Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑ- ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ


ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΥΚΝΩΝΟΥΝ
ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ.

«Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες» λέει ο λαός μας και αυτό ταιριάζει γάντι σε πολλούς τομείς της ακολουθούμενης πολιτικής του Δημάρχου Γλυφάδας. Αποτέλεσμα της αλαζονικής, απερίσκεπτης, αδιέξοδης και σε βάρος των συμφερόντων του Δήμου πολιτικής του είναι και τα πρόστιμα που πλέον «πέφτουν βροχή» και επιβαρύνουν το ταμείο του Δήμου, άρα τους δημότες, σε μια περίοδο άγριων περικοπών, τεράστιας ανεργίας και αιματηρών θυσιών. Ο ίδιος όμως δείχνει να μην καταλαβαίνει και προχωρεί «απτόητος», στον ίδιο δρόμο.
·      21.000€ πρόστιμο για παράβαση της περιβαλλοντικής νομοθεσίας στο χώρο μεταφόρτωσης απορριμμάτων και των εγκαταστάσεων του αμαξοστασίου επέβαλε πρόσφατα στο Δήμο η Δ/νση Περιβάλλοντος Περιφέρειας Αττικής. Οι 12.000€ είναι γιατί η εγκατάσταση δεν έχει αδειοδοτηθεί και δεν έχει εφοδιαστεί με έγκριση περιβαλλοντικών όρων, οι 6.000€ είναι για πρόκληση περιβαλλοντικής υποβάθμισης και οι 3.000€ είναι για συγκέντρωση ελαιωδών αποβλήτων. Να σημειώσουμε ότι ο Δήμος είναι υπότροπος από το 2010.
·      103.500€ πρόστιμο έχει επιβληθεί από το 2011, μετά από εισήγηση της Ειδικής Υπηρεσίας των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ, για παράβαση των ισχυουσών διατάξεων της περιβαλλοντικής νομοθεσίας με την απόπειρα κατασκευής παράνομου νεκροταφείου στον Υμηττό. Οι 30.000€ είναι για κατασκευή και λειτουργία νεκροταφείου χωρίς περιβαλλοντική αδειοδότηση, οι 31.500€ είναι για κατάληψη δημόσιας – δασικής έκτασης κηρυχθείσας αναδασωτέας και ειδικής προστασίας, οι 21.000€ είναι για εργασίες σε επιχωματωμένο ρέμα με συνεπαγόμενο κίνδυνο πλημμυρών, ρύπανσης ή μόλυνσης του υδροφόρου ορίζοντα και υποβάθμισης του περιβάλλοντος και οι 21.000€ είναι για αυθαίρετες κατασκευές στο χώρο.
·      18.000€ πρόστιμο έχει επιβληθεί επίσης το 2011 από το Δασαρχείο Πεντέλης με βάση το Πρωτόκολλο Διοικητικής Αποβολής από το χώρο που παράνομα κατέλαβε ο Δήμαρχος για την κατασκευή νεκροταφείου. Το Πρωτόκολλο αυτό επικυρώθηκε με την υπ’ αριθ. 8323/12 απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών, όπου προσέφυγε ο κ. Δήμαρχος για να το ακυρώσει και μάλιστα με πρώτο επιχείρημα, δυστυχώς, ότι ο χώρος δεν είναι δημόσιος και δασικός. Οι 6.000€ του προστίμου είναι αποζημίωση για την διακατοχική πράξη και σε βάρος του δημοσίου ζημιά και οι 12.000€ είναι αποζημίωση λόγω παράνομης χρήσης δημόσιου – αναδασωτέου δάσους.
Κοντά στα πρόστιμα αυτά να συναθροίσουμε τις 223.325€ που είναι η αύξηση των εξόδων διοικητικής λειτουργίας του Δήμου για το έτος 2011. Αυτό το ποσό συνάγεται από τον Οικονομικό Απολογισμό και τον Ισολογισμό που κατατέθηκαν προς έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 6/2/13, όταν παντού στο κράτος υπάρχει μείωση δαπανών. Επίσης πολλά ερωτηματικά γέννησε η αναγραφή στον ίδιο Οικονομικό Απολογισμό ποσού 1.747.383€ ως διαγραφέντων οφειλών τρίτων προς το Δήμο, χωρίς κανείς να γνωρίζει, ούτε να δόθηκε κάποια απάντηση στο ερώτημα, ποιο αρμόδιο όργανο αποφάσισε τη διαγραφή αυτή και για ποιο λόγο!
Πρόσφατα η Δημοτική Αρχή προχώρησε στο διορισμό ουσιαστικά των επιτροπών διενέργειας δημόσιων διαγωνισμών, ανάθεσης, αξιολόγησης, παρακολούθησης, παραλαβής προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων, που σύμφωνα με το νόμο πρέπει να προκύπτουν μετά από διαδικασία κλήρωσης μεταξύ όσων (δημοτικών υπαλλήλων και Δημοτικών Συμβούλων όταν προβλέπονται τέτοιες θέσεις) πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις. Αυτό το πέτυχε βάζοντας στην κληρωτίδα για κάθε επιτροπή μόνο 9 εργαζόμενους για 6 θέσεις, πολλοί εκ των οποίων ήταν τα ίδια πρόσωπα που έμπαιναν ξανά και ξανά σε δύο, τρεις, τέσσερεις και πέντε κληρώσεις. Συνολικά από τους 255 εργαζόμενους κλάδων ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, χρησιμοποιήθηκαν στις κληρώσεις μόνο 53 για τις 64 θέσεις εργαζομένων στις 11 επιτροπές. Αρκετοί απ’ αυτούς «κληρώθηκαν» τελικά σε δύο ή και τρεις διαφορετικές επιτροπές.
Η πρόθεση του εγχειρήματος είναι προφανής: Να καταργηθεί κάθε έννοια αντικειμενικής και αδιάβλητης κλήρωσης για να «ελεγχθεί» πλήρως η διαχείριση του μεγαλύτερου μέρους των δαπανών του Δήμου. Την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που ενέκρινε αυτή την παράνομη διαδικασία, προσέβαλλαν ήδη στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, τόσο η Πρόεδρος των ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ κ. Αθηνά Λυγνού, όσο και ο σύλλογος των εργαζομένων του Δήμου.
Ένα άλλο δείγμα, αυτή τη φορά ευνοϊκής επιλογής ημετέρων, είναι οι αναθέσεις των νομικών – δικαστικών υποθέσεων του Δήμου σε δικηγόρους. Η μερίδα του λέοντος ανατίθεται σε δικηγόρο που δεν είναι καν Γλυφαδιώτης, όταν υπάρχουν πολλοί συμπολίτες μας που δυσκολεύονται ακόμα και να ζήσουν. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι στις συνεδριάσεις της Οικονομικής Επιτροπής, στις 15/2/13 και 26/2/13, από τις 19 συνολικά υποθέσεις οι 14 ανατέθηκαν στον συγκεκριμένο δικηγόρο.
Όλα τα παραπάνω είναι μερικά ακόμα δείγματα μια πολιτικής που ζημιώνει το Δήμο γιατί κινείται σε πλαίσια αδιαφάνειας, μη χρηστής διαχείρισης και επιβαρυντικών οικονομικά επιλογών. Ποιο πολύ απ’ όλα όμως προβληματίζει το γεγονός ότι συνεχίζεται αυτή η πολιτική ενώ ήδη ο Δήμος ελέγχεται για θέματα διαχείρισης, προμηθειών και αγορών από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το ΣΔΟΕ και τους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης, ενώ παράλληλα, για πιθανές ποινικές ευθύνες, ελέγχονται από την Εισαγγελία Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος ο Δήμαρχος και συνεργάτες του. Εδώ πλέον δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με λάθη, αλλά με μια εκ πεποιθήσεως επικίνδυνη και κατάφορα επιζήμια πολιτική, που επιβάλλεται να σταματήσει κι αυτό αφορά όλους τους Γλυφαδιώτες

Με εκτίμηση
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου