Το άρθρο του κ. Χειλαδάκη απο το 2008 και το πόρισμα για το Βατοπαιδι. Γνώριζαν οτι συκοφαντουσαν, στόχος τους η ιδιωτική και δημοσια περιουσία.
Αν ακομα πιστεύεις τους καθεστωτικους νταβατζηδες, μην αναρωτηθείς γιατί γεμίζεις το αυτοκίνητο με τα διπλάσια λεφτα απο οτι επι “κακού Καραμανλή”…
Να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι σκευωροί, αν θελουμε να υπάρξει ελπίδα για το μέλλον.
Το άρθρο του κ. Χειλαδάκη με ημερομηνία 20/10/2008
ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ “ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ”
«η απόδειξη για το μέγεθος της αξίας ενός Χριστιανικού έργου είναι ο πόλεμος που δέχεται».
Η ενημέρωση του ελληνικού λαού έχει τα τελευταία χρόνια διαμορφώσει δυο σημαντικές ιδιαιτερότητες που δεν υπάρχουν σε καμιά άλλη χώρα, (ο γράφων παρακολουθεί ένεκα της δουλειάς του δορυφορικά δελτία ειδήσεων σε τέσσερις γλώσσες), διαμορφώνοντας μια κοινή γνώμη που ούτε κοινή είναι και το κυριότερο, ούτε γνώμη, δηλαδή στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κοινή γνώμη, αλλά «κοινή ύπνωση» σε ότι σερβίρεται κάθε βράδυ από τα (υποτίθεται) κεντρικά δελτία ειδήσεων.
Οι ιδιαιτερότητες αυτές είναι πρώτο τα «παράθυρα», στα οποία μια ομάδα επωνύμων, περίπου τριάντα άτομα κάθε βράδυ, εξαπολύει αυτό που σε κοινή γλώσσα θα μπορούσαμε να το αποδώσουμε λαϊκά με την φράση, «το μακρύ και το κοντό». Ο σκοπός αυτής της «παραθυροφιλολογίας» είναι να κάνει εντύπωση, να συγκινήσει, να παρασύρει σε μια συναισθηματική φόρτιση, με λίγα λόγια να υπνωτίσει το τηλεοπτικό κοινό που δεν έχει καμία δυνατότητα αντίλογου. Οι δε διάλογοι είναι σχεδόν πάντα, ή μονόλογοι, ή μιλάνε όλοι μαζί και δεν καταλαβαίνει (σκόπιμα) κανείς τίποτα. Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι τα σκάνδαλα, είτε υπαρκτά (που δείχνουν και το επίπεδο της κοινωνίας μας), είτε φτιαχτά. Τα σκάνδαλα κρατάνε την επικαιρότητα ανάλογα του ποσοστού τηλεθέασης τους, από μια εβδομάδα, έως και τέσσερεις μήνες (θυμηθείτε το περίφημο σκάνδαλο Ζαχόπουλου, τότε που όλος ο ελληνικός λαός ξενυχτούσε από τις αλλεπάλληλες συνταρακτικές «αποκαλύψεις» οι οποίες ξεφούσκωσαν ομαδικά μετά από τέσσερεις περίπου μήνες).
ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ “ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ”
Η ενημέρωση του ελληνικού λαού έχει τα τελευταία χρόνια διαμορφώσει δυο σημαντικές ιδιαιτερότητες που δεν υπάρχουν σε καμιά άλλη χώρα, (ο γράφων παρακολουθεί ένεκα της δουλειάς του δορυφορικά δελτία ειδήσεων σε τέσσερις γλώσσες), διαμορφώνοντας μια κοινή γνώμη που ούτε κοινή είναι και το κυριότερο, ούτε γνώμη, δηλαδή στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κοινή γνώμη, αλλά «κοινή ύπνωση» σε ότι σερβίρεται κάθε βράδυ από τα (υποτίθεται) κεντρικά δελτία ειδήσεων.
Οι ιδιαιτερότητες αυτές είναι πρώτο τα «παράθυρα», στα οποία μια ομάδα επωνύμων, περίπου τριάντα άτομα κάθε βράδυ, εξαπολύει αυτό που σε κοινή γλώσσα θα μπορούσαμε να το αποδώσουμε λαϊκά με την φράση, «το μακρύ και το κοντό». Ο σκοπός αυτής της «παραθυροφιλολογίας» είναι να κάνει εντύπωση, να συγκινήσει, να παρασύρει σε μια συναισθηματική φόρτιση, με λίγα λόγια να υπνωτίσει το τηλεοπτικό κοινό που δεν έχει καμία δυνατότητα αντίλογου. Οι δε διάλογοι είναι σχεδόν πάντα, ή μονόλογοι, ή μιλάνε όλοι μαζί και δεν καταλαβαίνει (σκόπιμα) κανείς τίποτα. Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι τα σκάνδαλα, είτε υπαρκτά (που δείχνουν και το επίπεδο της κοινωνίας μας), είτε φτιαχτά. Τα σκάνδαλα κρατάνε την επικαιρότητα ανάλογα του ποσοστού τηλεθέασης τους, από μια εβδομάδα, έως και τέσσερεις μήνες (θυμηθείτε το περίφημο σκάνδαλο Ζαχόπουλου, τότε που όλος ο ελληνικός λαός ξενυχτούσε από τις αλλεπάλληλες συνταρακτικές «αποκαλύψεις» οι οποίες ξεφούσκωσαν ομαδικά μετά από τέσσερεις περίπου μήνες).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου