Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

ΞΑΝΘΙΑ?????


κοτόπουλο με ρύζι

Ένας νιόπαντρος γυρίζει στο σπίτι του από το γραφείο.


- Αγάπη μου, λέει στη γυναίκα του, δε θα ήθελα να σε βάλω σε κόπο, αλλά κάλεσα τον προϊστάμενό μου να… φάμε μαζί.


- Χρυσέ μου, δεν έχω ετοιμάσει τίποτα… Έχουμε μόνο λίγο ρύζι.


- Δεν πειράζει, έχω ένα σχέδιο. Όταν θα έρθει ο προϊστάμενος, θα του πω ότι έχουμε ένα περίφημο κοτόπουλο. Εσύ θα είσαι στην κουζίνα και εκείνη τη στιγμή θα σπάσεις ένα πιάτο. Εγώ θα φωνάξω: «Ελπίζω να μην είναι το κοτόπουλο», και εσύ θα απαντήσεις: «Δυστυχώς!» Έτσι ο προϊστάμενος θα φάει το ρύζι. Κατάλαβες;


- Ναι, αγάπη μου.


Ο προϊστάμενος καταφθάνει. Κάθεται στο τραπέζι και… ξαφνικά ακούγεται ένας τρομερός κρότος από πιάτα που σπάνε...


- Ελπίζω να μην είναι το κοτόπουλο! φωνάζει ο σύζυγος!


...Και από την κουζίνα ακούγεται λυπημένη η φωνή της συζύγου:
- Όχι, αγάπη μου, το ρύζι ήταν!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου