Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Ο ΓΛΙΤΣΑΣ.....


Η εξομολόγηση του Αυτιά..

Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΚΑΙΛΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
«Η δική μου οικογένεια από τη δουλειά μου ζει... Δουλεύω από 6 χρονών και ποτέ μου δεν είχα κάποιον... εφοπλιστή από πίσω να με στηρίζει» δηλώνει ο Γιώργος Αυτιάς . «Ως εκ τούτου, δεν είχα και την πολυτέλεια να παραμείνω άνεργος . Γι' αυτό και όταν μου προτάθηκε από....




το κανάλι της Κύπρου πολιτική εκπομπή και δελτίο ειδήσεων εννοείται πως δεν κάθισα να ανάβω το καντήλι του κ. Κουρή. Είπα «ναι» κι έτσι εδώ και καιρό πηγαινοέρχομαι. Είναι σίγουρα κουραστικό, άλλοι όμως αναγκάστηκαν να φύγουν για την Αυστραλία. Δεν θα παραπονεθώ λοιπόν εγώ. Άλλωστε και το κυπριακό κοινό με αγκάλιασε σαν δικό του άνθρωπο. Κάθε που βρίσκομαι εκεί είναι σαν να βρίσκομαι στο νησί μου, τη Σάμο!» συμπληρώνει ο δημοσιογράφος- παρουσιαστής στο «Τηλέραμα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου