Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ Η ΞΕΧΑΣΕΣ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ??


Μην με ξαναπείς... Μπουμπούκο


Μην με ξαναπείς... Μπουμπούκο
Αγριος καυγάς ξέσπασε το βράδυ της Πέμπτης μεταξύ του Άδωνι Γεωργιάδη και του Κώστα Βαξεβάνη έξω από την προανακριτική επιτροπή της Βουλής. Σε ένα διάλειμμα της επιτροπής ο κ. Βαξεβάνης συνομιλώντας με δημοσιογράφους αποκάλεσε τον Άδωνι Γεωργιάδη «μπουμπούκο». Ομως ο κ. Γεωργιάδης που ήταν ακριβώς πίσω του άκουσε τη συνομιλία με αποτέλεσμα να κοντέψουν να πιαστούν στα χέρια
Άδωνις Γεωργιάδης: «Ωραίο επίπεδο. Εγώ δεν σε έχω πει ποτέ μπουμπούκο».
Κώστας Βαξεβάνης: «Ναι, γιατί εγώ δεν είμαι μπουμπούκος. Αυτοχαρακτηρισμός είναι».
Άδωνις Γεωργιάδης: «Δεν είναι και το ξέρεις. Δεν το μάθατε εκεί στη Λέσβο και στην ΚΝΕ που ήσουν ποιος το είπε. Κι εγώ ξέρω ποια ήταν τα παρατσούκλια που σε φώναζαν οι γκόμενες που είχες κατά καιρούς. Αλλά δεν τα λέω. Θέλεις να τα πω;».
Κώστας Βαξεβάνης: «Πες τα, αν τα ξέρεις. Η γυναίκα σου είναι στη λίστα»...

Άδωνις Γεωργιάδης: «Εξακολουθείς να λες ψέματα. Η γυναίκα μου σου έχει κάνει αγωγή. Αυτά θα τα πεις στο δικαστήριο. Η μετάφραση ήρθε και λέει ότι δεν είναι στη λίστα. Ως σχετιζόμενο πρόσωπο την αναφέρουν οι τράπεζες».
Κώστας Βαξεβάνης: «Κάνε μου τη χάρη τώρα».
Άδωνις Γεωργιάδης: «Και το μπουμπούκος μην το ξαναπεις. Θα σου κάνω και για αυτό αγωγή εκτός από όλα τα άλλα».
Κώστας Βαξεβάνης: «Εντάξει παιδιά δεν είναι μπουμπούκος».
Άδωνις Γεωργιάδης: «Εσύ μπουμπούκος μπορεί να μην είσαι αλλά ψεύτης είσαι».
Κώστας Βαξεβάνης: «Μόνο για τηλεπωλητής είσαι. Το είδες το tweet που σου έκανα χθες, είχε εκατό retweet».
Άδωνις Γεωργιάδης: «Εχεις 100 ψεύτικα προφίλ. Για αυτό».
Κώστας Βαξεβάνης: «Μόνο για τηλεπωλητής κάνεις. Δέκα κιλά βιβλία πέντε ευρώ. Ντρέπομαι που σε έχουν εκλέξει στο ελληνικό κοινοβούλιο. Ρε άντε κάνε μου τη χάρη τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου