Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ................

O τύπος είναι ……το μεγαλύτερο λαμόγιο όλων των εποχών.



Στείλτε τον να διαπραγματευτεί με την …Μέρκελ, να της πάρει , και την κυλόττα πρίν το καταλάβει, και να ζητεί και .....ραπτικά.. . Ο γιδοβοσκός που θέλει να λέγεται ξενοδόχος νομίζει ότι αποτίνεται σε…. πρόβατα.. Πολλοί λίγοι στον πλανήτη, θα σκεπτόντουσαν τέτοια ….μαλακισμένη δικαιολογία.
Τον γύρο του διαδικτύου έκανε προ ημερών η επιλογή ξενοδόχου από τα Μάταλα να χρεώσει το τετράκλινο δωμάτιο σχεδόν 2.000 ευρώ τη βραδιά.
Συγκεκριμένα, κατά το Σαββατοκύριακο 19-20 Ιουνίου, οπότε διεξάγεται το Matala Beach Festival, μια περιήγηση στο booking.com έδειξε ότι ξενοδοχείο τριών αστέρων της περιοχής χρέωνε το δίκλινο με 1.570 ευρώ τη βραδιά και το τετράκλινο με 1.990 ευρώ.
Όπως ήταν φυσικό, η χρέωση θεωρήθηκε από τους χρήστες όχι απλώς υπερβολική, αλλά πέρα από κάθε λογική.
Το θέμα αναδείχθηκε από το τοπικό site zarpanews, όταν μία αναγνώστρια κατήγγειλε τι διάβασε στο booking και τι τιμή της είπαν από το ξενοδοχείο τηλεφωνικά. Η ίδια είπε πως ήταν σχεδόν βέβαιη πως είχε γίνει λάθος στον ταξιδιωτικό ιστότοπο και γι' αυτόν τον λόγο κάλεσε στο κατάλυμα. Ωστόσο, δεν πίστευε στα αυτιά της όταν από το ξενοδοχείο της επιβεβαίωσαν την τιμή. «Είναι απαράδεκτο! Γι' αυτό η χώρα μας δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά! Έχω κάνει καταγγελία στο ΣΔΟΕ… Ελπίζω να μεριμνήσουν», είχε δηλώσει η αναγνώστρια.

Από την πλευρά του, ο ιδιοκτήτης που έσπασε όλα τα ρεκόρ απατεωνιάς και ψευτιάς, απάντησε μέσω Facebook. Όπως γράφει το candianews, ο ξενοδόχος τονίζει ότι η τιμή είναι εικονική και επίτηδες τοποθετήθηκε σε τέτοιο υψηλό επίπεδο, καθώς κάποια δωμάτια, κατά τις απαιτήσεις των εταιρειών που κάνουν ηλεκτρονικά κρατήσεις για λογαριασμό επισκεπτών, πρέπει υποχρεωτικά να μένουν αδιάθετα. Κι επειδή δεν μπορεί να αναφέρεται ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, αναγράφηκε αυτή η τιμή για να θεωρείται κλεισμένο το δωμάτιο.
Μεταξύ άλλων σημειώνει: «Συνήθως οι Εταιρείες μάς αναγκάζουν να έχουμε "κλειδωμένες διαθεσιμότητες" και επειδή τα δωμάτια δεν υπάρχουν, για να αποφύγουμε την ταλαιπωρία και τις διπλοκρατήσεις με τους πελάτες, ανεβάζουμε την τιμή σε "τρελό" νούμερο θεωρώντας ότι οι χρήστες θα το καταλάβουν ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια τιμή άρα δεν υπάρχει διαθεσιμότητα... Στην προκειμένη περίπτωση ο Θεός ξέρει σε τι χρήστη "πέσαμε"... Καλό απόγευμα και σας ευχαριστώ για το "βήμα" που μου δίνεται να απαντήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου