Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΠΑΠΑΡΑΣ.......


Άδωνης Γεωργιάδης: «Δεν αισθάνομαι καμία αναστολή»

Άδωνης Γεωργιάδης: «Δεν αισθάνομαι καμία αναστολή»Δεκαπέντε μέρες μετά την προσχώρησή του στη ΝΔ ο Άδωνις Γεωργιάδης δηλώνει ότι θα δώσει μάχη στη Β’ Αθηνών για να μη φύγει ούτε μία ψήφος.
Όσον αφορά τα πυρά που έχει δεχτεί από τον Γιώργο Καρατζαφέρη την κάνει…
γυριστή, λέγοντας «αν ήμουν βάρος για το ΛΑΟΣ τόσο καλύτερο για εκείνον που, αφού μεδιέγραψε, πήγα στη ΝΔ. άλλωστε, και εκείνος κατά το παρελθόν έχει υπηρετήσει με πάθος το κόμμα αυτό και άρα καταλαβαίνει στην πραγματικότητα ότι έχω κάνει τη σωστή επιλογή».
Αυτό δηλώνει ο υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία, που αποχώρησε από το ΛΑΟΣ μετά τηνυπερψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης στη βουλή, με αποτέλεσμα να διαγραφεί από τον Γ. Καρατζαφέρη, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Τύπος της Κυριακής.
Σε ερώτηση γιατί δεν διαφώνησε με τη γραμμή του προέδρου του ΛΑΟΣ πριν από την ψηφοφορία, ο κ. Γεωργιάδης απαντά: «Στην Κ.Ε. ζήτησαν να μην επιβληθεί κομματική πειθαρχία ώστε να μην αναγκαστώ να φύγω από το ΛΑΟΣ. Ο Γιώργος Καρατζαφέρης όμως γνωρίζοντας ακριβώς το τι θα πράξω αποφάσισε να με διαγράψει».
«Είμαι Δεξιός από τα γεννοφάσκια μου», σημειώνει. Μετά από την ΔΑΠ «ακολούθησα τον Αντώνη Σαμαρά στην Πολιτική άνοιξη και μετά τον Γιώργο Καρατζαφέρη στο ΛΑΟΣ. Η παράταξη ήταν πάντα η ίδια, άρα η αλλαγή δεν είναι και τόσο μεγάλη όσο εκ πρώτης όψεως φαίνεται», επισημαίνει ο Άδωνις Γεωργιάδης, κάνοντας έναν απολογισμό της πολιτικής του πορείας.
«Δεν αισθάνομαι καμία αναστολή» για την επιλογή μου να προσχωρήσω στη ΝΔ, υποστηρίζει ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου