ΒΙΝΤΕΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Ο υπουργός του Βενιζέλου στην κυβέρνηση Τσίπρα, ομολογεί ότι "μονάχα σε αποικίες" συμβαίνει τέτοιο ξεπούλημα αεροδρομίων! Και δεν έχει παραιτηθεί ακόμη το "εκσυγχρονιστικό" λαμόγιο;
Από τον Ευριπίδη Μπίλλη.
· Ο δωρίζων-εκποιών τα 14 αεροδρόμια «χρυσάφι», υπουργός Σπίρτζης, είπε στο ARD MONITOR (βίντεο):
- Κάτι τέτοιο συμβαίνει σε αποικίες και όχι σε χώρες της ΕΕ.
Γνωρίζοντας από αποικίες, κύριε Στρίντζη, σε πληροφορώ ότι οι αποικίες δεν έκλεβαν τον Εθνικό πλούτο ούτε εξαθλίωναν τους κατοίκους των αποικιών τους για να τους ληστέψουν. Είστε, όπως ο ίδιος λες, ληστές .
«Πατριωτικά» πιόνια και πράκτορες του...
lebensraum των Γερμανών που ονειρεύτηκε Χίτλερ και εφαρμόζει η Μέρκελ.
Ντροπή σου άλλη μια φορά.
Α. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
· Τα 1,234 δις ευρώ του τιμήματος ισοδυναμούν:
· Με τα τριετή καθαρά έσοδα του κράτους από τα αεροδρόμια.
Το εφάπαξ αυτό “τίμημα” στην πραγματικότητα περιορίζεται, από 1,234 δις ευρώ
· Σε περίπου 0,7 δις ευρώ.
- Διότι με την ιδιωτικοποίηση, το δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει στην Ε.Ε.
- Να χρεώσει δηλαδή σε βάρος εθνικών πόρων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων
- Τα 520 εκατ. ευρώ έργων ΕΣΠΑ που ήδη “τρέχουν”
- Στα αεροδρόμια της Θεσ/νίκης και των Χανίων.
· Το ετήσιο μίσθωμα που θα καταβάλει η Fraport AG - Slentel Ltd που είναι 0,023 δις., ισοδυναμεί:
- Με τον ετήσιο περίπου τζίρο μόνον του Κρατικού Αερολιμένα Κέρκυρας.
- Και είναι λιγότερο από τα ετήσια έσοδα του κράτους από τις εμπορικές και μόνο χρήσεις σε όλα τα αεροδρόμια.
· Αν εκποιηθούν τα οικονομικά εύρωστα αεροδρόμια,
- που χρηματοδοτούν σήμερα τα οικονομικά αδύναμα
(Κάρπαθος, Ικαρία, Χίος, Νάξος, Σητεία, Σύρος, Αστυπάλαια, Κύθηρα, Κάσος, Καστελλόριζο, Λέρος, Λήμνος, Μήλος, Πάρος, Σκύρος, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Καλαμάτα).
- Τότε δημιουργείται άλλη μια «τρύπα» στον κρατικό προϋπολογισμό.
- Και με δεδομένο το γεγονός των χαμηλών προσόδων πολλών μικρών αερολιμένων,
- Η βιωσιμότητά τους σε συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού θα είναι αδύνατη.
Β. ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
· Ο δωρίζων-εκποιών τα 14 αεροδρόμια «χρυσάφι»,υπουργός Στρίντζης, είπε στο ARD MONITOR (βίντεο):
- Κάτι τέτοιο συμβαίνει σε αποικίες και όχι σε χώρες της ΕΕ
· Τα 14 αεροδρόμια είναι:
Της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
· Η Παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10
· Το τίμημα ανέρχεται σε 1,234 δισ. ευρώ.
· Με ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ.
· Που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης.
· Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.
ARD MONITOR Το μεγάλο ξεπούλημα, το γερμανικό κρατικό κανάλι για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων
https://www.youtube.com/watch?v=WmNaK3ec-ck
- Κάτι τέτοιο συμβαίνει σε αποικίες και όχι σε χώρες της ΕΕ.
Γνωρίζοντας από αποικίες, κύριε Στρίντζη, σε πληροφορώ ότι οι αποικίες δεν έκλεβαν τον Εθνικό πλούτο ούτε εξαθλίωναν τους κατοίκους των αποικιών τους για να τους ληστέψουν. Είστε, όπως ο ίδιος λες, ληστές .
«Πατριωτικά» πιόνια και πράκτορες του...
lebensraum των Γερμανών που ονειρεύτηκε Χίτλερ και εφαρμόζει η Μέρκελ.
Ντροπή σου άλλη μια φορά.
Α. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
· Τα 1,234 δις ευρώ του τιμήματος ισοδυναμούν:
· Με τα τριετή καθαρά έσοδα του κράτους από τα αεροδρόμια.
Το εφάπαξ αυτό “τίμημα” στην πραγματικότητα περιορίζεται, από 1,234 δις ευρώ
· Σε περίπου 0,7 δις ευρώ.
- Διότι με την ιδιωτικοποίηση, το δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει στην Ε.Ε.
- Να χρεώσει δηλαδή σε βάρος εθνικών πόρων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων
- Τα 520 εκατ. ευρώ έργων ΕΣΠΑ που ήδη “τρέχουν”
- Στα αεροδρόμια της Θεσ/νίκης και των Χανίων.
· Το ετήσιο μίσθωμα που θα καταβάλει η Fraport AG - Slentel Ltd που είναι 0,023 δις., ισοδυναμεί:
- Με τον ετήσιο περίπου τζίρο μόνον του Κρατικού Αερολιμένα Κέρκυρας.
- Και είναι λιγότερο από τα ετήσια έσοδα του κράτους από τις εμπορικές και μόνο χρήσεις σε όλα τα αεροδρόμια.
· Αν εκποιηθούν τα οικονομικά εύρωστα αεροδρόμια,
- που χρηματοδοτούν σήμερα τα οικονομικά αδύναμα
(Κάρπαθος, Ικαρία, Χίος, Νάξος, Σητεία, Σύρος, Αστυπάλαια, Κύθηρα, Κάσος, Καστελλόριζο, Λέρος, Λήμνος, Μήλος, Πάρος, Σκύρος, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Καλαμάτα).
- Τότε δημιουργείται άλλη μια «τρύπα» στον κρατικό προϋπολογισμό.
- Και με δεδομένο το γεγονός των χαμηλών προσόδων πολλών μικρών αερολιμένων,
- Η βιωσιμότητά τους σε συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού θα είναι αδύνατη.
Β. ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
· Ο δωρίζων-εκποιών τα 14 αεροδρόμια «χρυσάφι»,υπουργός Στρίντζης, είπε στο ARD MONITOR (βίντεο):
- Κάτι τέτοιο συμβαίνει σε αποικίες και όχι σε χώρες της ΕΕ
· Τα 14 αεροδρόμια είναι:
Της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
· Η Παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10
· Το τίμημα ανέρχεται σε 1,234 δισ. ευρώ.
· Με ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ.
· Που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης.
· Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.
ARD MONITOR Το μεγάλο ξεπούλημα, το γερμανικό κρατικό κανάλι για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων
https://www.youtube.com/watch?v=WmNaK3ec-ck
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου