Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

ΤΡΕΞΤΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

Ελένη Β.
Ελένη Β.22 Οκτωβρίου 10:24 μ.μ.
Ξαφνικά, άλλαξε η στάση των διοικητικών δικαστών. Μάλλον διάβασαν την ανακοπή μου, με την οποία ζητούσα, ακριβώς αυτά που προτείνουν: Να υπάρχει δυνατότητα προσφυγής για τους οικονομικά ασθενέστερους, χωρίς παράβολο και δικαστικό πληρεξούσιο, ώστε να έχουν όλοι οι θιγόμενοι από το κράτος πολίτες δικαίωμα πρόσβασης στη δικαιοσύνη.
http://www.newsit.gr/default.php
Αλκαιος Ιωαννης Ο τίτλος του κεφ. Α.3. της ανακοπής μου είναι: "Ως προς το παραδεκτό διενέργειας διαδικαστικών πράξεων και παράστασης στη συζήτηση χωρίς δικαστικό πληρεξούσιο"
Το δεύτερο αίτημα της ένωσης διοικητικών δικαστών, 10 ημέρες μετά την εκδίκαση της ανακοπής μου είναι:
2) Να νομοθετηθεί η δυνατότητα των φορολογουμένων που θα προσβάλουν τις σχετικές πράξεις ή παραλείψεις, να διενεργούν διαδικαστικές πράξεις και να παρίστανται στη συζήτηση της υπόθεσης
χωρίς δικαστικούς πληρεξουσίους».

Στην κρίση σας επαφίεται, αν πρόκειται για τυχαίο γεγονός ή για αποτέλεσμα μιας δράσης.
12 λεπτά · Μου αρέσει! · 2

Αλκαιος Ιωαννης Ο τίτλος του κεφ. Δ.15 της ανακοπής μου είναι: "Αντισυνταγματικότητα λόγω περιορισμών της δικαστικής προστασίας"

Οι διοικητικοί δικαστές καλούν την Πολιτεία να άρει -ειδικά για μικρά ποσά κάτω των 3.000 ευρώ- τις νομοθετικές δυσκολίες που υπάρχουν, προκειμένου οι οικονομικά αδύναμοι να μπορούν να προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη, ακόμη και χωρίς δικηγόρο.
10 λεπτά · Μου αρέσει! · 1

Αλκαιος Ιωαννης Ο τίτλος του κεφ. Α.2 της ανακοπής μου είναι: "Ως προς το παραδεκτό κατάθεσης αίτησης χωρίς παράβολο"

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της ένωσης διοικητικών δικαστών, η αντικειμενική αυτή αδυναμία ειδικά όταν το αντικείμενο της φορολογικής διαφοράς είναι σχετικά μικρό, «οι πολίτες συχνά απεμπολούν το δικαίωμά τους σε δικαστική προστασία διότι οι δυσχέρειες από την άσκησή του είναι προφανώς δυσανάλογες από το όφελος τυχόν ευδοκίμησης της προσφυγής τους στο Διοικητικό Δικαστήριο».
8 λεπτά · Μου αρέσει!
Τρέξτε την εφορία στα δικαστήρια – Τι συμβουλεύουν οι δικαστές τους φορολογούμενους
www.newsit.gr
H Ένωση Διοικητικών Δικαστών με σημερινή ανακοίνωσή της καλεί τους φορολογούμενους να προσφεύγουν στ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου