Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ

Απίστευτο ξεκατίνιασμα των εθνομητέρων Πιπιλή - Μακρή (βίντεο)

Οι δύο κυρίες εκπροσωπούν ψηφοφόρους τους υποτίθεται!!!!
Να τις χαίρονται αυτοί που τις ψήφισαν.


Σήμερα το πρωί, έγινε μεγάλη αναστάτωση στο πλατώ της πρωινής εκπομπής του ΜΕΓΚΑ! Αφορμή ήταν η δήλωση του Ηλία Κασιδιάρη περί Ολοκαυτώματος...

Η Φωτεινή Πιπιλή με την Ραχήλ Μακρή διαφώνησαν ανοικτά και ιδιαίτερα επίμονα...!

Ακολουθεί κομμάτι του διαλόγου:

Η Πιπιλή λέει σε έντονο ύφος: «Είστε ιστορικός ή έχετε λαμπρή καριέρα;»
«Γιατί είστε εσείς;» απαντά η Μακρή!
«Όχι, αλλά έχω λαμπρή καριέρα» δήλωσε η Πιπιλή!

Μακρή: «Ίσως και εγώ όταν φθάσω στην ηλικία σας να έχω λαμπρή καριέρα»!
Η κα Πιπιλή λέει: «Για να δούμε το βιογραφικό σας κυρία Μακρή».
«Να το δούμε, τι εννοείτε;» απαντά η Μακρή!

Πιπιλή: «Το έχουμε δει. Πολύ ξερόλα είστε!».
«Εσείς είστε ρατσίστρια εναντίον των ίδιων των βουλευτών» ανταπαντά η Μακρή!

Πιπιλή: «Πείτε μας, πως μπήκατε στο Δημόσιο;» τη ρωτά!
«Για πείτε μου εσείς που ξέρετε» είπε η Μακρή!

«Όχι με αξιοκρατία πάντως...» δηλώνει η Πιπιλή!
Και τότε η Μακρή απευθύνεται στους παρουσιαστές: «Να την σταματήσετε γιατί μου επιτίθεται προσωπικά».

Η κυρία Πιπιλή σήκωσε το χέρι και φώναξε: «Μιλάω»!
Και η Μακρή της λέει: «Θα μου αφαιρέσετε το λόγο μετά τις προσβολές;»
Πιπιλή απαντά: «Έχετε κάνει εσείς πολύ μεγαλύτερες προσβολές στην Ιστορία».
Η Ραχήλ Μακρή λέει: «Ελάτε στα δικαστήρια να αποδείξετε πως έχω μπει στο Δημόσιο».

Τότε η Πιπιλή απαντά: «Να μου κάνετε αγωγή». 
Η Μακρή τονίζει: «Φυσικά και θα σας κάνω. Είστε ψεύτρα»...

Δείτε το βίντεο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου