Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013


Πως είδε ο Γιάννης Κουρτάκης την συνάντηση Αλαφούζου-Τσίπρα.
Τι αποκαλύπτει το "Κουρδιστό Πορτοκάλι"




 

Ένα πολύ ενδιαφέρονρεπορτάζ-ανάλυσηγια την επίσκεψη Τσίπρα στο συγκρότημα του Φαλήρου έχει κάνει ο εκδότης της εφημερίδας «Παραπολιτικά»Γιάννης Κουρτάκης.

Σύμφωνα με αυτό ο Αλέξης Τσίπρας συναντήθηκε με την ιδιοκτησία της εφημερίδας«Καθημερινή», τα διευθυντικά στελέχη, ενώ παρών στη συνάντηση ήταν και ο ιδιοκτήτης του ΣΚΑΪ, Γιάννης Αλαφούζος. Στη συνέχεια, ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, που συνοδευόταν από τους Γιάννη Δραγασάκη, Πάνο Σκουρλέτη και Βασίλη Μουλόπουλο, ξεναγήθηκε στους χώρους της εφημερίδας. Πάντως το γεγονός ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε ένα κεντροδεξιό μαγαζί - και συνάμα- σκληρά μνημονιακό για να ξεκινήσει τις επαφές του, με τους μιντιάρχες, έρχεται να επιβεβαιώσει όσους λένε ότι ο πρόεδρος Αλέξης, έχει αποφασίσει να αλλάξει σε όλα πολιτική κατεύθυνση. Πέραν της κουβέντας που έγινε επί των θεμάτων που έχουν να κάνουν με την κατάσταση που επικρατεί στα ΜΜΕ, ο Αλέξης Τσίπρας, έδειξε ενδιαφέρον και για τις εξελίξεις στον Παναθηναικό. ΑΞΙΖΕΙ: Καθοριστικό ρόλο στο να περάσει το κατώφλι του Συγκροτήματος Αλαφούζου, ο αριστερός Τσίπρας, έπαιξε ο διευθυντής της «Καθημερινής» Αλέξης Παπαχελάς.

Αυτά γράφει ο πάντα καλά ενημερωμένος Γιάννης Κουρτάκης για την συνάντηση του Γιάννη Αλαφούζου με τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ.
Το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” έρχεται να συμπληρώσει το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Γιάννη Κουρτάκη με τους διαλόγους ανάμεσα στους δύο άνδρες.

Αλαφούζος: Aλέξη, ξέρω ότι είσαι Παναθηναικός και θα ήθελα την βοήθειά σου. Ξέρεις με πολεμάνε. Η Παράγγα είναι ακόμη ζωντανή στο παιγνίδι...

Τσίπρας: Γιάννη, το γνωρίζω και έχω να σου προτείνω μια ιδέα.

Αλαφούζος:  Aλέξη, είμαι όλος αυτιά. Άλλωστε όταν συζητάνε δύο άνδρες που ξέρουν από μπάλα, όπως εσύ κι εγώ, για το ποδόσφαιρο πάντα πέφτουν φωτεινές ιδέες στο τραπέζι.

ΤσίπραςΛοιπόν η ιδέα που έχω για τον Παναθηναικό, είναι να πάρεις στην ομάδα σαν εμπειρογνώμονα–σύμβουλο τον Θωμά τον Μητρόπουλο.

Αλαφούζος: Μα τι είναι αυτά που λες βρε Αλέξη; Να βάλω στην ομάδα την ίδια την Παράγγα-μόνο ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδάνε;

ΤσίπραςAυτό ακριβώς σου προτείνω Γιάννη μου. Άλλωστε αυτή την τακτική ακολουθούμε παραδοσιακά κι εμείς  στον ΣΥΡΙΖΑ  και στην Αριστερά. Φωνάζουμε κατά της διαπλοκής και της Παράγγας ώσπου να μας δώσει κάνα κόκκαλο. Και τώρα που είπα κόκκαλο, χίλιες σκέψεις περάσαν από το μυαλό μου. Ο Ανδρέας, η Λιάνη, το «Γκουανταλαχάρα», ο ήλιος, η Περιστέρα, εγώ και η θάλασσα. Μικρή χώρα η Ελλάδα, μια οικογένεια είμαστε. Κι εμείς οι Παναθηναικοί, όπως γνωρίζεις Γιάννη μου, είμαστε ανώτεροι άνθρωποι και δεν κάνουμε διακρίσεις, δεν φανατιζόμαστε. Και ο Παύλος Τσίμας βάζελος είναι και μάλιστα «φανατικός», αλλά τον αγαπάνε τόσο ο Σωκράτης, όσο και ο Χριστοφοράκος. Το θέμα είναι να είσαι αγαπητός Γιάννη μου. Γι αυτό σου λέω, πάρε μανατζαρέο στην ομάδα τον Θωμά η κάνα «ανηψάκι» του και θα σε αγαπήσουν μονομιάς όλα τα «κοράκια». Θα λύσεις το προβλημά σου Γιάννη μου...Άλλωστε ο χρόνος γιατρεύει τις πληγές. Το βιβλίο του Μητσοτάκη το διάβασες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου