηγά μόνο τους ντόπιους Αγιαννηδες να είναι απλοί θεατές για να μην πούμε αβανταδόροι τους αφού τους παραχωρούν και τις κλινάμαξες για να γίνει ποιο άνετη η διαμονή τους.
Το γεγονός αυτό εκτινάσσει στα ύψη το κόστος μεταφοράς, καθιστώντας ναρκοπέδιο τις μεταφορές και τις εξαγωγές της χώρας λόγω του μεταναστευτικού μπλόκου στην Ειδομένη. Στελέχη του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά , υποστηρίζουν ότι το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής κοστίζει περισσότερο στην εταιρεία, καθώς -όπως τόνισαν- το τρένο από τον Πειραιά είναι αναγκασμένο να χρησιμοποιεί εναλλακτική οδό μέσω Βουλγαρίας, ωστόσο αυτό που -όπως είπαν- τους ανησυχεί και τους προβληματίζει είναι ότι ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων μέσω της γειτονικής χώρας γίνεται με καθυστέρηση, καθώς η διαδρομή είναι μεγαλύτερη.
Μεγάλος χαμένος είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία όχι μόνο πληρώνει το μάρμαρο της αναδρομολόγησης των εμπορευμάτων μέσω Βουλγαρίας, αλλά κινδυνεύει να απομονωθεί και να χάσει τα όποια πλεονεκτήματα της είχε προσδώσει η συμφωνία με την COSCO, τη στιγμή που η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ πασχίζουν να την αναδείξουν σε φορέα εισόδου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και να την κάνουν πιο ελκυστική στους ξένους επενδυτές.
Ο ΣΕΠ διακινεί με το τρένο περίπου 250 βαγόνια εμπορεύματα την εβδομάδα με προορισμό την κεντρική Ευρώπη και η εναλλακτική οδός μέσω Βουλγαρίας σημαίνει επιπλέον δύο ημέρες διαδρομή.
Άλλες εταιρείες σημειώνουν ότι πολλά εμπορεύματα που φθάνουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης με πλοία, φορτώνονται πλέον σε φορτηγά οχήματα για να προωθηθούν στους τελικούς προορισμούς τους προς την κεντρική Ευρώπη, καθώς δεν είναι εύκολη η εξεύρεση εμπορικού τρένου λόγω αυξημένης ζήτησης από το κλείσιμο της Ειδομένης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου