Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

ΜΟΝΟ Ο ΦΥΡΕΡ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΒΑΛΙΩΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ. ΟΥΣΤ ΡΕ!!!!!!!


Παρακαλώ, ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα .



Παρά τις σκληρές επικοινωνιακές μαλακίες περί ελεύθερης οπλοφορίας , στρατοπέδων για μετανάστες, και οπλοχρησίας απο τους πολίτες και άλλες πολλές παρόμοιες παπαριές με μοναδικό σκοπό να διατηρηθεί στη δημοσιότητα και να μαζέψει ψηφαλάκια, παρά την σημερινή κοτσανα ως αιτούμενος να διεξαχθούν εκλογές χωρίς να ενισχυθούν οικονομικά τα κόμματα, καθώς αυτό έχει «σκανδαλίσει το λαό», ο γαλατάς δεν πείθει πλέον ούτε τα στελέχη του. Στο τέλος θα μείνει μόνος με τον… Σιδέρη.
Με ανακοίνωσή της στο προσωπικό της blog η Μελίνα Τσιλιμίγκρα γνωστοποίησε την πρόθεσή της να αποχωρήσει από τον ΛΑΟΣ. Είναι η κοπέλα στο πρόσωπο της οποίας είχε αναφερθεί ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης από το βήμα της Βουλής όταν η νεαρή φοιτήτρια κατήγγειλε επιθέσεις στο Πανεπιστήμιο.

Η Μελίνα Τσιλιμίγκρα έγραψε στο προσωπικό της blog «Σας πληροφορώ ότι σήμερα αποχωρώ από το κόμμα του ΛΑΟΣ για προσωπικούς , ιδεολογικούς και πολιτικούς λόγους. Για την μετέπειτα πολιτική μου πορεία θα υπάρξει ενημέρωση προσεχώς».
Επίσης και άλλος την κοπανά με ανακοίνωση του από το απόκομμα.
Πρόκειται για τον Μακρυγιάννη Χρήστο Ανώτερο Αξιωματικό ε.α και Πολιτευτή του ΛΑ.Ο.Σ που έστειλε την κατωθι επιστολή στον χοντρό.

Προς : Τον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ κύριον Καρατζαφέρη Γεώργιο !
Τρίκαλα 15 Μαρτίου 2012
Αξιότιμε Πρόεδρε
Παρακαλώ όπως αποδεχθείτε την παραίτηση μου από τις Λίστες των υποψηφίων του ΛΑ.Ο.Σ στις επικείμενες εκλογές και επίσης παρακαλώ πολύ να δεχθείτε και την παραίτηση μου από μέλος του κόμματος του ΛΑ.Ο.Σ !
Λόγοι προσωπικοί αλλά και καθαρά αξιοπρέπειας και συνειδησιακοί μου επιβάλουν να μην δώσω τον εκλογικό αγώνα με ανθρώπους που δεν πιστεύουν στην Ελληνική κοινωνία εναντίον των λαθρομεταναστών αλλά και την προσβολή που έγινε στο πρόσωπο μου και των συναδέλφων μου Αξιωματικών αποκαλώντας μας μέσα από τον χώρο του ΛΑ.Ο.Σ τραμπούκους !
Στον χώρο του κόμματος του ΛΑ.Ο.Σ με αγώνες μέσα από τα ΜΜΕ και αρθρογραφώντας σε τοπικό και πανελλήνιο τύπο βοήθησα πιστεύω προσπαθώντας πάντα με γνώμονα το συμφέρον της Πατρίδος να γίνει η φωνή του Πατριωτικού χώρου γνωστή.
Επειδή η προσπάθειά μου δεν αναγνωρίστηκε αλλά αντίθετα συκοφαντήθηκα ,όταν πρώτος από όλους και μέσα από τα ΜΜΕ αντέδρασα στην συμμετοχή του ΛΑ.Ο.Σ στην Κυβέρνηση Παπαδήμου προβλέποντας τα γεγονότα !
Συνεχίζω την προσπάθεια μου εναντίον όλων αυτών που επιβουλεύονται την ασφάλεια και την τιμή της Πατρίδος !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου