Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΤΡΟΥ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ


Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ κ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΝΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ - ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΡΟΥ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ κ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΩΡΓΟ -ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ -τ. ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ Ν.Δ.    ΚΟΙΝ.: ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ -ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ
Κύριε Παπανικολάου, δεν σας γνώριζα και δεν σας είχα συναντήσει ποτέ στην ζωή μου, μέχρι τον Αύγουστο του 2013, όταν με πήρατε τηλέφωνο από τις Βρυξέλλες και μου ζητήσατε να συναντηθούμε.
Σας είπα ότι δεν έχω πρόβλημα και τελικά συναντηθήκαμε στο παραλιακό κατάστημα ΒΟ, την άλλη μέρα το απόγευμα. Στη συνάντησή μας αυτή, μου κάνατε γνωστό ότι επιθυμείτε να συμμετέχετε στις Δημοτικές εκλογές του Μαίου του 2014 και να διεκδικήσετε την Δημαρχία. Σας είπα ότι ευχαρίστως θα σας συμπαρασταθώ και θα σας βοηθήσω, διότι μου αρέσει η ηλικία σας και έχετε ωραία επικοινωνιακή συμπεριφορά.
Ακολούθησαν και άλλες πάρα πολλές συναντήσεις μεταξύ μας, πάντοτε με δική σας πρωτοβουλία σε διάφορα σημεία της Γλυφάδας καθώς επίσης και πάρα πολλές τηλεφωνικές συνομιλίες.
Μου ζητήσατε να συμπορευθώ μαζί σας στον αγώνα που θα δίνατε ως υποψήφιος Δήμαρχος Γλυφάδας και δώσαμε τα χέρια ότι θα ήμουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος συμμετέχοντας κι εγώ στο ψηφοδέλτιο.
Σε μια από τις πολλές τηλεφωνικές συνομιλίες μας, που κυρίως εσείς με καλούσατε, μου γνωστοποιήσατε ότι συναντηθήκατε στις Βρυξέλλες με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας και πρωθυπουργό της χώρας κ. Α. Σαμαρά και σας υποσχέθηκε την στήριξή του και μάλιστα ότι είμαι ο πρώτος στον οποίο το ανακοινώνετε.
Η σχέση μας άρχισε να γίνεται πολύ πιο στενή, συναντιόμασταν συχνά και ανταλλάσσαμε απόψεις γύρω από τα δημοτικά δρώμενα.
Σε κάποια στιγμή, γύρω στα μέσα Μαρτίου, παρατήρησα μια σταδιακή αλλαγή εκ μέρους σας στο πρόσωπό μου, οσότου κορυφώθηκε με την αναγγελία της δεύτερης λίστας των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της παράταξής σας, από όπου απουσίαζε το δικό μου όνομα και φιγουράριζε το όνομα του Στέλιου Σφακιανάκη, τέως δημάρχου Γλυφάδας (2003 – 2006) με επίσημο χρίσμα από το ΠΑΣΟΚ. Πληροφορίες λένε ο συγκεκριμένος σας άσκησε πίεση να μην συμπεριληφθώ στο ψηφοδέλτιο, γιατί κατά την δειάρκεια της δημαρχιακής του θητείας τον είχα καταγγείλει στα αρμόδια όργανα για κακοδιαχείρηση και κακοδιοίκηση. Αγνοήσατε την ιστορική μου διαδρομή ως Δημοτικού συμβούλου από το 1994 καθώς και της συνδικαλιστική μου δράση 30 χρόνων στη ΔΕΗ με τη Νέα Δημοκρατία.
Για μένα όλο αυτό δεν είναι μόνο απίστευτο αλλά είναι συμπεριφορά όνειδος και ντροπής.
Επομένως είναι να αναριωτιέται κανείς με ποιο κριτήριο κ. Παπανικολάου με αποκλείετε από το ψηφοδέλτιό σας, όταν μάλιστα συμπεριλαμβάνονται σε αυτό ονόματα για τα οποία έχουν γίνει καταγγελίες και ασκούνται πειθαρχικές διώξεις. Ενώ για το πρόσωπό μου δεν έχει να προσάψει κανείς καμιά κατηγορία.
Κύριε Παπανικολάου, δυστυχώς για μένα σας εμπιστεύτηκα και σας πίστεψα, αλλά επιβεβαιώσατε τον κανόνα ότι έχει χαθεί η συνέπεια στην πολιτική. Και αναρωτιέμαι, με την ίδια πολιτική ασυνέπεια θα κυβερνήσετε τον Δήμο, αν εκλεγείτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου