Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ...ΠΡΟΣΟΝΤΑ


-Mιχάλη, ξυπνάς την γυναίκα μέσα μου...
.Σε παρακαλώ Αφροδίτη, προέχει η σωτηρία της χώρας και του ΠΑΣΟΚ!




Αν νομίζετε ότι η επιστροφή τουΛοβέρδου ήταν η έκπληξη στο χειμερινήσύναξη των αγροφυλάκων του ΠΑΣΟΚ, κάνετε λάθος.
Τις εντυπώσεις κέρδισε η φίλη μου ΑφροδίτηΑλ Σάλεχ, η οποία ανέλαβε να εμπνεύσει στον Μιχάλη Χρυσοχοίδη το όραμα του Βενιζέλουγια την νέα Ελλάδα. 
-Πόσο σας θαυμάζω κ. Χρυσοχοίδη. Είστε τόσο γοητευτικός από κοντά, δεν πιάνει μία μπροστά σας ο Σπύρος Βούγιας. Κρίμα που δεν συνεργαστήκαμε για περισσότερο χρόνο, αλλά ατυχώς οι πολίτες μας στέρησαν την εξουσία.
Ο Μιχάλης, που είναι σεμνό παιδί, αρχικά έγινε κατακόκκινος από την επίθεση αισθησιασμού που δέχθηκε από την διαρκώς επαναστατημένη Αφροδίτη, η οποία στη συνέχεια του εκμυστηρεύθηκε το σχέδιό της για την λύση του μεταναστευτικού.
Όμως καθώς περνούσε η ώρα άρχισε να το απολαμβάνει και πέρασε στην αντεπιθεση:
.Kι εσύ Αφροδίτη μου είσαι τόσο γοητευτική, το μυαλό σου εννοώ είναι τόσο θελκτικό, τόσο ερωτικό, συγνώμη τόσο φωτεινό ήθελα να πω, που θα μπορούσε να ξυπνήσει την επιθυμία για μια πιο στενή συνεργασία ακόμη και στον Άρη Σπηλιωτόπουλο.
-Υπερβολές! Είστε υπερβολικός, τώρα με κάνετε να κοκκινίζω κι εμένα με τη σειρά μου. Αλλά ξέρετε, σαν γυναίκα που είμαι, το απολαμβάνω. Θα παρακαλέσω τον Βαγγέλη να μας αναθέσει τον Τομέα του Παραλιακού Τόξου, ώστε να έχουμε μια πιο στενή συνεργασία.
.Χμμμ. Δεν είναι κακή ιδέα…, ακούστηκε ο Μιχάλης…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου