Τρίτη 21 Μαΐου 2013

ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ


Ποιος είμαι
Το όνομα μου είναι  Στέλιος Δίβαρης. Μέχρι σήμερα στη ζωή μου επέλεξα το δρόμο της εργασίας και του καθήκοντος τόσο  στις  Δημόσιες θέσεις που μου εμπιστεύτηκαν οι πολίτες όσο και στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία, με βασική προτεραιότητα την παραγωγή έργου και όχι την  προσωπική μου προβολή.
Αρχικά νιώθω την ανάγκη να σου συστηθώ. Είμαι Ιατρός Χειρουργός  Δ/ντης της Χειρουργικής κλινικής στο Νοσοκομείο Μετροπόλιταν. Σπούδασα στην Ιατρική Σχολή της Πάτρας και έκανα την ειδικότητα μου στην Α’ Χειρουργική κλινική του Λαϊκού Νοσοκομείου. Είμαι παντρεμένος με τη Μαργαρίτα Χαϊκάλη, Αρχιτέκτων Μηχανικό  και έχω δυο παιδιά τη Μαρίτα, δικηγόρο και τον Κωνσταντίνο φοιτητή της Ιατρικής.
Στον Δημόσιο Στίβο
Από νωρίς στα φοιτητικά μου χρόνια, αισθάνθηκα την ανάγκη να μετέχω στα κοινά συμμετέχοντας σε φοιτητικές νεολαίες και κινήματα, αργότερα σαν επαγγελματίας με συνδικαλιστική δράση στην ΕΕΛΙΑ τον ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ και στον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών. Από το 2000 ασχολούμαι και με την Τοπική αυτοδιοίκηση και είχα  τη τιμή να διατελέσω Αντιδήμαρχός αλλά και Πρόεδρος Οργανισμών (Παιδείας και ΚΑΠΗ).
Γιατί τώρα;       
Θεωρώ ότι η πόλη χρειάζεται μια σοβαρή υποψηφιότητα που στηρίζεται στην προσπάθεια να γίνει έργο στην πόλη περιορίζοντας σπατάλες και κακοδιαχείριση. Ευτυχώς πλέον, καμία προοπτική προσωπικού οφέλους δεν περνάει πια στον  κόσμο της  Γλυφάδας και άνθρωποι σαν και μένα που οι οραματικές  ιδέες τους φάνταζαν γραφικές στο παρελθόν, τώρα δικαιώνονται. Επίσης, τώρα αισθάνομαι ότι και σε προσωπικό επίπεδο έχω κλείσει  κάποιους κύκλους υποχρεώσεων στην οικογένεια μου και στο επάγγελμα μου, ώστε να μου επιτρέπεται  να δοθώ εξ’ ολοκλήρου στο απαιτητικό έργο του Δημάρχου μιας μεγάλης πόλης με κέφι και όρεξη και  να αφήσω  όσο το δυνατόν περισσότερο έργο στην πόλη που μεγάλωσα και έζησα.
 Πώς ;
Όμως στη διαδρομή αυτή, για να μπορέσω να επιτύχω, θεωρώ αναγκαία συνθήκη να συγκεντρώσω γύρω μου όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους που  αγαπούν την πόλη και θέλουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με σκοπό να γίνει σημαντικό έργο. Ανθρώπους που επιθυμούν να χειριστούν την πόλη όπως το σπίτι τους, με λογική νοικοκύρη. Και μαζί να αναθεωρήσουμε τις προτεραιότητες της, να  εξορθολογήσουμε την πολιτική εξόδων, να μη λειτουργεί ως  έρμαιο προηγούμενων δεσμεύσεων αλλά ούτε να σπαταλάει χρήματα σε τουαλέτες σκύλων και λουλουδάκια. Μια ομάδα ανθρώπων με λογική για την πραγματική λύση των καθημερινών προβλημάτων και όχι τη μικροπολιτική εξυπηρέτηση. 
Επισυνάπτω την  διακύρηξη της κινήσης μας , το λογότυπο μας και την φωτογραφιά της προεκλογική μας εκστρατίας και είμαι στην διάθεση σου για οποιαδήποτε πληροφορία ή ερώτησεις έχεις.
Στέλιος Δίβαρης 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
ΤΗΛ 2108981735
ΦΑΞ 2108981733
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 6985973298

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου