Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΤΗΣ ΠΟΡΝΗΣ ΤΟ ΚΙΚΛΙΔΩΜΑ

Τρείς λαλούν και εγώ χορεύω!!

Καινούρια εβδομάδα, νέες ειδήσεις, νέα μέτρα, αυξήσεις, απεργιακές κινητοποιήσεις, καινούριοι άνεργοι, νέοι φτωχοί όλα τα καλά έρχονται με το ξεκίνημα της εβδομάδας, λίγο πριν το τέλος του 7ου μήνα του σωτηρίου έτους 2013.
Σιγά σιγά να μπαίνουμε στο ρυθμό της ανάπτυξης που αφού κλείσουν έξι εφτά νοσοκομεία, επί υπουργίας Αδώνιδος Γεωργιάδη, γνωστός και ως Μπουμπούκος, πεταχτούν στους πέντε δρόμους πέντε-έξι χιλιάδες εκπαιδευτικοί, σχολικοί φύλακες, και λοιπά κακοποιά στοιχεία θα μας κάνει την τιμή να εμφανιστεί.
Διότι αυτό είναι το πρόβλημα της κυρίας ανάπτυξης, τα κακοποιά στοιχεία, μόλις τους καθαρίσει ο Μπουμπούκος και Κούλης-που σημειωτέον δεν κοιμάται τώρα πια τα βράδια- αλλά δεν μπορώ να σας πω και τι κάνει-δεν θα έχει καμιά δικαιολογία.
Διαβάζω ακόμα, πως εκεί γύρω στον... Οκτώβρη και λέω γύρω γιατί όλα είναι σχετικά με την κυβέρνηση που έχουμε- εξ άλλου και με την άδεια του ΣτΕ όλα γίνονται σε εύλογο χρόνο κατά το δοκούν-θα σταματήσουν οι πληρωμές στις ΔΕΚΟ που δεν έχουν νοικοκυρευτεί.
Αυτό μπορείτε να το μεταφράσετε όπως θέλετε, εγώ επειδή ξύπνησα στραβά αποφάσισα και με διέταξα να το μεταφράσω ως μίνι πτώχευση, ως εκ τούτου  ξανα-αποφάσισα και με διέταξα να κάνω στάση πληρωμών σε φως, νερό, εφορία, τράπεζες και ότι άλλο με ενοχλεί τόσο καιρό.
Αποφάσισα και με διέταξα να μαζέψω τα μπογαλάκια μου και να εγκατασταθώ στη Βουλή, τόσα χρόνια την πληρώνω, τώρα θα φιλοξενηθώ διότι οι Έλληνες Βουλευτές είναι και φιλότιμοι και φιλόξενοι.
Όπως και να το δεις οι δικές τους αποφάσισαν με οδήγησαν στην ανεργία, σε λίγο θα μου χτυπήσει το κουδούνι ο δικαστικός με την έξωση στο χέρι, να μην έχω προβλέψει για την μετεγκατάσταση μου; Σκέφτηκα να φιλοξενηθώ στο σπιτάκι του Αδώνιδος αλλά δεν αντέχω την πολυλογία του, αυτή δεν θα είναι φιλοξενία θα καταντήσει ποινή, τον Κούλη το σκέφτομαι αν και με τρομάζει λίγο ο απέθαντος πατέρας.
Αποφάσισα να τους γράψω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου και να κάνω ότι μου κατέβει, έτσι κι αλλιώς και αυτοί το ίδιο κάνουν.
Μια αυτοί, δέκα εγώ να δω ποιος θα νικήσει, διότι τελικά αυτός που έχει περισσότερη τρέλα στο μάτι κάτι καταφέρνει.
Και επειδή είστε άπιστοι Θωμάδες θα σας δώσω παραδείγματα: Μπένυ, τον έχετε δει πως κοιτάζει τον συνομιλητή του με μάτι μισόκλειστο; Κούλης, όταν γουρλώνει το μάτι δεν σας πιάνει ένας τρόμος; Πάγκαλος, δεν νιώθετε όταν σας κοιτάζει σαν μπριζολάκι;Αντωνάκης ειδικά όταν μιλά για το ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ βγαίνει ο τρελαντώνης από μέσα του!
Γιαυτό σας λέω τρέλα και όποιος αντέξει, αποφασίστε και διατάξτε και ποτέ δεν ξέρετε τι πουλί θα πιάσετε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου