Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΕΞΥΠΝΟ ΧΙΟΥΜΟΡ

TV ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ

Μποσταντζόγλου για 'Fab 5': 'Έβαλαν πέντε σούργελα'


Χείμαρρος ο Γιάννης Μποστατζόγλου, που μίλησε για το πώς βρέθηκε στο ταμείο ανεργίας, μίλησε για τα ριάλιτι και τους συναδέφλους του που πιάνουν το μικρόφωνο, αλλά και γιατί δεν παντρεύεται την επί 23 χρόνια σύντροφό του, Μαρία Παπαδήμα. «Μία αποβλάκωση γενική έχει πέσει στην ελληνική τηλεόραση, με μικρές εξαιρέσεις. Δωσ? τους βλακεία και παρ? τους την ψυχή», είπε ο γνωστός ηθοποιός στην εκπομπή «Made In Star» και κατακεραύνωσε το «Dancing On Ice» και τις δοκιμασίες του «Black Out». Το ξέσπασμα είχε και συνέχεια: «πρόκειται περί κρετίνων και ηλιθίων! Να πετάς νέα παιδιά μέσα στις κατσαρίδες για να βγάλουν ένα μεροκάματο, να παίζεις με την ψυχή τους και με την υγεία τους;». Από τα «βέλη» δεν ξέφυγε ούτε το «FAB5», για το οποίο είπε ότι «έβαλαν πέντε σούργελα». «Δεν τα έχω με τους ανθρώπους, τα έχω με τις κεφαλές. Αυτοί που τα απεργάζονται αυτά, αυτοί χαμηλώνουν τον πήχη. Δεν φταίει ο άλλος. Και εμένα αν μου έλεγαν πάρε 1.000 ευρώ και έλα, θα πήγαινα», συνέχισε και αποκάλυψε πως επρόκειτο να παίξει σε τηλεοπτική σειρά που τελικά δεν έγινε. Έχοντας έναν γιο από τον πρώτο του γάμο και μια κόρη με την σύντροφό του, Μαρία Παπαδήμα, ο Γιάννης Μποστατζόγλου εξηγεί ότι δεν παντρεύεται γιατί είναι και οι δύο από διαζύγια και το χαρτί δεν χρειάζεται. «Πρέπει να παντρευόμαστε και να χωρίζουμε δηλαδή; Είμαστε καλά και δόξα τον Θεό», κατέληξε
.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΔΩ.......

Έρχονται συγχωνεύσεις MEGA-STAR και ΑΝΤΕΝΝΑ- ALPHA

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα σχέδια συγχώνευσης των τεσσάρων μεγαλύτερων τηλεοπτικών καναλιών της χώρας σε δύο. Συγκεκριμένα προχωρούν οι συζητήσεις για την συγχώνευση του ΜEGA με το STAR και του.....



ANTENNA με τον ALPHA. Τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί με την σημαντική μείωση της διαφημιστικής δαπάνης και τις συσωρευμένες ζημίες εκατομμυρίων, οδηγούν σε υποχρεωτικές συνενώσεις προκειμένου να πέσει το λειτουργικό κόστος και να επιβιώσουν.

Η συγχώνευση του MEGA με το STAR θεωρείται πιο εύκολη διαδικασία καθώς υπάρχουν μέτοχοι με κοινά συμφέροντα ενώ οι αποψινές εξελίξεις στο STAR με την ανακοίνωση της καθυστέρησης στην μισθοδοσία των εργαζομένων δείχνει πως ο δρόμος της συγχώνευσης ίσως είναι υποχρεωτικός.

Στην υπόθεση που αφορά ANTENNA και ALPHA οι Γερμανοί μέτοχοι στην Κάντζα επιθυμούν να αποχωρήσουν απο την Ελλάδα αλλά η συγχώνευση σκοντάφτει, προς το παρόν σε αντιρρήσεις που εκφράζει ο επιχειρηματίας Δημήτρης Κοντομηνάς ο οποίος διαθέτει το 30% του καναλιού και ακούγεται ότι θα ξαναπάρει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών. Πάντως και στις δύο περιπτώσεις οι εξελίξεις αναμένονται ραγδαίες καθώς οι ζημιές των καναλιών είναι μεγάλες και τείνουν να γίνουν δυσβάσταχτες για τους ιδιοκτήτες τους.

Ο ΒΑΡΔΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ

Τις τελευταίες μέρες ο Βαρδής Βαρδινογιάννης έχει αλλεπάλληλες επαφές με τραπεζίτης, στους οποίους αποκαλύπτει το σχέδιο συγχώνευσης του Mega με το Star. Ο λόγος που συζητά με τους τραπεζίτες, έχει να κάνει με την προσπάθεια του Mega, να εξασφαλίσει δάνειο. Μέχρι στιγμής οι μεγαλομέτοχοι του Mega, εισπράτουν μόνο αρνητικές απαντήσεις.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΡΕΣΤΗ

Το τελευταίο διάστημα οι ισχυροί του Mega, ασκούν πιέσεις και προς την πλευρά του εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη, τον οποίο προσπαθούν να πείσουν να ρίξει ζεστό χρήμα στα ταμεία του Μεγάλου Καναλιού. Τις σχετικές διαπραγματεύσεις έχει αναλάβει ο εκδότης του "Βήματος" Σταύρος Ψυχάρης.

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.....

Στον δρόμο που χάραξε το ALTER και το STAR ; Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι !!


Το ALTER παρασύρει όπως φαίνεται και το STAR CHANNEL. Μόλις μία μέρα πριν καταβληθεί η μισθοδοσία στο προσωπικό ανακοινώθηκε πως το κανάλι δεν έχει ρευστό για να πληρώσει.!!
Η επίσημη δικαιολογία είναι πως οι τράπεζες δεν σπάνε τις επιταγές των διαφημιστικών εταιριών ,αφού υπαρχει το προηγούμενο του ALTER που τις έβαλε μέσα.Το άσχημο για τους εργαζόμενους είναι πως δεν... τους είπαν πότε θα τους πληρώσουν.Το άφησαν ανοιχτό λέγοντας "την άλλη εβδομάδα και αν...".
Τώρα σε ότι αφορά τη δικαιολογία του καναλιού,που τα ρίχνει στις τράπεζες,η μισθοδοσία γίνεται μέσω της τράπεζας Πειραιώς στην οποία όμως φαίνεται να είναι μέτοχος μέσω χρηματιστηρίου η οικογένεια Βαρδινογιάννη.Δηλαδή η μία εταιρία (τράπεζα), δεν καλύπτει τις ανάγκες ρευστότητας της άλλης (STAR) και ας είναι και οι δύο των ιδίων συμφερόντων.
Και καλά αυτό να ακούγεται σε κάποιους λογικό αφού μιλάμε για δύο διαφορετικές επιχειρήσεις.Να υποθέσουμε ότι το ίδιο πρόβλημα ρευστότητας θα αντιμετωπίσουν άμεσα και τα άλλα κανάλια MEGA,ALPHA και ΑΝΤ1 αφού με επιταγές των ίδιων διαφημιστικών εταιριών πληρώνουν και αυτά;
Εντύπωση πάντως στους εργαζόμενους προκάλεσε το γεγονός ότι, δεν ενημερώθηκαν από την διοίκηση αλλά από τον εκπρόσωπο των εργαζομένων και συγκεκριμένα των δημοσιογράφων. Ενώ σε άλλες περιπτώσεις ο κ.Πάνος Κυριακόπουλος τους βομβάρδιζε με email για να τους πείσει πως πρέπει να δεχτούν μειώσεις μισθών ή πως έχει δίκιο στην κόντρα που έχει ανοίξει με την ΕΤΙΤΑ τονίζοντας πάντα προς τους εργαζόμενους "να μην φέρουν την κρίση στο σπίτι τους".
Τώρα όμως , σε μια τόσο σοβαρή κατάσταση ,μέχρι στιγμής ,δεν έχει μεφανιστεί."Άφησε μάλιστα στο σκοτάδι" ακόμη και τον διευθυντή ενημέρωσης του σταθμούς Σταμάτη Μαλέλη, οποίος μιλώντας στους εργαζόμενους είπε, πως και αυτός ενημερώθηκε πριν από λίγο.
Πολλοί πάντως από τους εργαζόμενους πιστεύουν, πως η οικογένεια Βαρδινογιάννη δεν έχει ενημερωθεί και πως αυτή είναι μια κίνηση της διοίκησης του σταθμού ,προκειμένου να πιέσει για να περάσουν κάποιες απολύσεις που θέλει να κάνει, για να μειώσει τα έξοδα.
Εξάλλου η οικογένεια Βαρδινογιάννη είναι παγκοσμίως γνωστή τόσο για την ρευστότητά της όσο και για την φερεγγυότητά της και την αλληλεγγύη που δείχνει απέναντι στους εργαζόμενους που απασχολεί στις επιχειρήσεις της. Γι αυτό άλλωστε και οι εργαζόμενοι στο STAR το καλοκαίρι που πέρασε δέχτηκαν οικειοθελώς και χωρίς να "ανοίξει μύτη" μειώσεις στους μισθούς τους, που μεσοσταθμικά κυμάνθηκαν στο 15%.

ΓΙΑΤΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ?........

Να γιατί οι άντρες πεθαίνουν πιο γρήγορα από τις γυναίκες; (photos)


Θέλετε να μάθετε μέσα σε 4 φωτογραφίες γιατί οι άντρες πεθαίνουν πιο γρήγορα από τις γυναίκες;;

Τόσο απλά! Δείτε τις τέσσερις εικόνες που ακολουθούν και θα καταλάβετε το γιατί.
3%28176%29 Να γιατί οι άντρες πεθαίνουν πιο γρήγορα από τις γυναίκες; (photos)
4%28159%29 Να γιατί οι άντρες πεθαίνουν πιο γρήγορα από τις γυναίκες; (photos)
1%28164%29 Να γιατί οι άντρες πεθαίνουν πιο γρήγορα από τις γυναίκες; (photos)
2%28180%29 Να γιατί οι άντρες πεθαίνουν πιο γρήγορα από τις γυναίκες; (photos)

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ......


Όταν η αδικία γίνεται νόμος, τότε η αντίσταση γίνεται καθήκον


Η κρίση χρέους της ευρωζώνης χτυπάει το κέντρο της, καθώς το αμέσως επόμενο διάστημα και η Γαλλία αναμένεται να χάσει την άριστη αξιολόγησή της. Η Ιταλία βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού, τα οικο­νομικά θεμέλια της Ισπανίας, της Αυστρίας και του Βελγίου τρίζουν, ενώ τα προγράμματα «διάσωσης» Ελλάδας και Πορτογαλίας έχουν ήδη αποτύχει.
Για την Ελλάδα ο «υπερπρωθυπουργός» Ράιχενμπαχ λέ­ει ότι μας έριξαν στον Καιάδα της οικονομικής κατα­στροφής χωρίς να έχουν «τη συνταγή στην τσέπη», αλλά και χωρίς να είναι ορατός ο... «πάτος»!
Στην καλπάζουσα κρίση η Γερμανία απαντά με παράβα­ση κάθε νομιμότητας ώστε να ελέγξει απευθείας τις οικονομίες και την πολιτική ζωή των υπό χρεοκο­πία χωρών. Ήδη στην Ελλάδα και την Ιταλία έχουμε τραπεζίτες για πρωθυπουργούς, καθώς, σύμφωνα με τον Σόιμπλε, χρειαζόμαστε «σταθερές κυβερνή­σεις» και όχι... εκλογές. Έτσι η Γερμανία πετάει στα σκουπίδια τις ευρωσυνθήκες ώστε να αναλάβει τον έλεγχο της διακυβέρνησης ολόκληρων χωρών μέσω διακρατικών συμφωνιών!
Το νέο πολιτικό δόγμα της Γερμανίας, με το οποίο θα κυβερνηθούν εφεξής η ευρωζώνη και ολόκληρη η Ε.Ε., λέει ότι οι συνθήκες, όταν δεν τη βολεύουν, μπορούν να παραβιάζονται... μέχρι να αλλάξουν! Η επιβολή της σιδηράς γερμανικής πειθαρχίας - με σκληρότατες ποινές για όσους δεν συμμορφώνο­νται με το δημοσιονομικό Άουσβιτς - θα είναι το... αντάλλαγμα για μια «σωτηρία» των υπερχρεωμέ­νων χωρών με κατάληξη την πτώχευσή τους.
Ο παραλογισμός αυτός προοιωνίζεται ότι η Ελλάδα μπαίνει στην πιο σκοτεινή εποχή της. Πιθανότατα εγκαταλελειμμένη από την ευρωζώνη. Την κατα­στροφή καλείται να διαχειριστεί ο Παπαδήμος με όρους εξίσου σκοτεινούς. Ήδη η δρομολόγηση των «διευθετήσεων» που απαιτεί η εγχώρια και διεθνής - κυρίως γερμανική - διαπλοκή προδιαγράφει τη θεσμοποίηση όσων χρόνια τώρα ξορκίζαμε όλοι ως παρανομία και διαφθορά.
«Όταν η αδικία γίνεται νόμος, τότε η αντίσταση γίνεται καθήκον» λέει το παλαιό σύνθημα. Τώρα λοιπόν που η αδικία γίνεται νόμος - και ελληνικός και ευ­ρωπαϊκός - εις βάρος κάθε έννοιας νομιμότητας, το καθήκον της αντίστασης τίθεται για όλους. Ανε­ξαιρέτως

VIDEO ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Αξίζει να ΖΕΙΣ σαν ΣΚΛΑΒΟ

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Αξίζει να ΖΕΙΣ σαν ΣΚΛΑΒΟΣ;
Πρέπει να δώσεις μάχη, ν’ αντισταθείς στον κατακτητή, να τιμωρήσεις τους ξεπουλημένους, να κάνεις επανάσταση, αν θες να λέγεσαι ΕΛΛΗΝΑΣ

ΤΟΤΕΝΑΜ-ΠΑΟΚ ΜΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Μετάδοση με περιγραφή στο Τότεναμ-ΠΑΟΚ



Η ΕΣΗΕΑ χορήγησε ειδική άδεια και έτσι το παιχνίδι Τότεναμ-ΠΑΟΚ θα μεταδοθεί την Τετάρτη (30/11, 22.05) από τον ΑΝΤ1 με περιγραφή.
Σε αντίθεση, λοιπόν, με την ΠΟΕΣΥ, η οποία νωρίτερα είχε πάρει την απόφαση οι αγώνες της Τετάρτης (30/11) να μεταδοθούν χωρίς σπίκερ, η ΕΣΗΕΑ προκειμένου να τηρηθούν ίσες αποστάσεις, αφού στο παρελθόν δόθηκαν σχετικές άδειες σε MEGA και ΕΡΤ, άναψε το πράσινο φως για μετάδοση των αυριανών (30/11) παιχνιδιών με περιγραφή.

ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΛΕΧΛΕΣ, ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΑΛΛΑ ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ: ΔΙΟΡΙΣΕ ΕΝΤΕΚΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΩΣ «ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ» ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ!


georgiadis1 ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ: ΔΙΟΡΙΣΕ ΕΝΤΕΚΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ!Εν μέσω κρίσης κι ενώ τα «βρωμόσκυλα» που «συγκυβερνούν» μας λένε να κάνουμε ΚΙ ΑΛΛΕΣ θυσίες για να σωθούμε, διορίζουν αβέρτα κομματόσκυλα στα νέα γραφεία τους, που χρυσοπληρώνει όπως πάντα το κορόιδο, δηλαδή ο ελληνικός λαός…..
Το θρασίμι που ακούει στο όνομα Άδωνις Γεωργιάδης και υβρίζει αισχρά τον λαουτζίκο λέγοντας πως «χάρη σ’εκείνον έχει να φάει» και ότι «αν δεν ψήφιζε το Μνημόνιο οι γυναίκες θα γίνονταν πόρνες», τι λέτε να έκανε;
ΔΙΟΡΙΣΕ ΟΧΙ ΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΔΥΟ, ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΚΑ ΑΤΟΜΑ «ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ»!
Αδιάψευστος μάρτυρας το διπλανό ΦΕΚ, όπου βλέπετε τους «μετακλητούς», «αποσπασμένους», «συμβούλους» κλπ υπαλλήλους – μέλη κομματικών στρατών!
ceb1ceb4cf89cebd copy ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ: ΔΙΟΡΙΣΕ ΕΝΤΕΚΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ!
Όταν εμείς γράφουμε εδώ και καιρό πως Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ των στελεχών του Λάος είναι να φάνε κι αυτοί κάτι, μας βρίζουν κάποιοι «υπερπατριώτες»!
Όταν εμείς αποκαλύπταμε πως ο τηλεπλασιέ ΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙ, μας βγάζανε…τρελούς!
Ε, λοιπόν ΚΟΡΟΙΔΑ: ΣΚΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ!
Υ.Γ. Αυτή είναι η «ρήξη και ανατροπή» που σας υποσχέθηκαν, όσοι ακόμα τους πιστεύετε: Διορισμοί ημετέρων, γιατί δεν είναι σωστό να τρώνε μόνοι οι «πράσινοι» και «γαλάζιοι»! Πρέπει να φάνε και οι «υπερπατριώτες»! Τσάμπα ξερογλείφουν τους βουλευτάδες και βρίζουν όσους τολμάνε να πουν την αλήθεια;
ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΚΟΠΡΙΤΑΡΟΙ!

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ..ΚΑΙ ..ΠΑΧΟΣ

Το άγχος για τους λογαριασμούς φέρνει… πάχος !

Το άγχος αν θα μπορέσει κάποιος να πληρώσει τους λογαριασμούς του, μπορεί να του προσθέσει κιλά. Το πρόβλημα αφορά κυρίως τα υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα, που είναι πιο επιρρεπή στην αύξηση του βάρους τους, σε σχέση με τους αγχωμένους, που όμως έχουν κανονικό βάρος, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

«Το σημείο εκκίνησης από άποψη βάρους μετρά όσον αφορά το κατά πόσον το στρες μεταφράζεται σε αύξηση των κιλών», δήλωσε ο δρ Τζέησον Μπλοκ, της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, υπεύθυνος της έρευνας που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό επιδημιολογίας «American Journal of Epidemiology», σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Αν και το ψυχολογικό στρες μπορεί να αυξήσει γενικότερα τον κίνδυνο εμφάνισης διαφόρων προβλημάτων υγείας, από την υψηλή πίεση μέχρι τον καρκίνο, λιγότερα πράγματα είναι γνωστά όσον αφορά το πώς μπορεί να επηρεάσει το πάχος με το πέρασμα του χρόνου.

Η νέα έρευνα μελέτησε 1.355 άνδρες και γυναίκες, ηλικίας 25-74 ετών, επί εννέα χρόνια. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσο μεγαλύτερος ήταν ο δείκτης σωματικής μάζας του ατόμου (δηλαδή η αναλογία του βάρους προς το ύψος του) στην αρχή της μελέτης, τόσο περισσότερα κιλά είχαν πάρει λόγω άγχους τα άτομα αυτά, μετά από τα εννέα χρόνια που διήρκεσε η έρευνα.

Η επίδραση του άγχους στο βάρος διαφέρει στα δύο φύλα. Τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες, παχαίνουν όταν έχουν πρόβλημα να πληρώσουν τα χρέη τους και αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη δουλειά τους, όμως άλλα ζητήματα, όπως το αίσθημα απώλειας ελέγχου στη ζωή και οι ενδο-οικογενειακές εντάσεις, προσθέτουν κιλά στις γυναίκες, αλλά όχι στους άνδρες. Από την άλλη, οι άνδρες που νιώθουν ότι έχουν λιγότερη αυτονομία στη δουλειά τους και λιγότερες εργασιακές ευκαιρίες να χρησιμοποιήσουν τις ικανότητές τους, παχαίνουν αναλογικά περισσότερο από τις γυναίκες.

Τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες, που εμφανίζουν συμπτώματα γενικευμένου άγχους ή κατάθλιψης, προσθέτουν περισσότερα κιλά στο βάρος τους, σε σχέση με τα άτομα που είναι υπέρβαρα μεν, αλλά δεν είναι αγχωμένα ή καταθλιπτικά.

Όσον αφορά τον μηχανισμό αύξησης του πάχους, από τη μια το στρες αυξάνει στα ζώα και στους ανθρώπους την παραγωγή της ορμόνης κορτιζόλης, που σχετίζεται με το πάχος στην κοιλιά. Από την άλλη, το φαγητό απελευθερώνει στον εγκέφαλο χημικές ουσίες (ενδογενή οπιούχα), που κάνουν τον άνθρωπο να νιώθει καλύτερα, απαλύνοντας έτσι την πίεση του άγχους.

Η έρευνα προειδοποιεί ότι μια εποχή οικονομικής κρίσης και άγχους στην κοινωνία γενικότερα, καθώς επίσης ειδικότερα μια συγκυριακή φάση άγχους στη ζωή κάποιου, είναι κατ' εξοχήν επικίνδυνες περίοδοι για να βάλει κάποιος παραπάνω κιλά, ειδικά αν είναι ήδη παχύς.

Σύμφωνα με τον Μπλοκ, οι άνθρωποι πρέπει να βρίσκονται σε εγρήγορση σε σχέση με τις διατροφικές συνήθειές τους, επειδή «αν μπορεί κάποιος έγκαιρα να εμποδίσει την αύξηση του βάρους του, στη συνέχεια θα είναι πολύ πιο εύκολο να περάσει την κρίσιμη περίοδο, από ό,τι αν ήδη έχει πάρει βάρος».

Στο πλαίσιο αυτό, συνιστά πρώτα από όλα την απαλλαγή ή τον μετριασμό του άγχους, ως την καλύτερη στρατηγική για αδυνάτισμα. Ιδιαίτερη σημασία έχει ο καλός ύπνος, καθώς προηγούμενες έρευνες έχουν ήδη δείξει ότι ο κακός ύπνος συνδέεται με αύξηση του βάρους

ΑΝΕΚΔΟΤΟ, ΕΠΙΚΑΙΡΟ

ο άνεργος ηθοποιός

Ένας άνεργος ηθοποιός έχει απελπιστεί ψάχνοντας δουλειά. Δύσκολη περίοδος και οι δουλειές λιγοστές.

Τυχαία, συναντά έναν τύπο από τον Ζωολογικό Κήπο, που ψάχνει για ηθοποιούς.
Του εξηγεί ότι οικονομικοί λόγοι, δεν τους επιτρέπουν να εισάγουν έναν πολύτιμο Αφρικανικό πίθηκο και ότι αναζητούν έναν ηθοποιό που θα παραστήσει τον πίθηκο, μέχρις ότου συγκεντρωθεί το ποσό για την εισαγωγή του αληθινού ζώου.
Αν και η φάση του φάνηκε κάπως ανόητη, ο ηθοποιός δέχτηκε και πήρε την δουλειά.
Τις πρώτες ημέρες καθόταν μέσα στο κλουβί του, σχεδόν ακίνητος και σκεπτόμενος ότι δεν είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλίθιοι οι επισκέπτες, που να νομίζουν ότι αυτός είναι ένας αληθινός γορίλας. Κάποια στιγμή βαρέθηκε και αποφάσισε να εξερευνήσει το μικρό κλουβί του.
Εκείνη την στιγμή που αποφάσισε να κινηθεί, πρόσεξε ότι ο κόσμος απ έξω, παρατηρούσε προσεκτικά κάθε του κίνηση. Αποφάσισε έτσι, να κάνει το πρόγραμμα πιο ελκυστικό και να τους δώσει ένα σόου.
Λίγες μέρες αργότερα, βρίσκει τον εαυτό του να κρέμεται από τα κλαδιά του κλουβιού μέ το ένα χέρι, να χορεύει βγάζοντας κτηνώδεις ήχους και με αυτόν τον τρόπο, να έχει μαζέψει ένα μικρό πλήθος έξω από το κλουβί του.
Κάποια στιγμή, προσπαθώντας να εντυπωσιάσει μερικά παιδιά που έχουν πλησιάσει στο κλουβί, κρέμεται με τα χέρια του από ένα κλαδί κάνοντας μερικά -όχι και τόσο εντυπωσιακά για γορίλα- ακροβατικά νούμερα, το χέρι του ξεφεύγει και πετώντας πάνω από τον μεσότοιχο, προσγειώνεται κατευθείαν μέσα στο κλουβί του λιονταριού.
Το λιοντάρι τον αντιλαμβανεται και αρχίζει να τον πλησιάζει απειλητικά.
Ο ηθοποιός οπισθοχωρεί όσο μπορεί και μη βλέποντας άλλη λύση, αρχίζει να βγάζει τα πνευμόνια του ξεφωνίζοντας:
- ΒΟΗΘΕΙΑ! ΒΟΗΘΕΙΑ! ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!
Με αυτές τις κραυγές το λιοντάρι τον πλησιάζει σβέλτα και του ψιθυρίζει:
- Σκάσε ηλίθιε, έτσι που τσιρίζεις, θα μας απολύσουν όλους από εδώ μέσα!!!!!!!!!!!!

ΠΗΡΑΝ ΦΩΤΙΑ......

Καίγεται ο «κ..λος» της Ευρωζώνης!


Αυτό είπε λίγο πολύ ο Όλι Ρεν, αφού το επόμενο 10ήμερο θα είναι κρίσιμο για την Ευρωζώνη.

Στο πλαίσιο του Eurogroup, είπε χαρακτηριστικά: «Μπαίνουμε πλέον στην κρίσιμη 10ήμερη περίοδο για να ολοκληρώσουμε και να καταλήξουμε στον τρόπο με τον οποίο η Ευρωπαϊκή Ένωση θα αντιμετωπίσει την κρίση».

Όπως είπε, αναζητούν άμεσα τρόπους ενίσχυσης των πόρων του ΔΝΤ, στο πλαίσιο αύξησης των διαθέσιμων κεφαλαίων της ΕΕ.

Στόχος θα είναι η ενίσχυση του «μπαζούκα» EFSF, για να στηρίξει και άλλες χώρες της Ευρωζώνης, φωτογραφίζοντας Ισπανία και Ιταλία!

«Εργαζόμαστε στην κατεύθυνση της αύξησης των πόρων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου» είπε ο Ρεν, συμπληρώνοντας ότι συνεργάζονται ήδη στενά με την Christine Lagarde.

Δημοσίευμα του Reuters, πάντως αναφέρει ότι η Ιταλία θα ζητήσει δάνειο 400 δις εκ των οποίων τα 100 θα προέλθουν από το ΔΝΤ, αν και επισήμως ο διεθνής οργανισμός έχει πει ότι δεν έχει υπάρξει καμία πρόταση είτε από την Ισπανία είτε την Ιταλία.

Όταν διαψεύδουν κάτι επισήμως, ξέρετε . . .

ΚΑΘΑΡΙΣΕ.......


Στόλισε κι εσύ την πλατεία-τσιφλίκι του Καμίνη, μπορείς!

Ο δήμος Αθηναίων πήρε την απόφαση αυθαίρετα (το αυθαίρετα εδώ σημαίνει "πήρε την άδεια από τη σημαία") να καθαρίσει την πλατεία Κλαυθμώνος από τη βρωμιά, ξηλώνοντας τα παγκάκια στα οποία έβρισκαν καταφύγιο οι άστεγοι.
Εν όψει Χριστουγέννων προέβη στο διάβημα ο....




δήμαρχος, οι άστεγοι του χαλούσαν το εορταστικό του κλίμα. Επειδή θίχτηκε από τα δημοσιεύματα (δεν κατάφερε να μας βάλει στο κλίμα του) βγήκε και μας δήλωσε ότι καθαρίζοντας τον χώρο φέρνει σε πέρας την κοινωνική του αποστολή!!! και ότι η κατάσταση στην οποία βρισκόταν η πλατεία δεν ταίριαζε σε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα!!!

Ξεχνάτε ότι εσείς μάς καταντήσατε άστεγους; Και τώρα τι, δεν σας αρέσει η θέα; Αν δεν σ' αρέσει η θέα τσιφλικά να βρεις σε κάθε άστεγο σπίτι, αν δεν βρεις τότε ο καθένας από εμάς έχει το δικαίωμα να καταχραστεί την περιουσία ΤΟΥ. Η χώρα, απ' άκρη σ' άκρη, τα γαμοπαγκάκια, τα γαμοπεζοδρόμια, τα δέντρα, ο ουρανός, ο αέρας της, ανήκουν στους πολίτες της κι όχι σε εσάς που την ξεπουλάτε, πληρωμένα ανδρείκελα.

Εν όψει Χριστουγέννων πήγα κι εγώ σήμερα να βοηθήσω στο στολισμό, μην κουράζονται μόνο οι αριστότεροι εξ υμών. Εθελοντική ήταν η προσφορά μου, χρονιά εθελοντισμού το '11.
(Καταστρέφετε αυθαίρετα την χώρα εσείς, παίρνω την άδεια από τη σημαία κι εγώ. Και να θυμάσαι, εγώ έχω κάθε δικαίωμα μιας και μου ανήκει, αφού είμαι λαός -που μιλάτε κι εξ ονόματός μου αναίσχυντοι, προδότες.)

Εν όψει Χριστουγέννων να ρωτήσω.. εκκλησία υπάρχει; Κι αν υπάρχει τι κάνει; Προσφέρει συσσίτιο στους "φτωχούς" ωσάν ελεημοσύνη; Η περιουσία της νομίζουν οι εκπρόσωποι του Θεού ότι της ανήκει; Και τι να την κάνει τη ρημαδοπεριουσία η εκκλησία, μεσ' τη νηστεία δεν πρέπει σύμφωνα με τις γραφές να ζούνε;

Ένας πολίτης
(Η ανωνυμία είναι απαραίτητη, οι ήρωες και οι διάσημοι μάς τέλεψαν. Στους ούννους το έστειλα με τα πλήρη στοιχεία μου, για τις δέουσες προσαγωγές και μηνύσεις, οπότε είμαστε κομπλέ.)

Υ.Γ.1 Για τους αγαπημένους μου φίλους/συναγωνιστές τράβηξα βιντεάκι, για να ζήσουν την κάθε πινελιά. Ήταν σαν να βρισκόσασταν όλοι εκεί (έχει και δώρο έκπληξη το βίντεο, μια πολυυυυ ενδιαφέρουσα διένεξη).

Υ.Γ.2 Αν κάνεις ζουμ στη φωτογραφία θα δεις και τα χριστουγεννιάτικα στολιδάκια που κότσαρα!! Είδες, όταν συνεισφέρεις μπαίνεις αυτόματα σε εορταστικό κλίμα!!

Υ.Γ.3 Αν κάνεις κι άλλο ζουμ στη φωτογραφία θα δεις εκεί δεξιά πεταμένους και τους άστεγους.. Είναι που το έλυσε το πρόβλημα ο δήμαρχος! (Την ευθανασία την έχει άραγε σκεφτεί; ΟΥΣΤ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ).



ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ, ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΣΤΙΨΑΝΕ..


Ανοίγουν οι κάνουλες του χρήματος στην οικονομία!

Με μια συντονισμένη κίνηση απαντούν οι μεγαλύτερες κεντρικές τράπεζες του πλανήτη στην κρίση που απειλεί την παγκόσμια οικονομία. Η αμερικανική ομοσπονδιακή τράπεζα (Federal Reserve), σε συνεργασία με τις κεντρικές τράπεζες της Αγγλίας, του Καναδά, της Ιαπωνίας, της Ελβετίας αλλά και την....




Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, εκπόνησαν ένα σχέδιο μείωσης των τιμών στα swaps του δολαρίου, δηλαδή το κόστος δανεισμού των εμπορικών τραπεζών σε δολάρια.

Παράλληλα επέκτειναν αυτές τις πιστωτικές γραμμές ως την 1η Φεβρουαρίου του 2013, κατά τρόπο ώστε να καταστήσουν φτηνότερη τη χρηματοδότηση των τραπεζών και συνεπακόλουθα να αυξήσουν την πρόσβαση σε φτηνότερο χρήμα της πραγματικής οικονομίας, των πελατών των εμπορικών τραπεζών που πλέον θα μπορούν να έχουν και μεγαλύτερη και φτηνότερη ρευστότητα.

Στη σχετική ανακοίνωση Τύπου της FED τονίζεται πως η συντονισμένη αυτή παρέμβαση στοχεύει στην «ελάφρυνση των πιέσεων στις αγορές χρήματος».

Την ίδια ώρα και σε μια παράλληλη εξέλιξη η Λαϊκή Τράπεζα της Κίνας ανακοίνωνε νέα μείωση στα υποχρεωτικά αποθεματικά των εμπορικών τραπεζών της χώρας, κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, συμβάλλοντας και αυτή με τη σειρά της στην απελευθέρωση πρόσθετης ρευστότητας προς την πραγματική οικονομία.

Τόσο η συντονισμένη παρέμβαση των «δυτικών» κεντρικών τραπεζών, όσο και αυτή της Τράπεζας της Κίνας, θα ισχύσουν από την 5η Δεκεμβρίου.

Άμεσος ήταν ο αντίκτυπος στις διεθνείς αγορές, με τους επενδυτές να αποτιμούν δεόντως την ανέλπιστα θετική αυτή εξέλιξη! Ο δείκτης DAX στην Φρανκφούρτη κερδίζει περί το 5%, ανάλογη είναι η εικόνα για όλες τις βασικές αγορές, ενώ άνοδο 2% και πλέον δείχνουν τα συμβόλαια για τη συνεδρίαση της Wall Street στη Νέα Υόρκη.

Κέρδη πάνω από 2% και στην Οδό Αθηνών με τον γενικό δείκτη στις 675 μονάδες.




ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΑΓΙΟΣ.......


Ελεύθερος ο Εφραίμ

Η διαφωνία του εισαγγελέα με την εφέτη ειδική ανακρίτρια κρατά προσωρινά ελεύθερο τον ηγούμενο Εφραίμ, έως ότου αποφασίσει το συμβούλιο εφετών της Αθήνας. Ο ηγούμενος μετά την απολογία αφέθηκε ελεύθερος, παρότι η ειδική εφέτης ανακρίτρια είχε την άποψη ότι πρέπει να προφυλακιστεί για το σκάνδαλο...




των «ιερών ανταλλαγών» μεταξύ της Μονής Βατοπεδίου και του ελληνικού Δημοσίου.. Ο εισαγγελέας όμως είχε την άποψη ότι πρέπει να παραμείνει ελεύθερος με εγγύηση 200.000 ευρώ και υποχρεωτική εμφάνιση 2 φορές στο οικείο Α.Τ.

Να θυμίσουμε ότι ύστερα από δύο προθεσμίες αλλά και το ταξίδι που πραγματοποίησε στη Ρωσία, έπειτα από πρόσκληση του Ρώσου Πατριάρχη κ. Κυρίλλου ως συνοδός του κειμηλίου της Αγίας Ζώνης της Θεοτόκου, ο ηγούμενος Εφραίμ πέρασε χθες το πρωί την πόρτα του ανακριτικού γραφείου και ολοκλήρωσε την κατάθεσή του τα ξημερώματα.



ΔΕΝ..

Δεν θα απεργήσουν αυριο ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ

Στις αυριανές απεργιακές κινητοποιήσεις της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ συμμετέχουν αύριο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με εξαίρεση το μετρό και το τραμ που θα κινηθούν κανονικά. Τα λεωφορεία θα κινηθούν από τις....






9:00-21:00 Τα τρόλεϊ από 8:00-22:00 Ο ΗΣΑΠ από τις 9:00-21:00 Ο προαστιακός θα έχει 24ωρη απεργία.



Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

ΞΑΝΘΙΑΣ..




Η ξανθιά επιβάτης:
-"Καμαρώτε! θέλω να διαμαρτυρηθώ. Ενας ναύτης μπήκε στην καμπίνα μου χθες βράδυ!"
Κι ο καμαρώτος:
-"Mα τι περιμένατε στην τουριστική θέση. Τον καπετάνιο;"

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ........


ΣΚΑΝΔΑΛΟ—ΡΕΜΟΥΛΑ ΑΠΟ ΟΠΑΠ --ΔΕΗ και Υπ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΥ «ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ» ΔΙΣ Ευρώ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ…!!!

«ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ»--ΠΑΡΤΥ Δις Ευρω, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΣΟΥΝ και ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...!!!

«Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται μια άνευ προηγουμένου σπουδή Υπουργείων και Οργανισμών να προκηρύξουν διαφημιστικούς διαγωνισμούς αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας.
Σε αυτές τις εποχές που το Δημόσιο προσπαθεί να περιορίσει τις δαπάνες του, Υπουργεία και μονοπωλιακοί Οργανισμοί που ελέγχονται από το κράτος, όπως το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το Υπουργείο Ανάπτυξης, η ΔΕΗ και ο ΟΠΑΠ, προχωρούν σε προκηρύξεις διαγωνισμών υψηλού budget με στόχο να δεσμεύσουν, με τις αποφάσεις τους, την επόμενη κυβέρνηση.
Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν στο διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατ. ευρώ που προκηρύσσει το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης, με αντικείμενο την «Διατήρηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας, της δασοκομίας και του αγροδιατροφικού τομέα», την «Ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές και διαφοροποίηση της αγροτικής οικονομίας» και τη «Δημιουργία τοπικών ικανοτήτων για την απασχόληση και τη διαφοροποίηση στις αγροτικές περιοχές μέσω της προσέγγισης Leader», να συμμετέχει μόνον μία εταιρία, όπου και κατευθύνεται ο διαγωνισμός.
Όπως δεν είναι δυνατόν, σε μία εποχή που όλες οι διαφημιστικές εταιρίες παλεύουν για την επιβίωσή τους, επίσης μία και μόνο εταιρία να συμμετέχει στο διαγωνισμό (προϋπολογισμού 2 εκ. Ευρώ) για την «ψηφιακή σύγκλιση», και ο διαγωνισμός να συνεχίζει να είναι σε ισχύ.
Όπως δεν είναι δυνατόν, η ΔΕΗ να αποφασίζει τη διανομή διαφημιστικού κονδυλίου 12 εκ. Ευρώ, με πρακτικές με τις οποίες διαφωνεί ακόμη και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας (ΕΔΕΕ).
Αλλά δεν είναι δυνατόν, ο μονοπωλιακός ΟΠΑΠ, με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου να αποφασίζει –σε αυτή τη συγκυρία- τη διενέργεια διαφημιστικού διαγωνισμού ύψους δεκάδων εκ. Ευρώ.
Η σπουδή ορισμένων να κλείσουν άρον – άρον με διαγωνισμούς φτιαγμένους στο γόνατο, τα διαφημιστικά budget των επομένων ετών και να δεσμεύσουν με τις αποφάσεις τους την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές, δεν είναι ούτε κατανοητή και, βέβαια, ούτε αποδεκτή.
Η Νέα Δημοκρατία, δεν θα επιτρέψει τέτοιες διαδικασίες.
Γι’ αυτό και ζητά, άμεσα, τη διακοπή των διαγωνισμών και τη συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για την προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ,ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ.....

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ…

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Νοεμβρίου 29, 2011

ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ Α.Ε.»

Γράφει ο Δημήτρης Κραουνάκης

Την πιο κάτω επιστολή κατέθεσα στις 28 Νοεμβρίου 2011 στο πρωτόκολλο του Υπουργού Πολιτισμού κ. Παύλου Γερουλάνου [αρ.πρ.9937/28-11-11 ] έστειλα με email στους Υφυπουργούς κ. Γιώργο Νικητιάδη και κ. Πέτρο Αλιβιζάτο, ενώ την κατέθεσα και στο πρωτόκολλο του «Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ.»[αρ.πρ. 2132/28-11-11]

Την δίνω στην δημοσιότητα γιατί αξίζει να γνωρίζουμε – ως πολίτες – πως έχει μετατραπεί μια δημόσια υπηρεσία – που χρηματοδοτείται από τον Κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή από μας – σε προσωπικό γραφείο κάποιου «μάνατζερ» -πετυχημένου στο εξωτερικό, όπως λένε - και με πολύ καλές δημόσιες σχέσεις..

«Κύριοι

Είμαι Παραγωγός Πολιτιστικών Εκδηλώσεων [Θέατρο και μουσική] εδώ και 33 χρόνια. Όλα αυτά τα χρόνια απέφευγα να ζητήσω συνεργασία με Κρατικούς φορείς, γνωρίζοντας καλά τον τρόπο λειτουργίας τους – «γνωριμίες», πολιτικά μέσα κλπ.

Παρ όλα αυτά συνεργάστηκα αναγκαστικά με το «Φεστιβάλ Αθηνών» αρκετές φορές, με πρώτη το 1989 και τελευταία το 2003. Σχεδόν όλες τις φορές ζητούσα παραχώρηση χώρων [θέατρο «Λυκαβηττού», «Ηρώδειο»] και πλήρωνα γι αυτό το ανάλογο ενοίκιο στο «Φεστιβάλ».

Τα τελευταία δύο χρόνια σταμάτησα να ασχολούμαι με την παραγωγή εκδηλώσεων γιατί τα πράγματα έχουν αλλάξει προς το χειρότερο, γιατί το θέμα «μέσον» [και πολλές φορές «λάδωμα»!] έχει κυριαρχήσει και δεν έχω κανένα λόγο να υποχρεώνομαι σε πολιτικούς για να κάνω την δουλειά μου!. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχει σημασία ποιος είσαι, πόσα χρόνια κάνεις μια δουλειά, πόσες επιτυχίες έχεις.. Πρέπει κάθε φορά να δίνεις εξετάσεις μπροστά σε κάποιους -σχετικούς ή άσχετους- που με κάποιο.. «μέσον» πήραν μια καρέκλα και σε κοιτούν.. αφ υψηλού!

Οι καημένοι!!!..

Σήμερα για να οργανώσεις μια δουλειά στο χώρο του Πολιτισμού δεν φτάνει η εμπειρία και οι ικανότητες σου, όπως συνέβαινε πριν κάποια χρόνια. Σήμερα πρέπει να ξέρεις να «ελίσσεσαι» ανάμεσα σε διάφορους.. «αρμόδιους» από τους οποίους δυστυχώς εξαρτάται η δουλειά σου..

Ετσι τα δύο τελευταία χρόνια είμαι μακρυά από το χώρο και προτιμώ να γράφω φιλικά που και που, σε κάποιες σελίδες στο Ιντερνετ κείμενα για διάφορα σημαντικά πρόσωπα που είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί τους τα τελευταία 33 χρόνια, που αξίζει κανείς να ασχολείται μαζί τους – και ας έχουν «φύγει» οι περισσότεροι – αγνοώντας την σημερινή ασημαντότητα που μας κατακλύζει….

«Δυστυχώς» όμως τον τελευταίο μήνα ήρθε στα χέρια μου μια πρόταση από τον φίλο και σπουδαίο καλλιτέχνη, συνθέτη και ερμηνευτή Λάκη Χαλκιά που με «κέντρισε». Είπα ναι, αυτό αξίζει να γίνει και μάλιστα σ αυτούς τους καιρούς τους δύσκολους που ζούμε…

Μου έφερε το υλικό για μια συναυλία- παράσταση με τίτλο

«2500 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ» [Από τον Ομηρο μέχρι σήμερα..] ,

που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του που κυκλοφόρησε το 1995. Τότε μάλιστα έκανε αυτή την συναυλία στο «Μέγαρο Μουσικής Αθηνών» όπου και ηχογραφήθηκε.

Χωρίς σκέψη [λάθος μου] προχώρησα στις 16 Νοεμβρίου στην υποβολή της πρότασης στο πρωτόκολλο του «Ελληνικού Φεστιβάλ ΑΕ» [αρ.πρ.164/16-11-2011] Μια νέα εξ ολοκλήρου παραγωγή με σημαντικούς συντελεστές [ Τρία μεγάλα ονόματα τραγουδιστές, Κρατική μεγάλη ορχήστρα, Χορωδία, Παιδική χορωδία, Βυζαντινή χορωδία, ηθοποιούς κλπ.[περίπου 200 άτομα επί σκηνής] Τόνιζα στην πρόταση μου..

«Μέσα σ ένα κλίμα αμφισβήτησις της Πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Μέσα στη γενικότερη κρίση που μαστίζει την χώρα. Μέσα στην ανασφάλεια που όλους μας έχει κυριεύσει…Μέσα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, πιστεύω ότι όλοι έχουμε ανάγκη από μικρά γεγονότα που θα αναπτερώσουν το ηθικό μας…

Ισως είναι η ώρα να ξαναθυμηθούμε και να ξαναθυμίσουμε σε όλους ποιος είναι ο Ελληνικός Πολιτισμός και τι προσέφερε σε όλους τους τομείς στην ανθρωπότητα…

Με αυτές τις σκέψεις προτείνω στο Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε. την πραγματοποίηση μιας συναυλίας- παράστασης το καλοκαίρι του 2012 στο «Ωδείο Ηρώδου του Αττικού» με τον τίτλο :

2500 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ [Από τον Ομηρο μέχρι σήμερα…]»

Και δικαιολογούσα την προσφυγή μου στο «Ελληνικό Φεστιβάλ» για συνεργασία λέγοντας…«Προτείνω στο Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε. την παραγωγή αυτής της συναυλίας για δύο λόγους:

Α. Η παρουσίαση αυτού του έργου πρέπει να έχει την σφραγίδα ενός Φεστιβάλ, όπως αυτό του «Αθηνών», λόγω της σπουδαιότητας του θέματος, που μπορεί να έχει παγκόσμια προβολή.

Β. Η οικονομική κατάσταση της χώρας, που όλους μας έχει επηρεάσει δεν μας επιτρέπει να πραγματοποιήσουμε μόνοι μας μια τόσο μεγάλη παραγωγή.»

Και κλείνοντας .. «..Αν σας ενδιαφέρει η πρόταση μου, θα μπορούσαμε τα τα πούμε από κοντά και φυσικά να σας φέρουμε και το αναλυτικό κόστος παραγωγής αφού πρώτα έρθουμε σε επαφή με όλους τους συντελεστές της παράστασης. Θέλω να τονίσω ότι αυτή η παραγωγή θα γίνει αποκλειστικά για το Φεστιβάλ Αθηνών. Ετσι θα χρειαστούμε τουλάχιστον 6 μήνες προετοιμασία και για τον λόγο αυτό, θα παρακαλούσα να έχουμε άμεσα την απάντηση σας..»

Τι ποιο φυσικό μετά από επτά ημέρες από την υποβολή της πρότασης, να τηλεφωνήσω [αφού ξέρω ότι δεν καταδέχονται εκείνοι..] στο γραφείο του Προέδρου του Φεστιβάλ, να ζητήσω πληροφορίες για τον τρόπο που λειτουργεί αυτό μετά την υποβολή μιας πρότασης και να ζητήσω να δω τον Πρόεδρο ώστε να μπορέσω αναλυτικά να παρουσιάσω την πρόταση μου.

Μου είπαν στο τηλεφωνικό κέντρο ότι υπεύθυνη είναι η κ. Διονυσία Σκαμπαρδώνη [κάτι μου θύμισε το όνομα της…] και με συνέδεσαν μαζί της. Αμέσως και με ένα απότομο τρόπο μου είπε ότι έχει συνεργασία με την Νομική σύμβουλο του Φεστιβάλ -λες και την ρώτησα- και να της τηλεφωνήσω στις 4 το μεσημέρι. Κάτι που έκανα. Στην αρχή δεν απαντούσε, μετά το έπιασε και έκανε τον.. «τηλεφωνητή»[!!] και μου το έκλεισε στα μούτρα!…

Αμέσως έγραψα και τις έστειλα το πιο κάτω email στις 16.36..

«Κυρία Σκαμπαρδώνη αν νομίζετε ότι έχετε να κάνετε με κανένα παιδάκι κάνετε λάθος…Σας κάλεσα στο τηλέφωνο σήμερα το πρωί. Μου είπατε ότι είστε απασχολημένη με την Νομική σύμβουλο του Φεστιβάλ και μου ζητήσατε να σας τηλεφωνήσω στις 4. Σας τηλεφώνησα στις 4 και κάποια έκανε τον …”τηλεφωνητή”!!! Επειδή είμαι αρκετά μεγάλος για τέτοιου είδους παιχνίδια, παρακαλώ ενημερώστε αμέσως για τα πιο κάτω…

1.Έχω κάνει μια πρόταση στο Φεστιβάλ με αρ.πρ. 164/16-11-2011. Με ποιόν θα μιλήσω σχετικά μια και εσείς απ ότι κατάλαβα δεν είστε αρμόδια όπως λάθος με είχαν ενημερώσει από το Φεστιβάλ.

2.Όπως αναφέρω στην πρόταση μου δεν συνεργάζομαι συχνά με το Φεστιβάλ. Όπως όμως θυμάμαι από το 1989 που συνεργάστηκα για πρώτη φορά, ως το 2003 που ήταν η τελευταία μου συνεργασία, μετά την υποβολή της πρότασης, κουβέντιαζα το θέμα με τον Πρόεδρο και αμέσως καταλήγαμε αν αυτό που ζητούσα μπορεί να γίνει ή όχι ή τι εναλλακτικές λύσεις υπήρχαν. Παρακαλώ κάποιος “Αρμόδιος” να με ενημερώσει ποιος είναι ο τρόπος λειτουργίας σήμερα του Φεστιβάλ, μετά την υποβολή μιας πρότασης.»

Για να λάβω στις 19.39 με email την πιο κάτω απάντηση που φέρνει κάπως σε.. Γερμανική εντολή [..αποκλειστικά και μόνο!!]

«Λυπάμαι πολύ για το ύφος σας, τώρα μόλις τέλειωσε η συνάντησή μου με τη νομική υπηρεσία που είχε ως αντικείμενο την διεξοδική μελέτη του νόμου περί Ενιαίου μισθολογίου και την άμεση εφαρμογή του στους υπαλλήλους του Φεστιβάλ.

Από εδώ και στο εξής μπορείτε να συνομιλείτε αποκλειστικά και μόνο με τον συνάδελφό μου, κ. Παναγιώτη Δούρο, τηλ. Επικοινωνίας 21092…, για την έκβαση της πρότασής σας. Διονυσία Σκαμπαρδώνη»

[Τελικά η κ. Σκαμπαρδώνη τι ρόλο παίζει στο «Ελληνικό Φεστιβάλ» και μελετά το νόμο περί Ενιαίου Μισθολογίου για λογαριασμό των υπαλλήλων του Φεστιβάλ;;;

Η Πρόεδρος είναι;;; Λάθος έκαναν στο τηλεφωνικό κέντρο που με παρέπεμψαν σε εκείνη ως αρμόδια για τις προτάσεις ;;; Η Πρόεδρος θα είναι!…Αφου χρησιμοποιεί και το email «president,greekfestival».. Από την άλλη εγώ ξέρω Πρόεδρο τον κ. Γιώργο Λούκο…Δεν ...καταλαβαίνω!!!]

Φυσικά απάντησα με email στις 19.55…

«Και εγώ λυπάμαι για την συμπεριφορά σας κ.Σκαμπαρδώνη..

Θα έπρεπε τουλάχιστον να είστε πιο ευγενική με ανθρώπους που ασχολούνται με τον πολιτισμό 35 χρόνια και όχι στο τηλεφώνημα μου να κάνετε τον…τηλεφωνητή και να μου το κλείνετε στα μούτρα!..

Αυτά μπορείτε να τα κάνετε από το σπίτι σας και όχι από μια Δημόσια υπηρεσία…

Αν δεν ήσασταν υπεύθυνη οφείλατε να μου το πείτε από το πρώτο μου τηλέφωνο όταν σας έστειλα την πρόταση μου. Όσο για τον συνάδελφο σας περιμένω τηλέφωνο του αύριο και απαντήσεις στα ερωτήματα που σας έθεσα.»

Την επομένη 23 Νοεμβρίου μια και ο κ. Δούρος δεν καταδέχτηκε να μου τηλεφωνήσει, του στέλνω το πιο κάτω e-mail..

«κ.Δούρο, Καλημέρα

Έχω κάνει μια πρόταση στο Φεστιβάλ με αρ.πρ. 164/16-11-2011. Η κ. Σκαμπαρδώνη μου ζήτησε να μιλήσω μαζί σας μετά από την κακή χθεσινή συμπεριφορά της.

Πριν με παραπέμψει σε σας ,είχα διατυπώσει το πιο κάτω ερώτημα:

“..Όπως αναφέρω στην πρόταση μου δεν συνεργάζομαι συχνά με το Φεστιβάλ. Όπως όμως θυμάμαι από το 1989 που συνεργάστηκα για πρώτη φορά, ως το 2003 που ήταν η τελευταία μου συνεργασία, μετά την υποβολή της πρότασης, κουβέντιαζα το θέμα με τον Πρόεδρο και αμέσως καταλήγαμε αν αυτό που ζητούσα μπορεί να γίνει ή όχι ή τι εναλλακτικές λύσεις υπήρχαν. Παρακαλώ κάποιος αρμόδιος να με ενημερώσει ποιος είναι ο τρόπος λειτουργίας σήμερα του Φεστιβάλ, μετά την υποβολή μιας πρότασης..”

Παρακαλώ ενημερώστε με σχετικά. Επίσης θα ήθελα να ξέρω πότε μπορώ να δω τον κ.Πρόεδρο.»

Αυτή ήταν η τελευταία μου επικοινωνία με το «Ελληνικό Φεστιβάλ». Ο κ. Δούρος δεν απάντησε, ενώ στα επόμενα τηλεφωνήματα 23-24/11 μου απαντούν από το τηλεφωνικό κέντρο ότι «λείπει σε άδεια».

Oταν έγραφα αυτό το κείμενο, την Παρασκευή 25-11 έλαβα στις 14.37 email του…

«… Δυστυχώς λόγω ανεπάρκειας να εξασφαλιστεί κονδύλι γιατην επόμενη χρονιά δυσχεραίνει η ήδη δύσκολη κατάσταση και αδυνατούμε να σας απαντήσουμεγια την όποια έκβαση. Μεταφέρουμε στον κύριο Λούκο το αίτημά σαςκαι ελπίζουμε να έχετε την καλύτερη δυνατή επιτυχία. Παναγιώτης Δούρος»

Αναγκάστηκα το Σαββατοκύριακο, που ακολούθησε να καταφύγω σε κάποιους φίλους πολιτικούς – το χειρότερο μου – όχι για να μεσολαβήσουν να γίνει η συναυλία, απλά γιατί ήθελα την γνώμη τους. Ηθελα να δω με ποιο τρόπο θα συζητηθεί η πρόταση μου και δεν θα πάει στα σκουπίδια.[μια και είχα κατάλαβα τι τύχη θα έχει!..] Δεν θα αναφέρω τώρα εδώ τις απαντήσεις που είχα από αυτούς.. Θα αναφέρω μόνο την συμβουλή ενός…

«Καλό θα ήταν να τους παρουσιάσετε ο ίδιος την ωραία πρόταση σας»…

Σε ποιους να την παρουσιάσω κ… ;;

Σε αυτούς που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό και ας είναι επικεφαλής του μεγαλύτερου Ελληνικού «Φεστιβάλ» [αλήθεια πως γνωρίζουν τι γίνετε στην Ελλάδα, ποιοι είναι οι άνθρωποι που ασχολούνται με τον πολιτισμό και τι κάνουν;] ή στους «αντ αυτού» που έχουν δει το «Φεστιβάλ» «τσιφλίκι» του πατέρα τους , που απαντούν και μιλάνε στα τηλέφωνα με όποιον θέλουν και όποτε θέλουν, λες και το «Φεστιβάλ» είναι το προσωπικό τους γραφείο και όχι μια Δημόσια υπηρεσία [έστω με την μορφή Α.Ε.] που εποπτεύεται από το Υπουργείο Πολιτισμού, που ο Πρόεδρος διορίζετε από αυτό και που χρηματοδοτείται από το Κρατος, δηλαδή από μας!

«Το Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε.», όπως με πληροφορούν φίλοι εργαζόμενοι εκεί, λειτουργεί σήμερα σαν «ιδιωτικό» γραφείο κάποιου «μάνατζερ» από μερικά άτομα..Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι που χρόνια υλοποιούσαν τα προγράμματα του, απλά είναι παρόντες στα γραφεία τους, στη «γωνιά» τους, όπως μου είπε κάποιος χαρακτηριστικά!!…

Σε ποιους «υπεύθυνους» να μιλήσεις όταν δεν σε δέχονται για να τους παρουσιάσεις το όποιο σχέδιο; Όλα τα αποφασίζουν μόνοι τους, σε κλειστά γραφεία με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται….

Το 2008 πέρασα οκτώ μήνες τηλεφωνώντας σχεδόν καθημερινά στο Φεστιβάλ για μια συναυλία της Αρλέτας στο «Ηρώδειο» το καλοκαίρι του 2009. Δεν κατάφερα να δω όχι τον Πρόεδρο – που όφειλε να με συναντήσει , αυτή είναι η δουλειά του – αλλά ούτε καν ένα «αρμόδιο» υπάλληλο!!. Η γνωστή κυρία [να τι μου θύμισε το όνομα!..] πάλι τα ίδια έκανε και τότε!…

Και το κάνουν με σχέδιο αυτό, να βαρεθείς και να τα παρατήσεις. Απλά γιατί έχουν ήδη αποφασίσει τι θα κάνουν – ίσως σε κάποιο γραφείο της.. Γαλλικής Λυών – ανάμεσα σε «δικά» τους άτομα, δηλαδή αυτά που διαθέτουν το μεγαλύτερο “μέσον” κλπ,κλπ..

Όσο για το Υπουργείο Πολιτισμού που εποπτεύει το «Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε.»..

Και εσείς κ Γερουλάνε τα ίδια κάνετε…..Δεν καταδέχεσται, δυο χρόνια τώρα να δείτε κανένα άνθρωπο του Πολιτισμού [όπως κάνουν όλοι οι υπουργοί με ανθρώπους του τομέα τους] Δεν δεχτήκατε τον μεγάλο σκηνοθέτη και Πανεπιστημιακό Σπύρο Ευαγγελάτο πριν εκείνος αναγκαστεί να κλείσει το “Αμφιθέατρο” μετά από 36 χρόνια λειτουργίας του και ενενήντα πέντε επιτυχημένες παραγωγές. Δεν δεχτήκατε τον «θεατράνθρωπο» Κώστα Γεωργουσόπουλο ο οποίος προσπαθούσε πριν μερικούς μήνες να σας δει, να βρείτε λύση για να μην κλείσει το “Θεατρικό Μουσείο” που δημιουργήθηκε με κόπους ανθρώπων σημαντικών όπως ο ιστορικός του Νεοελληνικού θεάτρου Γιάννης Σιδέρης που πάλευε από το 1938 ως το θάνατο του το 1975.. Αναγκάστηκα να γράψω σχετική επιστολή – που έβγαλα στο διαδίκτυο – την οποία πήγα στις 2 Μαίου 2011 – χωρίς να το ξέρουν ούτε από το «Μουσείο» - στο γραφείο του τότε Πρωθυπουργού και την έδωσα στην κα Βάρτζελη και στον κ. Αθανασάκη…

Είμαι σίγουρος ότι δεν θα δεχτήκατε ούτε τον Πανεπιστημιακό, θεατρολόγο κ. Νικηφόρο Παπανδρέου τον ιδρυτή της «Πειραματικής Σκηνής της Τέχνης»- του θεάτρου «Τέχνης» της Θεσσαλονίκης – που μετά από 32 χρόνια και εκατό και παραγωγές ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες την αναστολή λειτουργίας της στο τέλος του χρόνου.

Αυτό είναι το έργο σας κ. Γερουλάνε;;

Εχει δίκιο ο σημαντικός συνθέτης Ηλίας Ανδριόπουλος που σας χαρακτηρίζει «απολίτιστο υπουργό, που κατάφερε να οδηγήσει σε διάλυση τις πολιτιστικές δομές της χώρας!..»

Αυτός ήταν ο στόχος σας;;

Δεν θα ξεχάσω, στις αρχές του 2010 όταν προσπαθούσα μαζί με τον τότε Πρόεδρο – σήμερα Δήμαρχο – Αγκιστρίου να οργανώσουμε ένα “Φεστιβάλ” στο μικρό αυτό νησάκι των 700 κατοίκων, που πιστεύαμε ότι θα γινόταν αφορμή να έρθουν στο νησί περισσότεροι επισκέπτες. Εξι μήνες δεν καταδέχτηκατε να με δείτε ούτε εσείς , ούτε καν η Διευθύντρια του γραφείου σας η κα Κατερίνα Χατζοπούλου και ας της είχαν τηλεφωνήσει και από γραφείο άλλου Υπουργου!!. Και τι ζητάγαμε , άντε 100.000 ευρώ για ένα ολόκληρο νησί!!. Και μην μου πείτε ότι το Υπουργείο Πολιτισμού δεν είχε; Τα εκατομμύρια που μοιράζει στα διάφορα «γνωστά»..Μουσεία, κλπ που τα βρίσκει;;

Κύριοι

Δυστυχώς σε αυτό τον τόπο κανείς από σας, τους «κρατούντες» τα «ηνία» της χώρας [σε κάθε τομέα] δεν έχει καταλάβει τίποτα! Μόνο ο κοσμάκης καταλαβαίνει στο πετσί του την κρίση που εσείς οι πολιτικοί – και οι άνθρωποι σας- δημιουργήσατε με τις λάθος επιλογές σας..

Ολοι οι «αρμόδιοι» εξακολουθείτε να βλέπετε το.. «μαγαζάκι» σας και την προσωπική σας «πελατεία» και να πορεύεστε με τον ιδιο ακριβώς τρόπο που το κάνατε στα χρόνια της ψεύτικης «ευημερίας»!

Συνεχίστε έτσι.. Ολοι τώρα ξέρουμε ποιο θα είναι το τέλος της.. «ιστορίας» και είναι πολύ κοντά!!.

Οσο για την πρόταση μου [που δεν με ενδιαφέρει πιά] προς το «Ελληνικό- κατ ευφημισμόν- Φεστιβάλ Α.Ε.» περιμένω την γραπτή απάντηση που οφείλουν να μου δώσουν [ως δημόσια υπηρεσία, όπως ορίζει κάποιος νόμος του 1999, που αντικαταστάθηκε με άλλο του 2004 που τους υποχρεώνει σ αυτό και σε συγκεκριμένη προθεσμία. ]

Αλλωστε τι μέλλον μπορεί να είχε η πρόταση μου, από ένα άνθρωπο – συγνώμη από ένα Πρόεδρο – που στις 8-6-2011 μιλώντας για τους.. «Δήθεν» έλεγε σε δημοσιογράφο «…Το δήθεν, το καλλιτεχνίζον, ο έχων ψηλά τον αμανέ. Φυσικά αυτή η στάση έχει σχέση με την κουλτούρα μας, το παρελθόν μας – το ότι χάσαμε το Διαφωτισμό και την Αναγέννηση, το ότι προσπαθούμε να αγκιστρωθούμε, υπέρ το δέον από το ένδοξο παρελθόν μας!!»

E, με το «..ένδοξο παρελθόν μας» θα ασχοληθούμε τώρα;; Με τα «2500 Χρόνια Ελληνικής Μουσικής»;; Εδώ υπάρχουν – στην.. «αλλοδαπή» – τόσα συγκροτήματα στην.. «σειρά» που περιμένουν να ασχοληθούμε μαζί τους!!..

Δημήτρης Κραουνάκης

Παραγωγός Πολιτιστικών Εκδηλώσεων

Σημ. Ετσι για την.. «ιστορία» δείτε το πρόγραμμα της συναυλίας που πρότεινα…

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ [2500 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ]

Οι θεματικές συνθετικές και ενορχηστρωτικές διαφορές που γίνονται προφανείς στη διάρκεια 2.500 χρόνων Ελληνικής μουσικής δημιουργίας, μας επέτρεψαν ένα δυνητικό διαχωρισμό του έργου σε πέντε ενότητες:

Μέρος Α : Αρχαία Ελληνική Μουσική [ 450 π.χ. – 118 μ.χ. ]

Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει μουσικά κομμάτια από την Αρχαία Ελληνική εποχή που έχουν μέχρι σήμερα βρεθεί όπως : Ένα απόσπασμα από το πρώτο «Στάσιμο» της τραγωδίας «Ορέστης» του Ευριπίδη που χρονολογείται μεταξύ 450 π.χ. και 410 π.χ. και είναι το αρχαιότερο δείγμα Ελληνικής μουσικής που βρέθηκε μέχρι τις μέρες μας. Σε αυτό το μέρος του προγράμματος ακούγεται ο πρώτος «Δελφικός ύμνος» αφιερωμένος στον Απόλλωνα [131 π.χ.] οι τρείς ύμνοι του Μεσομήδη και ο επιτάφιος του Σεικίλου. Όλα τα αναφερθέντα έργα ερμηνεύονται στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα.

Για την όσο το δυνατόν αυθεντική παρουσίαση του μουσικού υλικού έχουν κατασκευαστεί μετά από μελέτες πολλών ετών και συλλογή πληροφοριών, σύμφωνα με τα δεδομένα, Αρχαία Ελληνικά μουσικά όργανα όπως η κιθάρα του Απόλλωνα, η Βάρβιτος, η Λύρα, η Πάνδουρις, και διάφοροι αυλοί- κρουστά κά.

Μέρος Β : Η μουσική των χρόνων του Βυζαντίου [ 300 μ.χ.- 1453 ]

Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει κομμάτια όπως ο «Υμνος στην Αγία Τριάδα». Ο ύμνος αυτός βρέθηκε στην Οξύρινχο της Αιγύπτου γραμμένος σε πάπυρο και είναι από τους πρώτους Χριστιανικούς ύμνους. Θεωρείται ότι γράφτηκε το 300 μ.χ. περίπου.

Ακολουθούν ύμνοι της Χριστιανικής Εκκλησίας του Ρωμανού του Μελωδού, του Ιωάννου μαϊστορος του Κουκουζέλη κά, αναφορές στο «Επός του Διγενή» και κοσμικές συνθέσεις της πριν από την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως.

Μέρος Γ : Το δημοτικό μας τραγούδι [ 1600 – 1920 ]

Το τρίτο μέρος που αναφέρεται στο «δημοτικό παραδοσιακό τραγούδι» καλύπτει τις εποχές: Προεπαναστατική εποχή έως το 1920 περίπου με τραγούδια από την Θράκη, Μακεδονία, Πόντο, Ηπειρο, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησο, Κρήτη, Νησιωτική Ελλάδα. Στο μέρος αυτό υπάρχει ένα ειδικό αφιέρωμα με δημοτικά τραγούδια της Μακεδονίας που επηρέασαν λαϊκές μουσικές του Βαλκανικού χώρου οι οποίες αργότερα παρουσιάστηκαν σχεδόν αυτογενείς.

Μέρος Δ : Τραγούδια της Μικράς Ασίας – Ρεμπέτικο [ 1915 –1945 ]

Το τέταρτο μέρος του προγράμματος είναι αφιερωμένο στο Μικρασιατικό τραγούδι [το πρώτο αστικό τραγούδι ] και στο ρεμπέτικο μέχρι τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο. Τραγούδια των πλέον σημαντικών συνθετών της εποχής και με την ακριβέστερη ενορχήστρωση, ως προς το είδος αλλά και την κατασκευή των οργάνων.

Μέρος Ε : Το λαϊκό και έντεχνο τραγούδι [ 1945 μέχρι σήμερα..]

Το μέρος αυτό ξεκινάει με ένα αφιέρωμα στο λαικό τραγούδι όπως αυτό διαμορφώθηκε μεταπολεμικά περιγράφοντας τις κοινωνικές αλλαγές μέσα από συνθέσεις μεγάλων δημιουργών όπως ο Βασίλης Τσιτσάνης, Απόστολος Καλδάρας, Γιάννης Παπαιωάννου κά

Το πρόγραμμα κλείνει με αυτό που γενικώς αναφέρεται «Εντεχνο τραγούδι» δηλαδή με την συνάντηση συνθετών και ποιητών, το έργο των οποίων ακούστηκε σε όλο τον κόσμο και τιμήθηκε με αντίστοιχα βραβεία [Καζαντζάκης, Σεφέρης, Ρίτσος, Ελύτης, Θεοδωράκης, Χατζιδάκις.]

Σημ. Περιμένω να δω το πρόγραμμα του «Φεστιβάλ Αθηνών» 2012 και θα τα ξανά πούμε ακόμα πιο αναλυτικά…

Δημήτρης Κραουνάκης.