Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ


η στρουθοκάμηλος

Μπαίνει κάποιος στο μπαρ, ακολουθούμενος από μια στρουθοκάμηλο.

Κάθεται κι ο μπάρμαν έρχεται να πάρει την παραγγελία:
- Μια μπίρα για μένα, λέει ο άντρας και, γυρνώντας στη στρουθοκάμηλο, ρωτάει:
-Εσύ τι θα πάρεις;
-Κι εγώ μια μπίρα, λέει η στρουθοκάμηλος. 
Ο μπάρμαν τους φέρνει τις μπίρες, παίρνει τα λεφτά που του δίνει ο άντρας, 11,62 € ακριβώς και απομακρύνεται. 
Την επόμενη μέρα πάλι η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται: 
Δυο μπίρες για τον άντρα και τη στρουθοκάμηλο, ο άντρας πληρώνει 11,62 € ακριβώς, χωρίς να χρειαστεί να πάρει ρέστα. 

Την άλλη μέρα πάλι τα ίδια και ο μπάρμαν πλέον δεν αντέχει και ρωτάει: 
-Πώς τα καταφέρνετε και πάντα έχετε το ακριβές αντίτιμο των ποτών στην τσέπη σας;
-Πριν από κάμποσα χρόνια καθάριζα το πατάρι και βρήκα ένα παλιό λυχνάρι, το έτριψα και ένα τζίνι πετάχτηκε έξω και μου είπε ότι θα πραγματοποιούσε δυο επιθυμίες μου.
Η πρώτη μου επιθυμία ήταν, όταν θα χρειαζόταν να πληρώσω κάτι, θα είχα πάντα το ακριβές αντίτιμο στην τσέπη μου.
-Φοβερό! αναφώνησε ο μπάρμαν. Οι πιο πολλοί άνθρωποι θα είχαν ζητήσει ένα εκατομμύριο δολάρια ή κάτι τέτοιο, αλλά εσείς, μ αυτό που ζητήσατε, θα είσαστε πάντα όσο πλούσιος θέλετε, για όσο ζείτε.
-Σωστά! λέει ο άντρας. Είτε πρόκειται για ένα λίτρο γάλα, είτε για μια Rolls Royce, πάντα έχω το ακριβές αντίτιμο στην τσέπη μου.
-Και κάτι ακόμη θα ήθελα να σας ρωτήσω. Γιατί έχετε πάντα μαζί σας τη στρουθοκάμηλο;

-Η δεύτερη επιθυμία μου ήταν να έχω πάντα μαζί μου, ένα θηλυκό με μακριά πόδια!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου