Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ






Πώς βγάζουν οι Άγγλοι τα προφυλακτικά;
-Κλάνοντας.

*************



Τί είναι αυτό που είναι άσπρο και κρατάει μαστίγιο;
-Η μαλακία που σε δέρνει!

**************
 

ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΧΟΝΤΡΑ



"Δεν φταίνε μόνο οι φοροφυγάδες"

"Θελω απαντηση σε ενα ερωτημα.. Ολους αυτους που τους πιανουν καθε μερα που χρωστανε εκατομμυρια ευρω, επωνυμους και μη ήθελα να ρωτησω οι εφοριακοι και οι διαφοροι που υποτιθεται πως τους ηλεγχαν δεν εχουν καμμια ευθυνη που αφησαν και εξεληχθηκαν τα χρεη σε τοσο μεγαλα ποσα? Να πανε και αυτοι φυλακη διοτι αυτοι εχουν....




την μεγαλυτερη ευθυνη προφανως διοτι πηραν και αυτοι το κατιτι τους προσωπικα σε εμενα επειδη καθυστερησα εναν μηνα να πληρωσω φορο μεγαλης ακινητης περιουσιας μου εστειλαν χαρτι οτι θα προχωρησουν τα δεοντα... 
Ενας απλος αναγνωστης "


ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΙΛΗΣΕ, ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΜΑΛΕΛΗ........



Γιώργος Γυμνοσα Λιάγκας: «Ο Άδωνις απαγορεύει στην Ευγενία να κατέβει στην πολιτική!»

Την δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη στην κάμερα του Star, πως «δεν υπάρχει ενδεχόμενο να πολιτευθεί η Ευγενία Μανωλίδου», σχολίασε ο Γιώργος Λιάγκας. Ο παρουσιαστής, μέσα από το «Πρωινό mou» εξέφρασε την άποψη πως: «Πιστεύω ότι .....



σε προσωπικό επίπεδο, ο Άδωνις της έχει απαγορέψει να κατέβει στην πολιτική. Αν διαβάσεις τη γλώσσα του σώματος και της Μανωλίδου, θα το καταλάβεις!» Εξήγησε μάλιστα και το λόγο: «αν κατέβαιναν στην ίδια εκλογική περιφέρεια και οι δυο, θα έβγαινε πρώτη η Μανωλίδου. Αυτό το ρίσκο δεν το παίρνει ο Γεωργιάδης. Να τον περάσει η γυναίκα του!» Πρόσθεσε μάλιστα, πως «ο Γεωργιάδης κόβει το δρόμο της Μανωλίδου. Εγώ αυτό πιστεύω. Γιατί δεν θέλει να μπει στα δικά του τα χωράφια». Άλλωστε όπως είπε στη συνέχεια, «εδώ η Ευγενία Μανωλίδου μπήκε στην τηλεόραση. Γιατί να μην μπει στην πολιτική;»

ΓΛΙΤΣΑΣ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ......



"Η γλίτσα δεν έχει τελειωμό"...

Οργή και χλεύη για τον Ευαγγελάτο, από τo κοινό του ΣΚΑΙ...
Άραγε να αναρωτιέται ακόμη «σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας, Νίκο Ευαγγελάτο;», ο συμπαθής Νίκος Τσιαμτσίκας.
Μα σ’ έναν κόσμο που ο ΣΚΑΪ αλλάζει, παίρνει φόρα και ...



(προσπαθεί να) σκοράρει από τα αποδυτήρια.
Και επειδή, όπως γίνεται αντιληπτό, το ζητούμενο πλέον δεν είναι το «μούφα» ντολμαδάκι της κυρά – Μαίρης, οι μύγες και τα μαμούνια στις σχολικές τυρόπιτες ή τα ποντικοφαγωμένα στρώματα, αλλά ο… ανταγωνισμός και ο (γενικότερος) πόλεμος, όλα έγιναν τσακ – μπαμ και χωρίς μπαζούκας.

Και μπορεί εντός του Φαληρικού μεγάρου οι αντιδράσεις αναγκαστικώς να ήταν κόσμιες, ωστόσο οι τηλεθεατές δεν «μάσησαν» στην είδηση της κορυφαίας μεταγραφής.
Στην ιστοσελίδα του ΣΚΑΪ, όπου και αναρτήθηκε με όλες τις τιμές η είδηση της νέας «άφιξης», τα ειρωνικά, πικρόχολα και ως επί το πλείστον αρνητικά σχόλια έδωσαν και πήραν.
Βέβαια, εδώ, η είδηση δεν είναι τα σχόλια, αλλά η δημοσίευση τους. Κοινώς, η είδηση προκύπτει από τη μεγαλοθυμία του καναλιού και των διαχειριστών της ιστοσελίδας, φυσικά, να δημοσιεύουν και σχόλια που κάθε άλλο παρά κομψά είναι τόσο για το κανάλι όσο και για τον ίδιο τον δημοσιογράφο.
Ή μήπως δεν πρόκειται περί μεγαλοθυμίας; Αν θυμηθεί κανείς και το σχετικό tweet του κ. Αλαφούζου για τη μεταγραφή του Γιώργου Αυτιά…

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ,ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ



ΕΕΤΗΔΕ: Ενδείξεις υπεξαίρεσης λόγω παράνομου συμψηφισμού από τη ΔΕΗ της κατανάλωσης ρεύματος και των τελών ΕΡΤ, με το ΕΕΤΗΔΕ

Δώστε προσοχή στα παρακάτω

Παρατηρήστε τους λογαριασμούς σας, όσοι δεν πληρώσατε το ΕΕΤΗΔΕ (το κοινώς λεγόμενο χαράτσι στα ακίνητα). Από την παρατήρηση θα διαπιστώσετε ότι
α) Ο τελευταίος λογαριασμός είναι πιστωτικός όσον αφορά την ΕΡΤ (προφανώς λόγω των απεργιών της ΕΡΤ) και
β) Όσοι πληρώσατε την κατανάλωση ρεύματος μέσω ΑΤΜ, το ποσό αυτό η ΔΕΗ το έριξε στο ΕΕΤΗΔΕ, όπως το....
ίδιο έκανε, σε όσους ο έναντι λογαριασμός ήταν πιστωτικός (στον εκκαθαριστικό λογαριασμό το ποσό αυτό η ΔΕΗ το ΣΥΜΨΗΦΙΣΕ με το ΕΕΤΗΔΕ!!!).

Ο συμψηφισμός όμως αυτός είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ για τον εξής λόγο:

Συμψηφισμός μπορεί να γίνει ΝΟΜΙΜΑ μόνο ΓΙΑ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ (νομικά λέγεται αναγκαστικός συμψηφισμός και δεν εξαρτάται από την βούλησή σου). Δηλαδή η ΔΕΗ, μπορεί νόμιμα να προτείνει έναντι του καταναλωτή συμψηφισμό, μόνο για απαιτήσεις που είναι ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ.
Δεν μπορεί να προτείνει συμψηφισμό για ΞΕΝΕΣ απαιτήσεις. Το ΕΕΤΗΔΕ όμως ΔΕΝ είναι απαίτηση της ΔΕΗ αλλά του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.Συνεπώς ΔΕΝ μπορεί να συμψηφίσει χρήματα από την κατανάλωση ρεύματος με ΞΕΝΗ ως προς αυτήν απαίτηση (ΕΕΤΗΔΕ). Αυτό θα μπορούσε να το κάνει μόνο κατόπιν ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ με τον καταναλωτή (αυτό νομικά λέγεται εκούσιος συμψηφισμός).

Το ίδιο ισχύει και με τα χρήματα που σου πιστώνει η ΕΡΤ, για τον επιπρόσθετο λόγο, ότι τα χρήματα αυτά ΔΕΝ είναι της ΔΕΗ αλλά δικά σου.Με ποιο αλήθεια δικαίωμα η ΔΕΗ παίρνει τα χρήματα που η ΕΡΤ σου επέστρεψε και τα δίνει για το ΕΕΤΗΔΕ (που δεν είναι καν δική της απαίτηση), χωρίς την έγκρισή σου???

Προσέξτε τώρα την συνέχεια:
Σύμφωνα με τον νόμο και την πάγια στάση της νομολογίας, όποιος προχωράει σε αναγκαστικό συμψηφισμό ο οποίος ΔΕΝ είναι νόμιμος, διαπράττει το έγκλημα της ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗΣ.

Στο σημείο αυτό, θεωρώ ότι το νομικό κατασκεύασμα του ΕΕΤΗΔΕ καταρρέει στην πράξη, αφού υπάρχουν κατά την άποψή μου ενδείξεις, ότι η διοίκηση της ΔΕΗ ευθύνεται για υπεξαίρεση (στην περίπτωση του πελάτη μου), και για κακουργηματική υπεξαίρεση αν αυτό που έκανε στον πελάτη μου το κάνει σε μεγάλη έκταση, δηλαδή σε πολλούς καταναλωτές.
Ο πελάτης μου απέστειλε εξώδικο κατά της ΔΕΗ και της ΕΡΤ, με κοινοποίηση προς τον Εισαγγελέα.

Το εξώδικο δημοσιεύεται εδώ http://db.tt/g8V8kTJi

ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΕ........ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ??



Γιαυτό δεν χρειαζόμαστε επίτροπο ρε: Για να επιβιώνουν τα λαμόγια σαν τον Κωστόπουλο

99… ένας αριθμός που έγινε μόδα. Ένας αριθμός που κάποιους τους φοβίζει και κάποιους άλλους τους κάνει να αισθάνονται ανακούφιση. Για τον Πέτρο της διπλανής πόρτας ή αλλιώς τον Πέτρο που έκανε το lifestyle της Μυκόνου τρόπο ζωής μάλλον είναι ανακούφιση αφού πατώντας πάνω στα καλοφτιαγμένα παραθυράκια του νόμου, δεν θα χρειαστεί να δώσει τις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που χρωστάει σε φωτογράφους, δημοσιογράφους, διαφημιστές…


Όλα ξεκίνησαν το 1987, τότε που ο μικρός Βολιώτης βρέθηκε στην Αθήνα και έχοντας γερές πλάτες έφτιαξε ένα ανατρεπτικό –για την εποχή- περιοδικό. Το ΚΛΙΚ. Για πρώτη φορά βρίσκεται στη θέση του διευθυντή, για πρώτη φορά συναντά την επιτυχία και ο μαγικός κόσμος των media άνοιξε τις αγκάλες του για εκείνον. Στο πλάι του βρισκόταν ο Άρης Τερζόπουλος. Μαζί απογείωσαν το «Κλικ» και ο Πέτρος έμαθε τι θα πει «καλή ζωή».

Λίγα χρόνια μετά στη ζωή του εμφανίστηκαν ο Πάνος Μαρινόπουλος και ο ιδιοκτήτης κατασκευαστικής, Δάκης Ιωάννου. Μαζί οι τρεις τους ίδρυσαν την ΙΜΑΚΟ το 1993 και από εκεί που ο Πέτρος ήταν απλά ένας εκδότης ενός επιτυχημένου περιοδικού, όπου έδειχνε κώλους και βυζιά, κατέληξε να είναι συνιδρυτής ενός από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς οίκους με τίτλους περιοδικών που έκανα πάταγο. «Nitro», «Mirror», «Down Town» αλλά και ξένοι τίτλοι που αγοράστηκαν έναντι αδράς αμοιβής όπως το «Esquire» και το «ΟΚ!». Ο Κωστόπουλος αισθάνεται σαν τον Μήδα, το επίπεδο ζωής του αλλάζει και το high life γίνεται καθημερινότητα του. Ο κόσμος τον λατρεύει και τον θαυμάζει. Το απλό παιδί της ελληνικής επαρχίας από μια ταπεινή οικογένεια του μόχθου, η οποία δύσκολα τα έφερνε βόλτα έγινε ο μεγιστάνας του lifestyle που παίρνει μικρά ονόματα και τα αναγάγει στο talk of the town. Μεγάλα parties με δευτεροκλασάτες ψευτο-celebrities που δημιούργησε ο ίδιος μέσα από τα περιοδικά του, βόλτες στα πελάγη με τα πανάκριβα φουσκωτά του, εξώφυλλα αλά James Dean και τα πούρα αποτελούν πλέον τρόπο ζωής.

Μόλις η ΙΜΑΚΟ ανεβαίνει στην κορυφή, εξαγοράζει τις μετοχές του Μαρινόπουλου και του Ιωάννου και γίνεται ο απόλυτος εκδότης. Απλώνει τα πλοκάμια του στο ραδιόφωνο και στο ίντερνετ και πλασάρεται ως το «καλό και άνετο αφεντικό»…και στην αρχή τα καταφέρνει. Στελεχώνει την εταιρεία με δικά του άτομα, που αγαπάνε την δουλειά και παλεύουν να ανεβάσουν ακόμα πιο πολύ τις πωλήσεις της ΙΜΑΚΟ. Η εταιρεία εισάγεται στο Χρηματιστήριο, οι πωλήσεις των περιοδικών της εταιρείας καλπάζουν και ο Κωστόπουλος είναι και με τη βούλα μέχρι το 2002 ο βασιλιάς του lifestyle.

Δημιουργεί την ψευδαίσθηση στο αγοραστικό κοινό πως έχει ανάγκη να μάθει ποιος βγαίνει με ποιον, τι φοράει η κυρία του κυρίου, που πήγε ο τάδε τραγουδιστής διακοπές με την παράνομη σχέση του και ο κόσμος τσιμπάει. Φτιάχνει έναν κόσμο μέσα στην γκλαμουριά, τον περικλείει μέσα σε μία φούσκα ώστε να φαντάζει άπιαστος και γυαλιστερός και ωθεί τον κόσμο να αγοράζει με μανία τα περιοδικά του και αναμένει την επόμενη επιχειρηματική κίνηση του αυτοδημιούργητου Βολιώτη.

Ωστόσο, η «πτώση» δεν άργησε να έρθει. Ο Πέτρος έκανε μεγάλα ανοίγματα με γνώμονα την ματαιοδοξία του να μπορέσει να εξαπλωθεί στον χώρο και να μονοπωλήσει κατατροπώνοντας τους αντιπάλους. Η ακριβή ζωή σε συνδυασμό με τα υπέρογκα δάνεια που πήρε –με την βοήθεια και ανοχή των τραπεζικών ιδρυμάτων αλλά κυρίως των καλών γνωριμιών του-για να δώσει ανάσες στην IMAKO φαίνεται ότι ήταν το τίμημα της προηγούμενης επιτυχίας. Οι κυκλοφορίες των περιοδικών της IMAKO κατρακύλησαν, το ρευστό τελείωσε και η αίγλη ξεθώριασε. Αυλικοί που ήταν γύρω του, όταν άρχισαν να βλέπουν την κατρακύλα της εταιρίας λάκισαν και αποχώρησαν και όσοι έμεναν έσφιγγαν τα δόντια και περίμεναν πότε θα διορθωθεί η κατάσταση. Πλέον οι μόνιμοι συνεργάτες του μισθολογίου μειώθηκαν δραματικά και τις θέσεις τους πήραν τα «μπλοκάκια». Νέα, απαίδευτα παιδιά , χωρίς απαιτήσεις, χωρίς λόγο, που κατεβάζουν το κεφάλι και υπομένουν τις αντίξοες συνθήκες περιμένοντας να φτιάξει η κατάσταση. Μία κατάσταση η οποία πάει από το κακό στο χειρότερο.

Από το 2010 οι υπάλληλοι οι οποίοι περνάνε 10-11 ώρες την ημέρα στο σομόν κτήριο της Μαρίνου Αντύπα μένουν απλήρωτοι. Ο ίδιος τους διαβεβαιώνει πως θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να μπορέσει να τους πληρώσει. Ταυτόχρονα όμως αγοράζει το ένα σκάφος μετά το άλλο, απολαμβάνει τις διακοπές του σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, τρώει και φωτογραφίζεται σε πανάκριβα εστιατόρια, λίγες ώρες αφού είχε κλαφτεί μπροστά στους εκατοντάδες εργαζόμενους του ότι βάζει χρήματα από την τσέπη του –τα οποία δεν του περισσεύουν- για να μπορέσει να στηρίξει την εταιρία.

Τον Σεπτέμβριο του 2011 ο ίδιος διαβεβαίωσε τους απελπισμένους πλέον εργαζόμενους του πως το πρόβλημα ρευστότητας φτάνει στο τέλος του. Ενώ μόλις τον Δεκέμβριο του 2011 ο ίδιος άνθρωπος δηλώνει πως χρήματα δεν υπάρχουν. Μετά από μία σειρά μειώσεων στους μισθούς -οι οποίοι όμως ούτως ή άλλως δεν έχουν καταβληθεί εδώ και μήνες- ο Πέτρος ανακοινώνει πως όποιος θέλει μπορεί να παραιτηθεί και να πάρει τα χρωστούμενα. Αρκεί αυτό να γίνει μέχρι και το τέλος του 2011 -για να μπορέσει να κλείσει τα βιβλία του. Δίνει εντολή στα διευθυντικά στελέχη του να παραιτηθούν ώστε να μην τους πάρει ο κατήφορος μαζί με την ΙΜΑΚΟ και αφήνει τα περιοδικά του στον αέρα. Η αλλοτινή αίγλη του Nitro και του Down Town θάφτηκε κάτω από τα χρέη και έμεινε στο τυπογραφείο. Το νέο του «παιδί», το People, που δεν μετράει πάνω από 2 χρόνια κυκλοφορίας μένει στο συρτάρι του υλατζή και δεν ανακοινώνεται το πότε θα ξανά κυκλοφορήσει. Το «In Style» ετοιμάζει τεύχος Μαρτίου και δεν θα κυκλοφορήσει Φεβρουάριο. Το ΟΚ! και το yupi.gr πουλήθηκαν στον Φιλιππόπουλο και φήμες θέλουν να ετοιμάζεται να πουλήσει και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς του. Όλα αυτά συμβαίνουν και ο Κωστόπουλος όχι μόνο σφυρίζει αδιάφορα αλλά αδιαφορεί πλήρως για την κατάσταση ανακοινώνοντας με υπεροπτικό ύφος ότι δεν ενδιαφέρεται για το τι ζουν τα παιδάκια που του κάνουν τη δουλειά: «Στα αρχίδια μου που είστε απλήρωτοι, στα αρχίδια μου όσοι κάνουν επίσχεση, μου έχετε γίνει τσιμπούρια, στ’ αρχίδια μου αν δεν μπορείτε να ζήσετε. Στα αρχίδια μου τι χρωστάτε- να μην ψωνίζατε» δηλώνει αγανακτισμένος. Ασφαλιστικά μέτρα, αγωγές, απειλές και εξώδικα είναι πλέον καθημερινότητα για την ΙΜΑΚΟ καθώς οι εκατοντάδες απλήρωτοι εργαζόμενοι –οι οποίοι στην πλειοψηφία τους έχουν σταματήσει να πηγαίνουν στο Νέο Ηράκλειο να εργαστούν- παλεύουν με δικηγόρους να διεκδικήσουν τα χρωστούμενα πριν ανακοινώσει ότι η ΙΜΑΚΟ υπάγεται στο διάσημο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.

Το άλλοτε cool αφεντικό έβγαλε την μάσκα, πήρε το πούρο του ανά χείρας και άρχισε να δείχνει τις ανασφάλειες του, τον εγωισμό του και την ανευθυνότητα του κάνοντας την ύστατη προσπάθεια να ξεφύγει από τα χρέη της εταιρίας του και γιατί όχι να διαφύγει στο εξωτερικό τώρα που ο κλοιός σφίγγει και «τσιμπάει» και τους «celebrities».

http://www.koutipandoras.gr/?p=14798
Εύα Μανωλαράκη

ΤΑ ...ΑΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!!!



Οι φόβοι του Εφραίμ και η εξώδικος ακολουθία: «Βατοπέδι: Το_σκάνδαλο_σε_νούμερα, μέρος Α΄»


Γράφει η Βιβή Μπλούτσου 
Κατά τη διάρκεια της έρευνας για το οικονομικό σκάνδαλο της μονής Βατοπεδίου εντυπωσιαστήκαμε από τις σχέσεις της μονής Βατοπεδίου με τις τράπεζες, οι οποίες δανείζουν τη μονή με μεγάλα ποσά, ενώ παραμένει άγνωστο με ποιες εγγυήσεις και υποθήκες προχωρούν στη δανειοδότηση, ενός μοναστηριού που τουλάχιστον θεωρητικά δεν αποτελεί επιχείρηση. 
Αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο όμως, είναι ότι από την έρευνά μας διαπιστώσαμε πως υπάρχουν λογαριασμοί της μονής Βατοπεδίου με μεγάλα ποσά που δίνονται σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία επαγγελματική σχέση με το μοναστήρι. Έτσι, τεράστια ποσά έχουν κατατεθεί από το Βατοπέδι σε κυρία που περιγράφει θαύματα της Αγίας Ζώνης, που με τόσο ζήλο περιφέρει κατά καιρούς, ο Εφραίμ. Όμως, τεράστια ποσά έχουν κατατεθεί με τη μορφή μηνιαίου μισθού και σε στέλεχος του ΔΟΛ που εμφανίζεται ως πρόεδρος πνευματικού συλλόγου που καλεί τον Εφραίμ σε εκδηλώσεις για να μιλήσει για την αγνότητα και την ταπεινοφροσύνη που διέπει τον βίο του μοναχού.
Οι ιδιώτες στους λογαριασμούς των οποίων καταθέτει μεγάλα ποσά η μονή Βατοπεδίου, είναι εκατοντάδες και για να ελεγχθούν όλοι, θα έπρεπε να συσταθεί μια ειδική επιτροπή για την διερεύνηση οικονομικού εγκλήματος μόνο για την υπόθεση Βατοπεδίου. Ο μεγάλος αριθμός των λογαριασμών και το ύψος των ποσών καθιστούν αναγκαία την παρέμβαση της Αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος.
Ο Εφραίμ στις 30 Ιανουαρίου, μία ημέρα πριν από την προβολή της εκπομπής «Βατοπέδι:
Το σκάνδαλο σε νούμερα, μέρος Α΄» έστειλε εξώδικο στην δημόσια τηλεόραση προκειμένου να μην προβληθεί η εκπομπή. ...;
Στο εξώδικο του ο Εφραίμ επικαλείται το τραπεζικό απόρρητο και την προσβολή των προσωπικών δεδομένων, ενώ κάνει λόγο για έγγραφα που παρανόμως περιήλθαν στην κατοχή μας. «Η δημοσίευση εγγράφων …αποτελεί παραβίαση της αρχής της μυστικότητας της προδικασίας η δημοσίευση εγγράφων της δικογραφίας ή άλλων στοιχείων». Ενημερώνουμε λοιπόν, τον Εφραίμ, ο οποίος είναι «δαιμόνιος», όπως φαίνεται από το αποτέλεσμα, μάνατζερ και επιχειρηματίας, αλλά υστερεί στα νομικά, ότι τα έγγραφα και τα στοιχεία που τεκμηριώνουν την έρευνα της εκπομπής, είναι δημόσια έγγραφα τα οποία κατατέθηκαν στην Βουλή και αποτέλεσαν προϊόν έρευνας δύο προανακριτικών και μιας εξεταστικής επιτροπής του ελληνικού κοινοβουλίου, άρα είναι δημόσια έγγραφα, πρόσβαση στα οποία μπορεί να έχει κάθε έλληνας πολίτης.
Την ίδια ώρα ο Εφραίμ εμφανίζεται με το προσωπείο του άγιου γέροντα, που επικαλείται λόγους υγείας για να γίνει δεκτή η αίτηση αποφυλάκισής του. Υπενθυμίζουμε στον «άγιο γέροντα» πως η φυλακή του Κορυδαλλού έχει νοσοκομείο για να τον περιθάλψει, αν και είναι απορίας άξιο, πώς ο ασθενής Εφραίμ έχει τη διάθεση να υποδέχεται και να συζητά με δεκάδες συμπαραστάτες του σε επισκεπτήριο σε καθημερινή βάση.
Στο εξώδικο που έστειλε ο Εφραίμ, προκειμένου να εμποδίσει την προβολή της σημερινής εκπομπής στην ΝΕΤ, επικαλείται την χρονική συγκυρία κατά την οποία προβάλλεται η εκπομπή, καθώς «δημιουργεί υποψίες για στοχευμένη και διατεταγμένη επίθεση σε βάρος εμού και την Μονής, τώρα που είναι ανοιχτή η ανακριτική διαδικασία». Μόλις στις 30 Ιανουαρίου ο Εφραίμ υπέβαλε αίτηση για αποφυλάκιση, κάνοντας χρήση του δικαιώματος του, παρά το γεγονός ότι διατάχθηκε η προφυλάκισή του καθώς θεωρήθηκε ότι «είναι άτομο με ροπή στην εγκληματική δράση, ως στοιχείο της προσωπικότητας του, ενεργώντας επιτήδεια και μεθοδευμένα», όπως περιγράφεται στο σκεπτικό του βουλεύματος (αριθμ. 3682/2011) των Εφετών.
Παρακολουθήσαμε πρόσφατα μια σειρά εκπομπών του ΣΚΑΙ που «ξέπλεναν» το σκάνδαλο της μονής Βατοπεδίου, παρουσιάζοντας, όπως διατείνονταν, «όλη την αλήθεια» για το Βατοπέδι και τον Εφραίμ. Το σκάνδαλο της ανταλλαγής των φιλέτων με την λίμνη Βιστωνίδα, δεν είναι κατά τον ΣΚΑΙ, σκάνδαλο. Οι επιρροές από την τακτική μοναχών να βαφτίζουν το κρέας σε ψάρι, είναι εμφανείς.
Τι είναι λοιπόν, αυτό που φοβίζει τον Εφραίμ; Γιατί με εξώδικα προσπαθεί να εμποδίσει την έρευνα της εκπομπής; Ποια δάνεια και ποιοι λογαριασμοί «καίνε» τα ιμάτια του Εφραίμ, πριν προλάβει επιδεικτικά να τα σκίσει ως ένδειξη διαμαρτυρίας, επειδή «αναληθείς ισχυρισμοί και απόψεις αμαυρώνουν τη δράση, το έργο και την εν γένει πνευματική υπόσταση και παρουσία της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου»;
Θα το δούμε στις δύο εκπομπές που θα προβληθούν.
Η πρώτη προβάλλεται –πρώτα ο Θεός- σήμερα στις 23:00 μμ στην ΝΕΤ.



Τον Σεπτέμβριο του 2008 το «Κουτί της Πανδώρας» αποκάλυψε το σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Ένα από τα πιο γνωστά μοναστήρια του Αγίου Όρους, με την καθοδήγηση του Εφραίμ, διεκδίκησε τη λίμνη Βιστωνίδα από τους αγρότες και το Δημόσιο. Όταν έχασε νομικά τις διεκδικήσεις, κινητοποίησε τον ίδιο τον κρατικό μηχανισμό, υπουργούς προκειμένου με παράνομες υπουργικές αποφάσεις να πάρει όσα ήθελε. Και όχι μόνο αυτό. Αφού πήρε τις εκτάσεις όπου θα έκανε εκκλησιαστικά ιδρύματα και σχολές, τις αντάλλαξε με οικόπεδα φιλέτα σε όλη την Ελλάδα.

Πώς κατάφερε μια ομάδα μοναχών, να διασυνδεθεί με μοναδικό τρόπο με την εξουσία, με επιχειρηματίες, δημοσιογράφους, πολιτικούς για να διαχειριστεί ως ομάδα χρηματιστών και μάνατζερ περιουσία δισεκατομμυρίων που δεν της ανήκε.

Το «Κουτί της Πανδώρας» αποκαλύπτει το οικονομικό σκέλος του σκανδάλου του Βατοπεδίου, τους τραπεζικούς λογαριασμούς, την ακίνητη περιουσία.

Για πρώτη φορά μιλά στο «Κουτί της Πανδώρας» ο παραιτηθείς αντεισαγγελέας Εφετών, Ηλίας Κολιούσης που χειριζόταν την υπόθεση του Βατοπεδίου.

Ποιοι και πως πίεζαν να μην πάει η δικογραφία που απέδιδε ευθύνες σε υπουργούς, στην Βουλή;

Ποιοι και πώς απέκρυπταν στοιχεία από την δικαστική έρευνα;

Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει για το πολιτικό και δικαστικό παιχνίδι που θέλησε να βγάλει τα «μάτια» της Δικαιοσύνης.

Το «Κουτί της Πανδώρας» στη ΝΕΤ

Τρίτη 31 Ιανουαρίου στις 23:00 μμ

«Επειδή τίποτα δεν είναι, όπως φαίνεται»
  την 30 Ιαν 2012

 Για πρώτη φορά μιλάει ο παραιτηθείς εισαγγελέας εφετών του Βατοπεδίου κ.Ηλίας Κολιούσης, αποκλειστικά στο Κουτί της Πανδώρας, και αποκαλύπτει, τις πιέσεις που του ασκήθηκαν, τα στοιχεία που απέκρυβε ο Άρειος Πάγος και τους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτηση «για να έχει ήσυχη τη συνείδηση του». Το βίντεο αποτελεί απόσπασμα της συνέντευξης που θα προβληθεί στην εκπομπή "Το Βατοπέδι σε νούμερα" την Τρίτη το βράδυ στις 11μ.μ στη ΝΕΤ από το Κουτί της Πανδώρας.

ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ........



<Καμιά έκπληξη για την κίνηση Λοβέρδου-Βενιζέλου> Tα αγαπημένα παιδιά των νταβατζήδων ενώνουν τις δυνάμεις τους

Καμιά έκπληξη για την κίνηση Λοβέρδου-Βενιζέλου.

Αμφότεροι ήταν συνήγοροι των Τσοχατζόπουλου-Παπαντωνίου στην περίφημη επιτροπή για τα Εξοπλιστικά που έκανε ο αργόσυρτος Καραμανλής με επικεφαλής τον γραφικό Τραγάκη.

Φυσικά κατάφεραν να «αθωώσουν» τόσο τον Άκη, όσο και τον Παπαντωνίου.

Ο Βενιζέλος είναι ο εμπνευστής της ατιμωρησίας των πολιτικών με το περί μη ευθύνης υπουργών νομοθέτημά του.
Είναι ο ίδιος που με τη συνεργασία του Γιώργου Λιάνη, ο Ολυμπιακός απέκτησε το «Καραισκάκη». Αμφότεροι φίλοι της ομάδας, όσο και του Σωκράτη.

Τόσο ο Βενιζέλος, όσο και ο Λοβέρδος είναι αγαπημένα παιδιά των νταβατζήδων των ΜΜΕ.

Ο ΔΟΛ και το Mega δίνουν ρέστα για τον Βενιζέλο. Το ίδιο και ο Μπόμπολας.

Ο Λοβέρδος ήταν συμφοιτητής του Θέμου Αναστασιάδη, ιδιοκτήτη του «Πρώτου Θέματος»

Δεν υπάρχει παραδοσιακός μεγαλονταβατζής που να μην τους υποστηρίζει.

Είναι λογικό να ενώσουν τις δυνάμεις τους για ν’ αρπάξουν το ΠΑΣΟΚ του 10%.

Τα καλύτερα έρχονται…

ΓΑΠ......



Τον έχουν... γραμμένο τον Παπανδρέου! - Η Ιπποκράτους τον... ψάχνει!

"Δεν ενημερώσαμε τον Παπανδρέου"
Με τόσο απλό τρόπο ο Ευάγγελος Βενιζέλος, άδειασε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, καθώς ξεκαθάρισε πως 
δεν τον ενημέρωσαν για την αυτή την κοινή κίνηση, για την οποία είναι ενήμερα και άλλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Βενιζέλος:
"Έχουμε συζητήσει με πολλούς συναδέρφους. Δεν ασχολούμαστε με τις εσωτερικές διαδικασίες. Θέλουμε να δώσουμε μια νέα ώθηση. Παίρνουμε μια πρωτοβουλία ουσίας....
Για να πούμε με όλη την ένταση πως το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κίνημα που πρέπει να μείνει όρθιο, τις επόμενες ημέρες για να μην γονατίσει η χώρα. Έχουμε μιλήσει με πάρα πολλούς συναδέρφους μας, είναι ο βασικός στόχος η ενωτική πρωτοβουλία που θα αγκαλιάσει όλη την παράταξη.Δεν ενημερώσαμε τον Γιώργο Παπανδρέου, αλλά θα αντιμετωπίσει με πολύ θετικό τρόπο την πρωτοβουλία αυτή"

ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕ ΕΚΕΙ ΚΕ ΜΟΣΙΑΛΕ? ΕΜΕΙΣ? ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΑ ,ΟΛΟΙ ΠΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ......



Ο Μόσιαλος έβγαλε ανακοίνωση με στόχο τους συνδικαλιστές της ΕΡΤ

Με μια σκληρή ανακοίνωση, στην οποία βάζει στο στόχαστρο τους συνδικαλιστές της ΕΡΤ, ο πρώην υπουργός Επικρατείας Ηλίας Μόσιαλος τάσσεται κατά της χθεσινής απόφασης του ΔΣ της ΕΡΤ, που ενέκρινε τη διατήρηση της ΕΤ1 και του...




περιοδικού Ραδιοτηλεόραση. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μόσιαλος ως υπουργός Επικρατείας είχε ανακοινώσει το κλείσιμο της ΕΤ1 και της Ραδιοτηλεόρασης. Η ανακοίνωση του κ. Μόσιαλου έχει ως εξής:

«Χθες το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ, υπό την πίεση του κρατικοδίαιτου συνδικαλισμού, ακύρωσε τις προσπάθειες και τις προτάσεις που είχα καταθέσει για αναδιάρθρωση και ενίσχυση των ποιοτικών χαρακτηριστικών και της τηλεθέασης/ακροαματικότητας των δημόσιων ΜΜΕ.

» Με τις χθεσινές αποφάσεις διατηρούνται δραστηριότητες, όπως το περιοδικό Ραδιοτηλεόραση, που δεν καλύπτουν καμία ανάγκη στον συγκεκριμένο χώρο. Δημιουργούνται έτσι μόνο περιττές δαπάνες, οι οποίες καλύπτονται με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων.

» Η ΕΡΤ εισπράττει από το ανταποδοτικό τέλος ποσό 300 εκατ. ευρώ, ποσό που περίπου αντιστοιχεί στο σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης για τα ιδιωτικά ΜΜΕ. Θα περίμενε λοιπόν κανείς να έχει τουλάχιστον το 50% της τηλεθέασης.

» Εξάλλου αυτό είναι το ποσοστό τηλεθέασης και ακροαματικότητας που διατηρούν, παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό που έχουν να αντιμετωπίσουν, τα δημόσια ΜΜΕ σχεδόν στο σύνολο των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρατών.

» Στην περίπτωση των ελληνικών δημόσιων ΜΜΕ επιβεβαιώνεται, για ακόμη μια φορά ο ελληνικός κανόνας, σύμφωνα με τον οποίο όσα περισσότερα ξοδεύει κανείς στο ελληνικό Δημόσιο, τόσο λιγότερα ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα έχει.

» Στον ελληνικό δημόσιο διάλογο για τα δημόσια ΜΜΕ κυριαρχούν τρεις μύθοι. Ο πρώτος μύθος υποστηρίζει πως τα δημόσια ΜΜΕ δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό. Η στρεψοδικία είναι εμφανής, αφού είναι γνωστό πως οι Έλληνες φορολογούμενοι επιβαρύνονται με το ειδικό τέλος για την ΕΡΤ.

» Ο δεύτερος μύθος αφορά πως για το κριτήριο της τηλεθέασης δεν ισχύει για τη δημόσια τηλεόραση, γιατί αυτή προσφέρει ποιοτικά προγράμματα σε αντιδιαστολή με την ιδιωτική. Λες και τα υπόλοιπα δημόσια κανάλια στην Ευρώπη, τα οποία διατηρούν το μισό τηλεοπτικό μερίδιο δεν έχουν ποιοτικά προγράμματα.

» Ο τρίτος μύθος αφορά την άποψη που υποστηρίζει πως χρειάζεται να ενισχυθούν με οικονομικούς πόρους τα δημόσια ΜΜΕ για να αντιπαρατεθούν στα ιδιωτικά. Και όμως οι δαπάνες στα μεγάλα δημόσια ΜΜΕ στις ευρωπαϊκές χώρες αναλογικά δεν είναι καθόλου υψηλότερες από τις δαπάνες των ιδιωτικών, ενώ παραμένουν οι ισχυροί παράγοντες στο τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό τοπίο.

» Η ΕΡΤ χρειάζεται να αλλάξει ριζικά το μοντέλο λειτουργίας της και παραγωγής. Χρειάζεται να στοχεύσει στη διεύρυνση του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού μεριδίου της. Ο καλύτερος δρόμος για να το πετύχει αυτό είναι να επικεντρώσει τις δραστηριότητές της σε δυο μεγάλα κανάλια και να μειώσει με ορθολογικό τρόπο τους περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.

» Ως υπουργός πρότεινα τη συγκρότηση Επιτροπής για τη διαμόρφωση ενός νέου θεσμικού πλαισίου για την ΕΡΤ. Γνωρίζω πως η προσπάθεια συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς. Ελπίζω σύντομα να έχουμε τα πορίσματα αυτής της Επιτροπής, για να ανοίξει πλέον ένας σοβαρός διάλογος για το ρόλο και τον χαρακτήρα της δημόσιας τηλεόρασης και κατά συνέπεια και των δημόσιων ΜΜΕ.

» Η ΕΡΤ σήμερα έχει πολλές ποιοτικές εκπομπές, θα έπρεπε να συνεχίσει και να επικεντρώσει την προσπάθεια της στην ενίσχυση των ελληνικών παραγωγών, μειώνοντας ταυτόχρονα τις γραφειοκρατικές και διοικητικές δαπάνες. Χρειάζεται άμεσα να γίνουν ριζικές προσπάθειες για την αναδιάρθρωση του πλαισίου λειτουργίας των δημόσιων ΜΜΕ.

» Αντιθέτως οι χθεσινές αποφάσεις του ΔΣ αποτελούν βήματα υποχώρησης στον συντεχνιακό συνδικαλισμό, βήματα που βλάπτουν τη δημόσια τηλεόραση, αλλά και εκείνους από τους εργαζόμενους σε αυτήν που μοχθούν και παράγουν σημαντικό έργο. Έργο που χάνεται, γιατί ο συντεχνιασμός το εμποδίζει να αναδειχθεί.

» Θα πρέπει όμως να υπενθυμίσουμε σε αυτούς τους 'συνδικαλιστές' πως η ΕΡΤ ανήκει στον ελληνικό λαό και όχι σε αυτούς. Αυτοί δεν είναι ούτε καν οι εκπρόσωποί του. Τέτοιος είναι η ελληνική κυβέρνηση και αυτή θα πρέπει καθαρά να εκφράσει τη θέση της για τις χθεσινές εξελίξεις».

ΑΝΕΚΔΟΤΟ


η στρουθοκάμηλος

Μπαίνει κάποιος στο μπαρ, ακολουθούμενος από μια στρουθοκάμηλο.

Κάθεται κι ο μπάρμαν έρχεται να πάρει την παραγγελία:
- Μια μπίρα για μένα, λέει ο άντρας και, γυρνώντας στη στρουθοκάμηλο, ρωτάει:
-Εσύ τι θα πάρεις;
-Κι εγώ μια μπίρα, λέει η στρουθοκάμηλος. 
Ο μπάρμαν τους φέρνει τις μπίρες, παίρνει τα λεφτά που του δίνει ο άντρας, 11,62 € ακριβώς και απομακρύνεται. 
Την επόμενη μέρα πάλι η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται: 
Δυο μπίρες για τον άντρα και τη στρουθοκάμηλο, ο άντρας πληρώνει 11,62 € ακριβώς, χωρίς να χρειαστεί να πάρει ρέστα. 

Την άλλη μέρα πάλι τα ίδια και ο μπάρμαν πλέον δεν αντέχει και ρωτάει: 
-Πώς τα καταφέρνετε και πάντα έχετε το ακριβές αντίτιμο των ποτών στην τσέπη σας;
-Πριν από κάμποσα χρόνια καθάριζα το πατάρι και βρήκα ένα παλιό λυχνάρι, το έτριψα και ένα τζίνι πετάχτηκε έξω και μου είπε ότι θα πραγματοποιούσε δυο επιθυμίες μου.
Η πρώτη μου επιθυμία ήταν, όταν θα χρειαζόταν να πληρώσω κάτι, θα είχα πάντα το ακριβές αντίτιμο στην τσέπη μου.
-Φοβερό! αναφώνησε ο μπάρμαν. Οι πιο πολλοί άνθρωποι θα είχαν ζητήσει ένα εκατομμύριο δολάρια ή κάτι τέτοιο, αλλά εσείς, μ αυτό που ζητήσατε, θα είσαστε πάντα όσο πλούσιος θέλετε, για όσο ζείτε.
-Σωστά! λέει ο άντρας. Είτε πρόκειται για ένα λίτρο γάλα, είτε για μια Rolls Royce, πάντα έχω το ακριβές αντίτιμο στην τσέπη μου.
-Και κάτι ακόμη θα ήθελα να σας ρωτήσω. Γιατί έχετε πάντα μαζί σας τη στρουθοκάμηλο;

-Η δεύτερη επιθυμία μου ήταν να έχω πάντα μαζί μου, ένα θηλυκό με μακριά πόδια!!!!!!!!

ΟΛΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ, ΠΛΗΡΩΝΕ ΜΑΛΑΚΑ ΡΑΓΙΑ...


ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΤ1 ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ ενέκρινε τις κατευθυντήριες γραμμές που προέκυψαν κατόπιν ειδικής μελέτης για το περιεχόμενο και τη στρατηγική των τηλεοπτικών καναλιών της ΕΡΤ ΑΕ. Όπως προκύπτει, θα συνεχιστεί κανονικά η...
λειτουργία της ΕΤ1 και του περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση».
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη μελέτη:

-Η ΝΕΤ παραμένει το κυρίως ενημερωτικό κανάλι. Ο κορμός και οι ζώνες του προγράμματος καθορίζονται από τα δελτία ειδήσεων και τις βασικές ενημερωτικές εκπομπές, ενώ το πρόγραμμα θα συμπληρώνουν κινηματογραφικές ταινίες, ντοκιμαντέρ, μεγάλα αθλητικά γεγονότα και ψυχαγωγικό πρόγραμμα.

-Η ΕΤ3 διατηρεί το χαρακτήρα της, αναδεικνύοντας, μέσα από το πρόγραμμά της, τις ανάγκες, τις δράσεις, τη δημιουργικότητα και την ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας. Το πρόγραμμά της εμπλουτίζεται περαιτέρω με αθλητικό πρόγραμμα.

-Η ΕΤ1 παραμένει κανάλι με έμφαση στον πολιτισμό, με πολιτιστικές και ψυχαγωγικές εκπομπές, κινηματογραφικές ταινίες, παιδικό πρόγραμμα, ντοκιμαντέρ και εκπομπές ειδικού ενδιαφέροντος. Η ΕΡΤ, εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες που προσφέρονται από την ψηφιακή τεχνολογία, εντάσσει στη δυναμική του προγράμματος της ΕΤ1 και τις υπηρεσίες που προσφέρει η Δημόσια Τηλεόραση και στα 'Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, και οι οποίες παρέχονταν από το Πρίσμα+. Με την απορρόφηση αυτή θα προκύψει πρόγραμμα υψηλότερων προδιαγραφών, προσβάσιμο από τα ΑμεΑ, οικονομίες κλίμακας για την εταιρεία και εξοικονόμηση ψηφιακών συχνοτήτων.

-Το ψηφιακό κανάλι σινεσπόρ μετατρέπεται σε δορυφορικό.

Επιπρόσθετα, το ΔΣ της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης ενέκρινε το σχέδιο αλλαγών και βελτιώσεων στη λειτουργία των 19 Περιφερειακών Ραδιοφωνικών Σταθμών της εταιρείας. Προβλέπεται, μεταξύ άλλων, ο εξορθολογισμός λειτουργίας και υπηρεσιών ανά περιφέρεια, η καλύτερη αξιοποίηση του προσωπικού, αναβαθμισμένο πρόγραμμα, περαιτέρω άνοιγμα στις τοπικές κοινωνίες, αποδοτικότερος διοικητικός έλεγχος και η μετονομασία όλων των «Περιφερειακών Σταθμών Ε.ΡΑ.» σε «Περιφερειακούς Σταθμούς ΕΡΤ».

Τέλος αποφασίστηκε ομόφωνα η συνέχιση λειτουργίας και ο εκσυγχρονισμός του περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση», με εξορθολογισμό του λειτουργικού κόστους και βελτίωση του περιεχομένου.

ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.....



Άνεργος ένας στους δύο νέους στην Ελλάδα


Επιβεβαιώνονται οι χειρότεροι φόβοι για την ανεργία στη χώρα μας

Στο 19,2% ανήλθε ο δείκτης ανεργίας τον Οκτώβριο του 2011 στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (Eurostat) που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα. Το ποσοστό αυτό κατατάσσει την Ελλάδα δεύτερη χώρα της ΕΕ με την υψηλότερη ανεργία, μετά την Ισπανία (22,7%).

Τον ίδιο μήνα, η Ελλάδα κατέγραψε τον δεύτερο υψηλότερο δείκτη ανεργίας στην ΕΕ για τους νέους κάτω των 25 ετών, ο οποίος διαμορφώθηκε στο 47,2%, μετά την Ισπανία (48,3%). Στους άνδρες, ο δείκτης ανεργίας στην Ελλάδα έφτασε το 17,2% και στις γυναίκες το 22,1%.

Η ανεργία στην «ΕΕ των 27» έφτασε το 9,8% και στην ευρωζώνη το 10,3%. Τα χαμηλότερα ποσοστά ανεργίας σημειώνονται στην Αυστρία (4,1%), στην Ολλανδία (4,8%), στο Λουξεμβούργο (4,9%) και στη Γερμανία (5,7%).

Τον Δεκέμβριο του 2011, η ανεργία στην «ΕΕ των 27» ανήλθε στο 9,9% και στην ευρωζώνη στο 10,4%. Δεν υπάρχουν στοιχεία για την Ελλάδα.   

Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ......



ΤΡΑΓΚΑΣ......


Νενέκοι και δοσίλογοι (Βίντεο)


Ο ρόλος του Γ. Τράγκας είναι γνωστός.
Ατομο που εκμεταλλεύεται όλες τις καταστάσεις, στυγνός εργοδότης, ενώ έχουν ακουστεί αρκετά για «περίεργες» διασυνδέσεις που είχε στο παρελθόν με κρατικούς κατασταλτικούς μηχανισμούς.
Από κει και πέρα πρέπει να παραδεχθούμε ότι στο πρόσωπο του Γ. Τράγκα η κυβέρνηση του «μαύρου μετώπου» του Παπαδήμιου, έχει βρει ένα σφοδρό πολέμιο.

Φυσικά ο εκδότης-παρουσιαστής αυτό το κάνει για τις δικές του σκοπιμότητες.
Ας μην ξεχνούμε ότι δεξιό αντιμνημονιακό κόμμα βρίσκεται στα σκαριά και πιθανόν ο Γ. Τράγκας να εκτιμάει ότι μια νέα του εκδοτική προσπάθειά που θα απευθύνεται σ’ ένα τέτοιο κοινό –η τελευταία του προσπάθεια με την «Χώρα», πήγε άκλαυτη- μπορεί να είναι επιτυχημένη:

ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ, Ο ΣΟΣΙΑ-ΛΗΣΤΗΣΧΙΧΙΧΙΧΙ



Το γνωστό παραμύθι "μισθοί και συντάξεις" για χιλιοστή φορά


Το γνωστό παραμύθι "μισθοί και συντάξεις" για χιλιοστή φορά.
Σαν να μην έφτανε που είναι αμαθείς λόγω βλακείας ώστε να την πατήσουν, σαν να μην έφτανε που είναι απατεώνες επί μισθώσει ώστε να συγκαλύπτουν ψευδόμενοι, είναι και εξοργιστικά ηλίθιοι νομίζοντας ότι δεν ξέρουμε την αλήθεια.
Ε λοιπόν, ας τούρθει!!!
Για αρχή, επειδή ο βασανισμός πολιτών και το να κρατάς παράνομα την εξουσία με τα όπλα, επισύρει πολύ χειρότερα πράγματα από την δικαιολογημένη χλεύη
==========================
"O σιωπών δοκ

ΩΡΑΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....



«Αυτή η κυβέρνηση είναι κυβέρνηση των δανειστών απέναντι στην Ελλάδα» (Βίντεο)..Ποιος το λέει ???



«Αυτή η κυβέρνηση είναι κυβέρνηση των δανειστών απέναντι στην Ελλάδα. Δεν είναι κυβέρνηση η οποία θα παλέψει για τα συμφέροντα του ελληνικού λαού... 


Δεν λειτουργεί αυτή την στιγμή πολίτευμα. Ούτε νομιμότητα συνταγματική, ούτε νομιμότητα ευρωπαϊκή ούτε νομιμότητα διεθνής.»

Γιώργος Κασιμάτης- καθηγητής συνταγματικού δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθήνας

Όταν αυτά τα λέει ένα άτομο «υπεράνω υποψίας» - Ο Γ. Κασιμάτης ήταν απ' τα πρώτα στελέχη του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα από το 1981 μέχρι το 1988 στενός συνεργάτης του Ανδρέα Παπανδρέου (διευθυντής του Νομικού γραφείου του τότε πρωθυπουργού) εμείς τι πρέπει να πούμε;
 

ΤΑ ΣΟΦΑ ΓΙΑΤΡΟΣΟΦΙΑ....


Τα γιατροσόφια της γιαγιάς…




Οι γιαγιάδες γνώριζαν πολλές πρακτικές εφαρμογές για να απαλύνουν τον πόνο, χρησιμοποιώντας συνήθως υλικά που είχαν μέσα στα ντουλάπια τους ή στον… κήπο τους!

Τα γνωστά σε όλους μας «γιατροσόφια» μεταφέρθηκαν από γενιά σε γενιά με σκοπό να...
μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε έναν πόνο, πριν πάμε στο γιατρό.

 Έτσι μια λίστα από πολλά «θεραπευτικά» tips δημιουργήθηκε ανά τους αιώνες από τόπο σε τόπο και έφτασε από στόμα σε στόμα μέχρι τις μέρες μας. Γιατί πώς αλλιώς θα γνωρίζαμε ότι κρεμμύδι σταματά τον πόνο του αφτιού ή ότι η ζάχαρη δεν είναι μόνο για τα γλυκά και το πιπέρι για το φαγητό;



 Διαβάστε προσεκτικά την ακόλουθη λίστα και θα με θυμηθείτε (τουλάχιστον τις δύσκολες ώρες!)…


1. Πονάει το αφτί; Στάξε μερικές σταγόνες λιωμένο κρεμμύδι!

2. Η διάρροια δίνει και παίρνει; Ανακάτεψε ένα κουταλάκι ωμό καφέ με το χυμό μισού λεμονιού και… τέλος στις συχνές επισκέψεις στην τουαλέτα!

4. Μυρίζουν τα πόδια σου; Κάνε ένα ποδόλουτρο με αφέψημα φασκόμηλου!

5. Έχεις λόξυγκα; Φάε λίγη ζάχαρη!

6. Τα μαλλιά σου είναι θαμπά και άτονα; Ξέπλυνέ τα με λίγο ξίδι!

7. Τα χείλια σου είναι σκασμένα και πονάνε; Κάνε συχνά επάλειψη με μέλι!

8. Έκοψες το δάχτυλό σου και αιμορραγεί; Ρίξε λίγο μαύρο πιπέρι (για όσους αντέχουν!).

9. Έχεις ταχυπαλμία και άγχος; Ανασήκωσε τους αντίχειρες!

10. Το κεφάλι σου πάει να σπάσει από τον πονοκέφαλο; Κάνε κομπρέσες εμποτισμένες με αφέψημα δυόσμου!

11. Υποφέρεις από αϋπνίες; Φόρεσε κάλτσες λίγο πριν κοιμηθείς για να είναι τα άκρα σου ζεστά!

12. Πονάει η κοιλιά σου; Κάνε επάλειψη με ελαιόλαδο!

13. Έκαψες το δαχτυλάκι σου στο σίδερο; Ρίξε επάνω στο έγκαυμα λίγο καφέ!

14. Πονάει το δοντάκι σου! Πριν πας στον οδοντίατρο, βάλε λίγο πάγο για να ανακουφιστείς!

15. Έχεις πρησμένα μάτια από το ξυνύχτι; Βάλε μια φέτα ωμής πατάτας κάτω από τα μάτια!

16. Έχεις πυτιρίδα! Το ξέρεις; Ξέπλυνε τα μαλλιά σου με αφέψημα δεντρολίβανου!

17. Έβγαλες μια άφθα στο στόμα ή πρήστηκαν οι αμυγδαλές σου; Κάνε γαργάρες με φασκόμηλο.

18. Χτύπησες το χεράκι σου; Βάλε στην πληγή κατάπλασμα από ρίγανη!

19. Ζαλίζεσαι και όλα γύρω σου γυρίζουν; Πιες λίγο χυμό λεμονιού στον οποίο θα προσθέσεις λίγη σόδα.

20. Έπαθες ψύξη και έχεις «στραβολαιμιάσει»; Κοπάνησε φρέσκα φύλλα ρίγανης, ζέστανέ τα λίγο και κάνε επάλειψη στο σημείο που πονάς!

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ...



ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Μ Ε Τ Α Ν Ο Ι Α Σ

Από Παναγιώτη Χιονίδη
Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πάτρας


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΝΙΚΟΥ Σ. ΜΠΙΛΙΛΗ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Μ Ε Τ Α Ν Ο Ι Α Σ

Μπιλιλής Νικόλαος
Σκηνοθέτης A.C.S. Ανταποκριτής επικαίρων Τηλεοράσεως
Μητροπόλεως 61
Θεσσαλονίκη ΤΚ 54623
Τηλ/φαξ 2310 274325

Ο κάτωθι υπογεγραμμένος Μπιλιλής Νικόλαος του Σταματίου και της Γεωργίας, γεννηθείς εν Θεσσαλονίκη στις 7 Αυγούστου του έτους 1926, κάτοικος Θεσσαλονίκης οδός Μητροπόλεως αρ. 61 Τ.κ. 54623 δηλώ υπευθύνως και εν γνώσει των συνεπειών του Νόμου περί ψευδούς δηλώσεως ότι:...
Είμαι κάτοχος ιστορικού κινηματογραφικού αρχείου με γεγονότα της Θεσσαλονίκης από το έτος 1911 μέχρι και το 1990 και γενικότερα όλης της Ελλάδας με αναρίθμητα θέματα που το μήκος τους σε φιλμ των 35 και 16 χιλιοστών (| “θετικό”, “αρνητικό”,  “αναστρεφόμενο”) είναι 80.000 μέτρα.
Επίσης κατέχω ελληνικά και ξένα κινηματογραφικά φιλμς των 35, 16 και 9,5 χιλιοστών με: επίκαιρα, ντοκιμαντέρ, κινούμενα  σχέδια, κινηματογραφικά έργα κ.λ.π. από το 1895 έως το 1975 όπου το μήκος τους είναι 190.000 μέτρα καθώς και τρέιλερ κινηματογραφικών έργων, ελληνικών και ξένων 35 χιλιοστών (1960 – 2005) 300 τεμάχια, περί τις 20.000μ ΣΗΜ. Πάρα πολύ μικρό μέρος του κινηματογραφικού υλικού, περί τις 10 ώρες, μεταγράφηκε σε D.V.D. +R και περί τις 20 ώρες σε V.H.S. - Πλην των ως άνω φίλμς κατέχω  ακόμη:
α) 30.000 κινηματογραφικές φωτογραφίες, αφίσες κ.α. ελληνικές και ξένες στο πρωτότυπό τους από το 1920 έως το 2005.
β) 100 φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης (1900-1965)  και 1500 (1970-1976) στάσεις στο πρωτότυπο αρνητικό τους
γ) Αθλητικό φωτογραφικό αρχείο Θεσσαλονίκης και περιοχών της ΟΛΩΝ των αθλημάτων 1974-1976 σε 955 στάσεις, στο πρωτότυπο αρνητικό τους
δ) Αρκετά μηχανήματα ιστορίας κινηματογράφου ως εκθέματα από το 1790 έως το 1960
ε) Άριστα λειτουργούντα μηχανήματα εικονοληψίας, προβολής, “μοντάζ”, των 16 και 35 χιλιοστών με μεγάλο αριθμό συμπληρωματικών εξαρτημάτων τους
στ) αρκετά άλλα κινηματογραφικά είδη που την περιγραφή τους δεν έκρινα απαραίτητη.
Όλα τα πιο πάνω φιλμς τα χρησιμοποίησα μετά από πολυδάπανη και μακρόχρονη συντήρησή τους και ανατύπωση των κατεστραμμένων POSITIF – NITRATE (1900-1937) σε ενδιάμεσο NEGATIF ACETATE, αυτό λόγω της αποθήκευσής τους σε δυσπρόσιτους και ακατάλληλους γι' αυτά χώρους και τα συμπλήρωσα με την αγορά άλλων από διάφορες συλλεκτικές πηγές, μετά το 1995, όπου παραχώρησα τότε, το αρχειοθετημένο, απαριθμημένο και πολλαπλάσιο του ως άνω, αρχειακό κινηματογραφικό μου υλικό στην Νομαρχία Θεσσαλονίκης, η οποία το δώρισε στον Ο.Π.Π.Ε. Θ'97 για την ίδρυση του ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Θεσσαλονίκης. ΔΥΣΤΥΧΩΣ την ΤΥΧΗ αυτού του υλικού σε ΕΙΔΟΣ, ΑΡΙΘΜΟ και ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, όπως αναγράφονται στην από 194 σελίδες Α4 απόδειξη παραλαβής τους (την έχω στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου) ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ. Εάν τη γνώριζα, όλα όσα σήμερα κατέχω ΣΙΓΟΥΡΑ θα βρίσκονταν εκεί και δεν θα αντιμετώπιζα το ΑΛΥΤΟ πρόβλημα της διάθεσής τους.
Το αρχειακό κινηματογραφικό υλικό το απέκτησα ως:
κινηματογραφιστής (1945), παραγωγός και Ανταποκριτής ελληνικών και ξένων κινηματογραφικών και τηλεοπτικών επικαίρων (1960 – 1990) και, ως συλλέκτης κινηματογραφικού υλικού από το 1935.
Επειδή:
 α) επί ΔΕΚΑ χρόνια, 2001 – 2011, ΚΑΝΕΝΑΣ κρατικός ή Δημοτικός φορέας της χώρας μας ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ στην πρότασή μου, να διαθέσει μόνιμο χώρο 400 τ.μ. και να το παραλάβει ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, προς διάσωση και αξιοποίησή του με μόνη αμοιβή τα πνευματικά μου δικαιώματα που θα προέκυπταν από τη χρήση του,
β) λόγω της μειωμένης μου σύνταξης, πολύ μικρότερης από χίλια Ευρώ το μήνα (ακόμη δεν γνωρίζω πόσο θα μου την μειώσουν  με τα μέτρα λιτότητας που συνεχώς επιβάλλονται)  ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ να πληρώσω και να πληρώνω το “ΧΑΡΑΤΣΙ” για τη φύλαξή του στους ΥΠΟΓΕΙΟΥΣ αποθηκευτικούς του χώρους, που μου τους χρέωσαν με την αντικειμενική αξία των διαμερισμάτων -!- (αντί αποθηκών ως έπρεπε), δηλαδή   με 2200 και με 1850 Ευρώ το τ.μ. (ποσόν πολύ μεγαλύτερο από τη μειωμένη μου σύνταξη). -
γ) ούτε έχω χρήματα να πληρώσω “κοντέϊνερ” να το παραλάβει και να το ξεφορτώσει -όπως θα έπρεπε- έξω από το ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ή τη ΔΗΜΑΡΧΙΑ Θεσσαλονίκης, αλλά ούτε και η καρδιά μου αντέχει να το μοιράσω στα παλιατζίδικα ή να το πετάξω στα σκουπίδια,
αφού λοιπόν και η διάσωσή του στην Ελλάδα αποδείχτηκε ΑΔΥΝΑΤΗ,γι΄αυτό ΔΗΛΩΝΩ                     ΥΠΕΥΘΥΝΑ ότι:
ΜΕΤΑΝΟΩ πικρά για την αφέλεια που είχα να πιστεύω ότι κάποιος εκ των επί του Πολιτισμού άρχοντες της Ελλάδας θα έδειχνε το ιστορικά επιβαλλόμενο ενδιαφέρον για τη ΔΙΑΣΩΣΗ και ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ του αρχείου μου, πράγμα που επί ΔΕΚΑ ολόκληρα χρόνια,  δεν έγινε.
Ως εκ τούτου, συν το αβάσταχτο “ΧΑΡΑΤΣΙ” (η χαριστική του βολή) με αναγκάζουν στη δύση του βίου μου, με αλύτρωτο πόνο ψυχής να προσπαθήσω να το πουλήσω εκτός Ελλάδος, όπου  ευχαρίστως θα το ΔΙΑΣΩΣΟΥΝ, θα το ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ και, θα το ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ, για να εισπράττουν σε χρυσό από παραγωγούς, Έλληνες και ξένους (κινηματογράφου και τηλεόρασης), πουλώντας τους ανατυπωμένα γεγονότα της ιστορίας τους Έθνους μας, όπως γίνεται και με το αρχείο των αδελφών Μανάκια.
Ίσως, εάν, το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο ήταν σε θέση να αναλάβει την τήρηση των όρων της ΔΙΑΣΩΣΗΣ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΛΟΥ  του προαναφερθέντος υλικού, και την εξασφάλιση ενός πάγιου μικρού ποσού έναντι των πνευματικών μου δικαιωμάτων, δεν θα έφθανα έως εδώ. Για την τραγική για μένα αυτήν κατάληξη, την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, θα την φέρουν ακέραια οι εκάστοτε αρμόδιοι επί του Πολιτισμού της Ελλάδας, οι οποίοι προκλητικά επί ΔΕΚΑ χρόνια ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΝ τόσο επί των δικών μου προτάσεων και επικλήσεων, όσο και περισσότερο επί των εντόνων αναφορών επί του θέματος, των πλέον έγκυρων ηλεκτρονικών Μέσων Επικοινωνίας και της έντυπης Δημοσιογραφίας της χώρας μας και όχι μόνο.-
ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΩ για τα όσα πρόσφερα στους χώρους  του Πολιτισμού, της ενημέρωσης της κοινής γνώμης και της Διεθνούς προβολής της γενέτειράς μου, για τα οποία βραβεύθηκα:
α) το 2006, στην ΑΘΗΝΑ από το ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΒΑΣ. ΜΠΟΤΣΗ και το ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ και
β) το 2011, από το ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και το Δήμαρχο της πόλης μας κ. Ιωάννη Μπουτάρη, μετά από πρόταση της Προέδρου της Εφορευτικής Επιτροπής του Βαφοπουλείου και Δημοτικής Συμβούλου, κυρίας Θεοδώρας Λειψιστινού.
Διατελώ απογοητευμένος ανίατα.
Με απέραντη αγάπη για την Πατρίδα μου και με βαθιά θλίψη και οργή για το σημερινό της κατάντημα.-
                                                                                               Ο υπευθύνως δηλών
                                                                                               Ν. Σ. Μπιλιλής
                                                                                               2310 274 325 (tel-fax)