Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΚΡΑΤΟΣ



Χαίρε άθλιο κράτος, οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν


«Σήμερα μου έστειλες να πληρώσω 660 ευρώ σε εισόδημα επιβολής εισφοράς αλληλεγγύης όπως το λες. Με ανάγκασες να ζω ανάπηρη τραχειοτομημένη διασωληνωμένη χωρίς να ενδιαφερθείς για τα αναλώσιμα και την 24ωρη περίθαλψη που χρειάζομαι καθημερινά.

Κατανοώ πως είσαι στριμωγμένος οικονομικά, τα δανεικά πρέπει να επιστραφούν. Γι’ αυτό κι εγώ έγραψα στον παππού που έχουμε για πρόεδρο δημοκρατίας και στον τσαχπίνη υπουργό υγείας, να επιτραπεί στους γιατρούς να σταματήσουν τη μηχανική μου υποστήριξη. Εσύ, ούτε αξιώθηκες ν’ απαντήσεις, μάλλον κάνεις οικονομία και στο χαρτί, φτωχό μου ΕΣΥ! Σε υπηρέτησα 20 χρόνια πιστά, γέννησα 3 ελληνόπουλα, τελευταία δανείστηκα να βάλω φωτοβολταϊκά βοηθώντας παράλληλα και σένα να ανεξαρτητοποιηθείς μια σταλιά από τις εισαγωγές πετρελαίου. Ξέρω τώρα ότι δεν είχες ούτε έχεις τσίπα πάνω σου. Γι’ αυτό κι εγώ σου κηρύττω τον πόλεμο, όπλο μου μόνο δυο μάτια που με βοηθούν να γράφω.

Ένα κράτος που σε περιόδους κρίσης δεν κοιτά πρώτα να σώσει τους αδύνατους, όταν βυθίζεται το πλοίο όπως ο σωστός καπετάνιος έχει χρεοκοπήσει κοινωνική και ηθικά.

Χαίρε λοιπόν και στον αγύριστο να πας.


KAΘΟΛΙΚΗ (ΚΙΚΗ) ΤΣΑΚΙΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου