Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ-ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ


"Στο Δάσκαλό μου με αγάπη, αυτόν που μ' έβγαλε στην TV"... έαν έχεις τέτοιο δάσκαλο διάβαινε και το ριζικό σου μέτρα... (και οι αντιδικίες εθνικιστών)

Αρχές του 1997 και ένας νεαρός κάνει την εμφάνισή του στην εκπομπή του γνωστού φασίστα -πρόσφατα καταδικασθέντα στα ελληνικά δικαστήρια- ιδρυτή της 4ης Αυγούστου, Κώστα Πλεύρη


Ο σκοπός της παρουσίας του είναι η "αγάπη για την ελληνική γλώσσα", όπως προλογίζει ο Πλεύρης ο οποίος δηλώνει εντυπωσιασμένος..
"Μεγάλη μου τιμή" απαντά στο νοσταλγό του φασισμού.
Ο λόγος για τον απλό βιβλιοπώλη τότε, Άδωνι Γεωργιάδη.
Πρόκειται για μία από τις πρώτες του, αν όχι τη πρώτη, εμφάνιση του σημερινού υφυπουργού στην ελληνική τηλεόραση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο σημερινό Τηλεαστυ, τότε Telecity, ιδιοκτησίας του σημερινού προέδρου του ΛΑΟΣ.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε τα πρώτα βήματα του "μπουμπούκου" υφυπουργού ο οποίος αφού έκανε τη διαφήμιση στην εταιρεία του, συνέχισε με "αστεία" για τους...Εβραίους...ενώ δεν ξέχασε να προβάλλει τη γενναιότητά του, δηλώνοντας έτοιμος να δώσει τη μάχη για "να πάρουμε την πόλη..."

Λίγα χρόνια αργότερα, ο τηλεβιβλιοπώλης υφυπουργός θα πουλάει τα γεμάτα ρατσιστικό δηλητήριο βιβλία του Πλεύρη από το ίδιο κανάλι και όχι μόνο...


Στη συνέχεια... δείτε τον "δάσκαλο να καθαρίζει για τον μαθητή του": 


Επίσης "Ο διάλογος Πλεύρη-Κασιδιάρη: Όσα δεν έδειξαν οι κάμερες" (2310net)
Το ξεκατίνιασμα των δύο ογκόλιθων της ακροδεξιάς το είδατε. Αν όχι δείτε το εδώ.
Αυτό που δεν είδατε, αυτό που δεν έδειξε η τηλεόραση είναι ό,τι έγινε στο διαφημιστικό διάλειμμα, μετά το οποίο οι δύο άνδρες εμφανίστηκαν σαν να έχουν πάρει ηρεμιστικά για άλογα, επιδεικνύοντας τον σεβασμό τους ο ένας για τον άλλον. Μέχρι που η δράση του ηρεμιστικού ξεθύμανε και προς το τέλος πήγαν να ανάψουν και πάλι τα αίματα. Όμως πριν το ηρεμιστικό προηγήθηκε ο παρακάτω διάλογος, ο οποίος δεν καταγράφηκε ποτέ. Τον έχουμε και σας τον παρουσιάζουμε σε αποκλειστικότητα:
Π.: Τραμπούκε
Κ.: Γεροξεκούτη
Π: Αναιδέστατε
Κ: Ψευτοφασίστα
Π: Εγώ είμαι ψευτοφασίστας; Εσύ είσαι ψευτοφασίστας
Κ.: Εγώ είμαι πραγματικός φασίστας, όχι δήθεν σαν εσένα
Π.: Όταν εγώ ήμουν φασίστας εσύ ήσουν εις τους αδένες του πατρός σου. Σηκώθηκαν τα αγγούρια να χτυπήσουν τον μανάβη.
Κ.: Άντε ρε γλείψε κάναν Εβραίο
Π.: Εγώ Εβραίο; Εγώ που έχω γράψει τόσα γι’ αυτούς;
Κ.: Α, ναι καλά που μου το θύμησες. Πουλάς φασισμό για να τα κονομήσεις. Ποτέ δεν ήσουν πραγματικός φασίστας.
Π.: Αυτά να τα πεις στον αρχηγό σου, που αν δεν ήμουν εγώ θα πίστευε ότι ο Χίτλερ ήταν ζερβός οπισθοφύλαξ εις την Μπάγερν Μονάχου.
Κ.: Γεροξεκούτη
Π.: Ψευτονεοναζί
Κ.: Εγώ ψευτονεοναζί; Τόσες φωτογραφίες μου έχουν κυκλοφορήσει με τα σύμβολα των Ναζι
Π.: Άνανδρε
Κ.: Εθνικιστή του κώλου
Π.: Πάτε και χτυπάτε τους ταλαίπωρους τους λαθρομετανάστες
Κ.: Τους υπερασπίζεσαι κιόλας; Μήπως είσαι του ΣΥΡΙΖΑ;
Π.: Πάτε 5 σε έναν.
Κ.: Αφού είμαστε πολλοί
Π.: Ελάτε να τα βάλετε μαζί μου αν τολμάτε
Κ.: Γιατί θα μας κάνεις ντα;
Π.: Χτυπήσατε τον Άδωνι, σαν δεν ντρέπεστε
Κ.: Γιατί δεν έπρεπε;
Π.: Τώρα που το σκέφτομαι καλά τον κάνατε τον βλαμένο
Κ.: Να τον άκουγες παππού πως έσκουζε
Π.: Ναι, ε! Για πες
Κ.: Κρυβόταν πίσω από τα φουστάνια της γυναίκας του
Π.: Ε, τον ξεφτίλα. Καλά τον κάνατε.
Στην συζήτηση παρεμβαίνει ξαφνικά η Ιωάννα Κοντούλη των Οικολόγων:
Ι.Κ.: Καλέ μη μαλώνετε. Σήμερα είναι η μέρα του περιβάλλοντος.
Π.: Δεν αφοδεύεις εις ημάς μωρή;
Ι.Κ.: Τι είπε;
Κ.: Δεν μας χέζεις μωρή; Πες της κι άλλα Δάσκαλε
Π.: Λέω αγόρι μου.
Κ.: Γιατί δεν έρχεσαι με εμάς Δάσκαλε; Τι κάνεις εκεί με τον Καρατζαφέρη; Ξεφτιλίζεσαι
Π.: Άσε του χρωστάω μια χάρη από τότε που έκανε τον βλαμένο τον γιο μου βουλευτή.
Κ.: Εμείς πάντως Δάσκαλε σε αγαπάμε. Έχουμε διαβάσει όλα τα βιβλία σου.
Π.: Μα με υβρίζετε
Κ.: Έλα μωρέ τώρα, είπαμε εκεί μια κουβέντα από αγάπη. Μην το παίρνεις κατάκαρδα.
Π.: Ναι αλλά μου επιτίθεστε συστηματικώς
Κ.: Δεν επιτιθέμεθα εις εσένα, αλλά εις το κόμμα σου, το ΛΑΟΣ. Αλήθεια πάνσοφε γκουρού του εθνικισμού, τι δουλειά έχεις στο ΛΑΟΣ.;
Π.: Προσπαθώ να ρίξω την Βάνα Μπάρμπα
Κ.: Τα καταφέρνεις;
Π.: Με βλέπω να ξεπέφτω στην γυναίκα του Πασχάλη
Κ.: Καλά και σε εμάς μη νομίζεις δεν έχει τίποτα καλό. Τρεις είναι όλες κι όλες κι αυτές τον Καιάδα γουστάρουν
Π.: Ατυχία
Κ.: Συγγνώμη Δάσκαλε που Σε προσέβαλα.
Π.: Σε συγχωρώ αγαπητέ. Κι εγώ σου ζητώ συγγνώμη που σε είπα τραμπούκο
Κ.: Μα αυτό μου άρεσε. Ένα καλό πράγμα είπες για μένα και μου ζητάς συγγνώμη;
Π.: Την αποσύρω. Συγγνώμη που σε είπα ψευτονεοναζιστή. Είσαι αληθινός απόγονος των Ες-Ες.
Κ.: Κι εγώ σου ζητώ συγγνώμη που σε είπα ψευτοφασίστα. Είσαι ο πιο αγνός φασίστας που ξέρω.
Π.: Δηλαδή είμαι πιο φασίστας από τον Μιχαλολιάκο;
Κ.: Δάσκαλε με φέρνεις σε δύσκολη θέση. Ξέρεις πόσο αγαπώ τον Αρχηγό
Π.: Ξέρω, αλλά αν, λέμε αν, είχες να διαλέξεις ανάμεσα σε αυτόν και σε εμένα ποιος θα έλεγες ότι είναι πιο φασίστας;
Κ.: Δεν ξέρω! Μάλλον Εσύ Δάσκαλε
Π.: Το ήξερα! Σε ευχαριστώ γιε μου
Κ.: Δάσκαλε, με αποκαλείς γιο σου; Είναι τεράστια η τιμή
Π.: Τι να κάνω; Αφού ο πραγματικός γιος μου με επούλησε;
Κ.: Θες να του ρίξω δυο ψιλές να στρώσει;
Π.: Θα δυσκολευτείς. Έχει υπηρετήσει στα ΟΥΚ.
Κ.: Καλά θα πάρω μαζί μου άλλους πέντε δεν θα πάω μόνος.
Π.: Εντάξει τότε. Σου είμαι υπόχρεος.


 Τέλος διαφημιστικού διαλείμματος. Επιστρέφουμε στην συζήτησή μας…

==========================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου