Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ?? NA ΔEITE MEXΡΙ O ΓΚΛΥΣΜΠΡΟΥΚ ΘΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ

Τι κάνει ο άνθρωπος για.. λίγη… δημοσιότητα.



Δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να θέσει υποψηφιότητα ως δήμαρχος Αθηναίων, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης, τονίζοντας πως κάποιοι επιθυμούν έναν άνθρωπο με τη δική του δομή και προσωπικότητα.
  Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Καρατζαφέρης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, δήλωσε πως «είναι ένα θέμα που θα το σκεφτώ με τον εαυτό μου και θα το συζητήσω με τους συνεργάτες …του εαυτού μου… αργότερα. Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα, ούτε από πλευράς προτεραιότητας, ούτε από πλευράς συμφωνιών με κάποιους. Κάποιοι πιστεύουν ότι η κατάσταση που επικρατεί στην Αθήνα -με κόκκινους πάνθηρες κ.λπ.-, θέλει κάποιον άνθρωπο με τη δική μου δομή και προσωπικότητα. Είναι κάτι που δεν έχω σκεφθεί καν. Αλλά δεν ξέρω καν τις σκέψεις του κ. Σαμαρά, του κ. Βενιζέλου και των άλλων για να προβώ σε κάποιες κινήσεις. Από την άλλη ο κ. Καμίνης έχει αποδειχθεί ανεπαρκέστατος...».
  Οσο για το ενδεχόμενο επιστροφής στη Νέα Δημοκρατία, ο κ. Καρατζαφέρης σημείωσε πως «ούτε είχα επίσημη πρόταση, ούτε αποδέχθηκα καμιά πρόταση», ρίχνοντας ταυτόχρονα το «μπαλάκι» στον πρωθυπουργό Ανώνη Σαμαρά:
  «Δεν έχω βρεθεί κοινωνικά με τον κ. Σαμαρά για να μιλήσουμε. Βλέπω μια διάθεση περισσότερη φιλική από άλλοτε στο πρόσωπο μου, αλλά μέχρι εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου