Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΔΟΓΚΑΣ





Πολιτικό Γραφείο:
Ταχ. Δ/νση: Λεωφόρος Βασ. Παύλου 84, 16673, ΒΟΥΛΑ
Τηλ: 210 8951420 & 210 8952454, FAX: 210 8951418
e-mail: dogkasd@gmail.com


                    

Δημοσθένης Δόγκας
Υποψήφιος Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής
Ανεξάρτητοι Έλληνες

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ευχαριστώ θερμά τους συμπολίτες μου στην εκλογική περιφέρεια Αττικής και όλους τους Έλληνες για την ελεύθερη βούληση και το ανεξάρτητο πνεύμα που επέδειξαν στην πολιτική τους ετυμηγορία. Ευχαριστώ και για τη συγκινητική στήριξη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και βέβαια στο κίνημα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων. Θεωρώ μεγάλη επιτυχία του κινήματος και προσωπικά του Πάνου Καμμένου το γεγονός ότι κατέγραψε ένα σημαντικό ποσοστό στις εθνικές εκλογές.

Η τρίτη θέση στο ψηφοδέλτιο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων που μου χάρισαν οι εκλογείς της περιφέρειας Αττικής συνιστά μια μεγάλη τιμή. Παράλληλα, δείχνει το μέγεθος της ευθύνης που μου αναλογεί στο εξής.

Είναι μεγάλη η ικανοποίησή μου από το γεγονός ότι όσα υποσχεθήκαμε προεκλογικά, η νέα Κοινοβουλευτική Ομάδα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων θα κληθεί να τα κάνει πράξη, μετέχοντας στη νέα κυβέρνηση. Παρόλο που δεν είμαι μέλος της νέας Βουλής, στη σπουδαία αυτή υπόθεση, την απελευθέρωση της Ελλάδας, θα δώσω από όλες τις θέσεις όλες μου τις δυνάμεις. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου