Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ................

Οποτε χρειαστεί λοιπόν να παίξω ξύλο, θα είμαι μέσα! Αλλά απεργία, πρώτη και τελευταία μάγκες! Επόμενη δεν θα έχει! Μόνο Ξύλο, Κλωτσιές και Μπουνιές!

George Adalis B
Για πρώτη φορά στη ζωή μου, από τότε που τελείωσα το Παν/μιο, αύριο [σήμερα] θα απεργήσω!
Οχι γιατί πιστεύω ότι θα βγει τίποτα!
Οχι γιατί υποστηρίζω τους αγρότες ή το ξεπουλημένο Επιμελητήριο!
Πιστεύω ότι όλοι θα έπρεπε να απεργήσουμε πριν ψηφιστούν τα μνημόνια!
ΟΧΙ ΑΦΟΥ ψηφίζονται και μετά!
Θα απεργήσω όμως, γιατί ως οικονομολόγος και οπαδός της θεωρίας της ελεύθερης αγοράς, που πιστεύει στην...
Και δεν θα απεργησω ποτέ ξανά, γιατί όλοι οι πολιτικοί είναι τα ίδια σκ@τ@ στην Ελλάδα! Πιστεύω ότι μετά το πάθημα της πρώτης φοράς Αριστεράς by Tsipras, οι απεργίες αποτελούν βούτυρο στο ψωμί των .... Νεοφιλελεύθερων Αριστερών ! Πιστεύω ότι το καταλληλότερο μέτρο πλέον, δεν είναι οι απεργίες αλλά το ΞΥΛΟ!!!
ΞΥΛΟ σε όποιον νομίζει ότι μπορεί να φορολογεί με 73% τους ελεύθερους επαγγελματίες !Σφαλιάρες και κλωτσιές σε όποιον νομίζει ότι μπορεί πλέον να ασελγεί στο κουφάρι αυτής της δύσμοιρης χώρας!Οποτε χρειαστεί λοιπόν να παίξω ξύλο, θα είμαι μέσα!Αλλά απεργία, πρώτη και τελευταία μάγκες....
ΥΓ
Ξέρω ότι εσείς οι προοδευτικοί θα με κράξετε γι αυτό που γράφω, αλλά πιστέψτε με το εννοώ!Ξέρω ότι ως άνθρωπος της τηλεόρασης δεν είμαι ... πολίτικαλι κορρέκτ με όσα γράφω καθώς και ότι έπερπε να πω άλλα πράγματα! Ξέρετε και ξέρω...Εν τούτοις, θα σας το ξαναπώ για τελευταία φορά! Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που απεργώ στη ζωή μου! Επόμενη δεν θα έχει! Μόνο Ξύλο, Κλωτσιές και Μπουνιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου