Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012


Τα τεράστια οικονομικά προβλήματα του Στέλιου Παρλιάρου


Παιδί χωρίς προσωπικό στο μαγαζί που πρωτοάνοιξε στην περιοχή του Κολωνακίου δούλευε όλη μέρα γιατί έκανε το πάθος του πραγματικότητα. Κι όταν ο ενθουσιασμός του άρχισε να μεγαλώνει τότε του ζήτησαν να κάνει ..........



franchise κι εκεί, όπως ο ίδιος δηλώνει μπήκε σε ένα άσχημο λούκι. «Αντιμετώπισα τεράστια οικονομικά προβλήματα. Το μαγαζί που άνοιξα στην Σέκερη θεωρήθηκε πολύ γκουρμέ και πολύ ξένο για την Αθήνα και τότε ήταν που άρχισαν τα μεγάλα προβλήματα για μένα. Αν ήταν άλλος στη θέση μου θα είχε τρελαθεί. Είχα πολλά χρέη, εκκρεμούσαν πολλά δικαστήρια προς την εφορία, το ΙΚΑ, χρωστούσα παντού. Εγώ ήμουν ο δημιουργός αλλά έλειπε ο επιχειρηματίας γιατί ήμουν μόνος». Πως αντιμετώπισε ο ίδιος όλη αυτή τη κατάσταση; «Για να γλιτώσω το δικαστήριο και αν πάρω αναβολή μου πρότειναν να μπω στο νοσοκομείο και να κάνω τον άρρωστο. Μου ζητούσαν να το κάνω αυτό για να μου πάρουν την υπογραφή και να μου δώσουν λεφτά. Τέτοιες φάσεις έζησα αλλά τα ξεπέρασα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου