Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ


οι σκουπιδιάρηδες

Είναι παραμονές Χριστουγέννων και ο σκουπιδιάρης χτυπάει την πόρτα.



Τον ανοίγει μια ξανθιά κ@υλιάρα κυρία.

Αυτός, της δείχνει την κάρτα του κι αναμένει το καθιερωμένο Χριστουγεννιάτικο φιλοδώρημα. 

-Μήπως είστε ο οδηγός; τον ρωτάει η Ξανθιά.
-Όχι! απαντάει ο τύπος.

Αμέσως η κυρία, τον πιάνει από το χέρι και τον πάει στο υπνοδωμάτιο, όπου αφού του κάνει ένα υπέροχο "στοματικό", τον ξεζουμίζει "κανονικά".

Ο τύπος μετά από αυτό φεύγει ευχαριστημένος, αν και χωρίς λεφτά.... 

Την επομένη πάει κι ο άλλος συνάδελφος του πάλι για το φιλοδώρημα...

Ίδια ερώτηση:
-Μήπως είσαι ο οδηγός;
Και πάλι η απάντηση  είναι, όχι.

Τον παίρνει κι αυτόν από το χεράκι κι αφου πάνε στην κρεβατοκάμαρα, ακολουθεί η ίδια "σπέσιαλ περιποίηση"!!!

Την τρίτη ημέρα πάει κι ο οδηγός για το "φιλοδώρημα". 

Ανοίγει την πόρτα η ξανθιά και τον ρωτάει κι αυτόν αν είναι ο οδηγός.

-Ναι, εγώ είμαι ο οδηγός. Ξέρετε...Συνάδελφος των άλλων δύο, λέει και περιμένει την "ανάλογη συνέχεια".
Όμως....
-Περίμενε ένα λεπτό, του λέει η κυρία κι αφού ανοίγει τη τσάντα της, παίρνει από το πορτοφόλι της ένα εικοσαδόλαρο και του το δίνει.
-Μα......- λέει έκπληκτος ο τύπος -  γιατί; Τους άλλους τους οδήγησες στο υπνοδωμάτιο σου.....Ενώ εμένα μου δίνεις μόνο ένα εικοσαδόλαρο; Δεν είναι δίκαιο αυτό! Γιατί;

Απαντάει τότε η ξανθιά:
-Α!!!!! Εγώ δε φταίω σε τίποτα. Κάνω ακριβώς ότι μου είπε ο άντρας μου.
Μου είπε:
"Όταν έρθουν οι σκουπιδιάρηδες, θα δώσεις μόνο στον οδηγό είκοσι δολάρια. Αν έρθουν κι άλλοι....γάμα τους!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου