Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

ΜΙΛΑΕΙ Ο ΧΥΛΟΣ............


Βασιλάκης Καΐλας προς γΑΠ: «Εγώ δεν είμαι κηπουρός»...

Αιχμές κατά του Γιώργου Παπανδρέου, άφησε ο Ανδρέας Λοβέρδος, εκτιμώντας ότι υπό την ηγεσία Βενιζέλου το ΠΑΣΟΚ δε θα είναι ένα κόμμα… χυλός!
Με τον Ευάγγελο Βενιζέλο το κόμμα «δεν θα είναι χυλός, με όργανα φυσαρμόνικα», τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας μιλώντας σε πρωινή εκπομπή, δηλώνοντας δικαιωμένος για τις εσωκομματικές εξελίξεις, όπως αναφέρει το parapolitika.gr
Ερωτηθείς για τις προσωπικές του φιλοδοξίες, τις οποίες παραμέρισε όταν...
 αποφάσισε να στηρίξει την υποψηφιότητα Βενιζέλου, ο Ανδρέας Λοβέρδος είπε ότι με βάση τις μετρήσεις θα είχε αρκετές πιθανότητες, ωστόσο, «αν το ΠΑΣΟΚ πήγαινε τσακωνόμενο στις κάλπες, ο νικητής θα παραλάμβανε ένα πτώμα, με την υποχρέωση να πάει να το θάψει».
Και ξεκαθάρισε ότι δεν έχει ζητήσει τίποτα σε αντάλλαγμα για τη μη υποψηφιότητα του: «Εγώ δεν σκέφτομαι με κριτήριο τι θα μου δώσει. Δεν θέλω να μου δώσει κανένας τίποτα. Εγώ ούτε κηπουρός ήμουν, ούτε διορισμένος πολιτικός υπήρξα. Με το σπαθί μου μπήκα το 2000 στη Βουλή, επειδή ο λαός το επέλεξε».
Όσο για τα χαρακτηριστικά που θα έχει το νέο ΠΑΣΟΚ, ο κ. Λοβέρδος ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος «αποτελεί πρώτη επιλογή για έναν Έλληνα πολίτη» και πως «το ΠΑΣΟΚ δεν θα είναι ένα κόμμα χυλός, με όργανα φυσαρμόνικα, θα είναι ένα ευρωπαϊκό, μεταρρυθμιστικό σοσιαλδημοκρατικό κίνημα».

Ποιος πλήρωσε μετρήσεις (αν έγιναν) κ. κηπουρέ του Μπενύτο; 
Ποιος θα δηλώσει χρήματα για τις μετρήσεις που επικαλείσαι; 
Ποια εταιρία έκανε μετρήσεις για την αφεντομουτσουνάρα σου; 
Μάλλον με σεβασμό στο έργο σου τις μετρήσεις έκαναν αυτόβουλα εταιρίες που συμπτωματικά είναι συμφερόντων ισραηλινής εταιρίας γενόσημων;
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου