Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΙΠΟΤΑ..................


Ο Υπουργός Οικονομικών που φοβάται να κυκλοφορήσει …


Γράφει ο  Ευάγγελος  Φραγκιουδάκης

Ο υπουργός οικονομικών κ. Στουρνάρας δήλωσε ότι δυσκολεύεται να βγει για φαγητό και να παρακολουθήσει κοινωνικές εκδηλώσεις .

Εμείς πάλι οι απλοί πολίτες αυτής της χώρας δεν δυσκολευόμαστε να βγούμε επειδή φοβόμαστε την οργή του κόσμου, εμείς δεν έχουμε πλέον την οικονομική δυνατότητα να έχουμε κοινωνική ζωή και επειδή υπερβάλω δεν μπορούμε να έχουμε καθόλου ζωή έτσι όπως μας την έκαναν οι φωστήρες που μας κυβερνούν .

Προκαλώ λοιπόν τον κ. Υπουργό Οικονομικών να του δίνω τον μισθό μου για μερικούς μήνες και να ζήσει αυτός με τα λίγα χρήματα που ευτυχώς εγώ ακόμα παίρνω.

Θέλω να μου πει πως θα συνεχίσει να σπουδάζει το παιδί μου που είναι στην επαρχία, πως θα πληρώσει υποχρεώσεις όπως χαράτσι εφορία λογαριασμούς κοινής ωφέλειας,  εάν θα έχει να φάει κατά την διάρκεια του μήνα  και με πιο τρόπο αυτός ο έξυπνος άνθρωπος που ζητάει από εμένα συνεχώς να πληρώνω τι λύση θα βρει για να τα βγάλει πέρα .

Προκαλώ όποιον από την Κυβέρνηση νομίζει ότι μπορεί να τα πληρώνει να μου δείξει τον τρόπο δεν θέλω λεφτά τον τρόπο θέλω να μου δείξουν οι φωστήρες που μου έχουν κόψει τα πάντα και που μου έχουν βάλει φόρους ακόμα και στον αέρα που αναπνέω.

Πέστε μου μα απλά λόγια πως ζει κάποιος 500 euro  με 700 euro, με 1000 στην καλύτερη περίπτωση και φυσικά τι κάνετε με τον συνάνθρωπό μου που είναι άνεργος και τρώει από τα σκουπίδια, που  είναι άστεγος και κοιμάται στους δρόμους, αυτό είναι το όμορφο έργο σας σαν Κυβέρνηση, αυτό για το οποίο είστε περήφανοι και το διαφημίζεται σαν μεγάλο κατόρθωμα?

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΡΕΜΑΛΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΑΜΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΞΑΝΑΠΙΣΤΕΨΑΜΕ, ΜΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ  ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΟΤΕ  ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ .
ΞΥΠΝΗΡΕ ΡΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ  ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ «ΟΞΩ ΡΕ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου