Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Θα σε ψήφιζα, αλλά...


Αγαπητέ Μιχάλη, (επίτρεψέ μου να σου μιλάω στον ενικό, αφού είμαστε κοντοχωριανοί. Βέροια εσύ, Κατερίνη εγώ)
Σου γράφω  αυτή την επιστολή, αν και μάλλον δεν θα την διαβάσεις, γιατί θα έχεις άλλες υποχρεώσεις. Παρ’όλα αυτά, εγώ θέλω να σου εκφράσω την συμπαράστασή μου για τις κατηγορίες που σου προσάπτουν κάποιοι ανύπαρκτοι,  με αφορμή την ειλικρινή σου παραδοχή ότι δεν διάβασες το Μνημόνιο.
Κατ’αρχήν, οι άνθρωποι αυτοί δεν γνωρίζουν ότι έχεις τεράστια αίσθηση του χιούμορ. Αγνοούν ότι κατάγεσαι από ένα χωριό που λέγεται Νησί, αλλά δεν είναι καν παραθαλάσσιο, και ότι είσαι Υπουργός Ανάπτυξης σε μια χώρα που έχουμε ύφεση εδώ και χρόνια.
Μιχάλη, με τη δήλωσή σου αυτή με συγκίνησες, διότι απέδειξες ότι πληροίς τη βασική   προϋπόθεση για να αναδειχθείς σε νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.: Δηλαδή έχεις στο ενεργητικό σου μια αξιοπρεπή λεκτική γκάφα, όπως όλοι οι μεγάλοι ΠΑΣΟΚοι:
Έχουμε και λέμε:
-Γιώργος Παπανδρέου «Λεφτά υπάρχουν» (Απέδειξε ότι μερικές φορές είναι καλύτερο να μασάς, παρά να μιλάς)
-Θεόδωρος Πάγκαλος «Μαζί τα φάγαμε»  (Απέδειξε ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου κάποιος μπορεί και να μασάει-πολύ- και να μιλάει)
-Κώστας Σημίτης : «Ευχαριστούμε τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής» (Και ελπίζουμε να μας ξαναπροτιμήσετε για την επόμενή σας πτήση)
-Ανδρέας Παπανδρέου: «Τσοβόλα, δώστα όλα» (Κι άσε το γιο μου να μαζεύει τα ασυμμάζευτα, αφού λεφτά υπάρχουν).
Εγώ, πάντως, Μιχάλη, σε νιώθω, γιατί ούτε εμένα μου αρέσει το διάβασμα. Ειδικά το διάβασμα των οικονομικών. Στα μαθηματικά της Πρώτης Λυκείου είχα 7.
Το ξέρω, Μιχάλη,  ότι δεν είσαι ο μόνος που δεν διάβασε το μνημόνιο. Απλά είσαι ο μόνος που το παραδέχτηκε. Και ευτυχώς δεν είσαι σπασίκλας όπως η Κατσέλη, που λέει ότι το διάβασε μέσα σε τρεις ώρες. Εξάλλου, αυτή το διάβασε, γιατί δεν είχε άλλες υποχρεώσεις. Δουλειά της ήταν. Βάλ’την να οργανώσει την αστυνομία, να δεις πως θα χάσει τη μπάλα. Δεν είσαι ούτε ψείρας, όπως ο Σαμαράς, που μας «γκάστρωσε» μέχρι να βάλει την υπογραφή του.
Και στην τελική, γιατί να το διαβάσεις το Μνημόνιο; Τόσα πράγματα υπάρχουν για να διαβάσεις: Μάρα Μεϊμαρίδη, Σπορ του Βορρά, Κυνηγεσία και Κυνοφιλία, κλπ.
Άσε που μέχρι να διαβάσεις το Πρώτο Μνημόνιο, βγήκε το Δεύτερο.
Αυτά είχα να σου πω, Μιχάλη. Να μη σε απασχολώ, θα έχεις και υποχρεώσεις. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου να εκλεγείς πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. To ξέρω ότι βασικά δεν θέλεις, αλλά it’s a dirty job, and somebody’s got to do it.
ΥΓ. Τελικά δεν μας είπες. Αφού το υπέγραψες το Μνημόνιο, το διάβασες, ή.....;
ΥΓ 2 Στις εκλογές θα σε ψήφιζα, αλλά θα έχω κάτι υποχρεώσεις...
Βαγγέλης Χαρισόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου