Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΧΙΟΥΜΟΡ


η αδερφή μου.

Ένας άντρας επισκέπτεται τον γιατρό του και του λέει ότι νομίζει ότι είναι αδερφή. 


 - Τι σας κάνει να νομίζετε κύριε ότι είστε ομοφυλόφιλος; ρωτάει ο γιατρός παραξενεμένος. 


 - Nα... ξέρετε... ο παππούς μου ήταν ομοφυλόφιλος. 


 Ο γιατρός του εξηγεί ότι οι σεξουαλικές προτιμήσεις των ανθρώπων δεν είναι κληρονομικές. 
 - Καταλαβαίνω... λέει ο άντρας, αλλά ξέρετε και ο πατέρας μου ήταν ομοφυλόφιλος! 


 Ο γιατρός παραδέχεται ότι κάτι τέτοιο είναι τρομερά ασυνήθιστο αλλά δεν είναι απαραίτητα και απόδειξη ότι και ο ίδιος πρέπει να είναι ομοφυλόφιλος. 
 - Ναι γιατρέ... αλλά να... κι ο αδελφός μου ομοφυλόφιλος είναι! 


 - Μα για όνομα του Θεού! Δεν υπάρχει κανείς σ' ολόκληρη την οικογένεια που να πηγαίνει με γυναίκες; ρωτά ο γιατρός τρομερά παραξενεμένος.  


- Μα βέβαια γιατρέ υπάρχει!!! Η αδερφή μου!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου